Bedrijfsgegevens

Website: www.nordicnest.nl
Adres: Amerikavägen 10 SE-393 56
Plaats: KALMAR
Telefoon: 020 890 88 82

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Nordic Nest
totaal score
7.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
45 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
495 beoordelingen (12 maanden)
1847 beoordelingen (totaal)
12679 keer bekeken
82% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
53% (260)
25% (123)
8% (41)
6% (29)
7% (37)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Op tijd leveren, communucatie over vertraging
Antwoord Nordic Nest
Hartelijk bedankt voor uw feedback! Alle producten worden vanuit ons magazijn hier in Zweden verzonden, hierdoor is de gemiddelde levertijd voor producten die op voorraad zijn 4-6 werkdagen. Mocht een product niet meer op voorraad zijn, bestellen wij het vanuit de leverancier na, hierdoor kunnen langere levertijden van meer dan 9 werkdagen optreden. De levertijden vindt u onder elk product op onze website en ook in de orderbevestiging aangegegeven. Ik hoop dat u verder met uw bestelling tevreden bent, anders kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Hartelijke groeten, Tina
klantenservice Nederland
Scandinavian Design Online AB
Klant

Gepubliceerd op: 07/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Vier(!) maanden levertijd... na een klacht gemeld te hebben willen ze tegemoet komen met 10% korting van het totaalbedrag als compensatie. Komt de bestelling binnen: zit er een briefje bij met 10% korting op de eerstvolgende bestelling dus die 10% is helemaal geen compensatie zoals ze voor deden komen.
Antwoord Nordic Nest
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend dat uw bestelling langer op zich liet wachten dan verwacht. Zojuist hebben we de status van uw bestelling gecheckt en gezien dat de items - op het moment van de bestelling - niet op voorraad waren. Helaas is er vervolgens tweemaal een vertraging opgetreden vanuit de leverancier: bijbehorende informatiemails om u hierover te informeren zijn z.s.m. verzonden. Hoewel we dergelijke situaties helaas niet kunnen voorkomen, doen we ons uiterste best om onze levertijden en informatievoorziening zo actueel/correct mogelijk te laten zijn!Nogmaals excuses voor het ongemak!
A.
Katwijk

Gepubliceerd op: 28/03/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Vier(!) maanden levertijd... na een klacht gemeld te hebben willen ze tegemoet komen met 10% korting van het totaalbedrag als compensatie. Komt de bestelling binnen: zit er een briefje bij met 10% korting op de eerstvolgende bestelling dus die 10% is helemaal geen compensatie zoals ze voor deden komen.

Katwijk
14/03/2019

Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Glazen bol van de lamp stuk aangekomen. Er werd meteen een nieuwe opgestuurd. Goede service
Verbeterpunten
 
Elly
Amsterdam

Gepubliceerd op: 23/03/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Iets op voorraad wat ik nergens vinden kon. Dat was fijn.
Verbeterpunten
snellere levering
B.

Gepubliceerd op: 23/03/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Zoals besteld en uitstekend verpakt. Het duurde alleen dik een week voordat ik de spullen binnen had en dat vind ik best lang. Het had geen urgentie, maar toch.
Verbeterpunten
Iets snellere levering is prettig
Klant

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prima verpakt, goede prijs met mijn korting! Dank jullie wel!
Verbeterpunten
Iets snellere verzending in dien mogelijk!
ChristaL
Westwoud

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
mooie en handige artikelen, vlot geleverd
Verbeterpunten
geen
Klant

Gepubliceerd op: 22/03/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Snelle reactie op vragen
Goede communicatie
Mijn order had helaas een langere levertijd maar dit werd netjes gemaild. Ook was het geen probleem om mijn adres eenvoudig aan te passen (ik verhuisde in gedurende de levertijd)
Verbeterpunten
Op de website actualiseren wat de levertijd is van producten
Charissa
Rotterdam

Gepubliceerd op: 21/03/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Communicatie communicatie communicate... Ik wist eerlijk gezegd niet hoe lang het zou duren om iets te sturen naar belgie.... En jeetje veel spijt voor mijn bestelling heb ik ook. Nu al 2 weken denk il aan 't wachten
Antwoord Nordic Nest
Bedankt voor uw beoordeling.
Zojuist hebben we de status van uw order gecheckt en geconstateerd dat uw order werd verzonden uit onze magazijn op de eerst volgende werkdag. De gemiddelde levertijd uit Zweden naar België is ca 4-7 werkdagen. Volgens de DHL track & trace is uw bestelling na 5 werkdagen in Belgie aangekomen en een eerste bezorgpoging is op dezelfde dag gemaakt. Voor eventuele verdere vragen kunt u uiteraard altijd contact met onze klantenservice opnemen klantenservice@scandinaviandesigncenter.nl of Telefoon 020 890 88 82.
Alen
België

Gepubliceerd op: 20/03/2019
Aanbeveling: nee


9
Pluspunten
Mooi eigentijds design. Heb nu badmatten die niemand heeft
Verbeterpunten
Verzenden duurt langer dan beschreven
Sheila
Utrecht

Gepubliceerd op: 19/03/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer