Website: www.nordicnest.nl
Telefoon: 020 890 88 82

Nordic Nest
7.9

Pluspunten

Op tijd leveren, communucatie over vertraging
Antwoord Nordic Nest
Hartelijk bedankt voor uw feedback! Alle producten worden vanuit ons magazijn hier in Zweden verzonden, hierdoor is de gemiddelde levertijd voor producten die op voorraad zijn 4-6 werkdagen. Mocht een product niet meer op voorraad zijn, bestellen wij het vanuit de leverancier na, hierdoor kunnen langere levertijden van meer dan 9 werkdagen optreden. De levertijden vindt u onder elk product op onze website en ook in de orderbevestiging aangegegeven. Ik hoop dat u verder met uw bestelling tevreden bent, anders kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hartelijke groeten, Tina
klantenservice Nederland
Scandinavian Design Online AB

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Pluspunten
Vier(!) maanden levertijd... na een klacht gemeld te hebben willen ze tegemoet komen met 10% korting van het totaalbedrag als compensatie. Komt de bestelling binnen: zit er een briefje bij met 10% korting op de eerstvolgende bestelling dus die 10% is helemaal geen compensatie zoals ze voor deden komen.
Antwoord Nordic Nest
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat uw bestelling langer op zich liet wachten dan verwacht. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de items - op het moment van de bestelling - niet op voorraad waren. Helaas is er vervolgens tweemaal een vertraging opgetreden vanuit de leverancier: bijbehorende informatiemails om u hierover te informeren zijn z.s.m. verzonden. Hoewel we dergelijke situaties helaas niet kunnen voorkomen, doen we ons uiterste best om onze levertijden en informatievoorziening zo actueel/correct mogelijk te laten zijn!Nogmaals excuses voor het ongemak!
A.
Katwijk

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Katwijk
14/03/2019

Pluspunten
Glazen bol van de lamp stuk aangekomen. Er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Goede service

Elly

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Iets op voorraad wat ik nergens vinden kon. Dat was fijn.
snellere levering
B.

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Zoals besteld en uitstekend verpakt. Het duurde alleen dik een week voordat ik de spullen binnen had en dat vind ik best lang. Het had geen urgentie, maar toch.
Iets snellere levering is prettig

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Prima verpakt, goede prijs met mijn korting! Dank jullie wel!
Iets snellere verzending in dien mogelijk!
ChristaL
Westwoud

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
mooie en handige artikelen, vlot geleverd

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Snelle reactie op vragen
Goede communicatie
Mijn order had helaas een langere levertijd maar dit werd netjes gemaild. Ook was het geen probleem om mijn adres eenvoudig aan te passen (ik verhuisde in gedurende de levertijd)
Op de website actualiseren wat de levertijd is van producten
Charissa

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Communicatie communicatie communicate... Ik wist eerlijk gezegd niet hoe lang het zou duren om iets te sturen naar belgie.... En jeetje veel spijt voor mijn bestelling heb ik ook. Nu al 2 weken denk il aan 't wachten
Antwoord Nordic Nest
Bedankt voor uw beoordeling.
Zojuist hebben we de status van uw order gecheckt en geconstateerd dat uw order werd verzonden uit onze magazijn op de eerst volgende werkdag. De gemiddelde levertijd uit Zweden naar België is ca 4-7 werkdagen. Volgens de DHL track & trace is uw bestelling na 5 werkdagen in Belgie aangekomen en een eerste bezorgpoging is op dezelfde dag gemaakt. Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met onze klantenservice opnemen klantenservice@scandinaviandesigncenter.nl of Telefoon 020 890 88 82.
Alen
België

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
Mooi eigentijds design. Heb nu badmatten die niemand heeft
Verzenden duurt langer dan beschreven
Sheila

Gepubliceerd op: 19/03/2019