Website: www.noshirt.nl
Adres: Weltevreden 2A 3731 AL
Plaats: DE BILT
Telefoon: 088 - 120 11 11 (lokaal tarief)

Wij geloven dat een succesvolle dag start met comfortabel ondergoed dat je niet ziet maar er wel voor je is. Daarom zie je noshirt niet onder je overhemd maar geeft noshirt jou wel de mogelijkheid om je te kleden zoals jij dat wilt: eigen en stijlvol.

Daarom heeft noshirt een langere achterkant en slim-fit draagcomfort en houdt het je overhemd fris in de zomer en biedt het extra warmte als het kouder wordt. Ook na 20x wassen en drogen.

En daarom zit de bijpassende noshort aan het einde van de dag net zo goed als toen je noshort 's ochtends aantrok: zonder opkruipende pijpen.

NOSHIRT

Pluspunten
- Duidelijke website met een goede service. Wanneer je een vraag hebt, wordt er snel gereageerd en actie ondernomen.
- Kwaliteit shirts goed, gaan lang mee en passen goed om je lichaam.
- Handig dat je je gewicht en lengte kan invullen om te kijken welke maat je hebt.
- Het effect van "NoShirt" werkt ook echt. Je ziet het shirt niet onder je witte blouse. Ook het kraagje is niet te zien.
- Beveel het zeker aan!
- Producten zijn redelijk prijzig.
Tijn

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
Juiste prijs voor het juiste product. Geen poespas! Top
Koen
Dordrecht

Gepubliceerd op: 18/10/2017

Pluspunten
boxershorts cadeau gekregen. mooi verpakking en mooi produkt. zit als een tweede huid en de pijpen krullen niet op.
wat een verademing. Fijn materiaal ook.
John
zuid holland

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Sinds een jaar draag ik Noshirts en Noshorts.De artikelen blijven mooi en netjes. Problemen met een enkel shirt (gaatjes) is zeer snel en effectief opgelost.

Danny
UTRECHT

Gepubliceerd op: 10/10/2017

Eelco van Beek
Heemstede

Gepubliceerd op: 27/09/2017

Pluspunten
Ben echt ongelooflijk goed geholpen door de customer service afdeling. Had een probleem gemeld met een defect. Kreeg een code waarmee ik gratis een nieuw product kon bestellen. Code werkte helaas niet. Nadat ik daat melding van had gemaakt kreeg ik een mail waarin men mij lietbweten dat ze het product (juiste versie, kleur en maat) voor me hadden ingepakt en verstuurd. Echt een super service!!

A.
Hilversum

Gepubliceerd op: 26/09/2017

Pluspunten
Super service met de dames van de desk service! Inmiddels kennen ze je persoonlijk :-)
nog sneller reageren als dat mogelijk is?
Marc - CP2 Fieldmarketing
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 22/09/2017

Pluspunten
voortreffelijke service

Davy
Wellen

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
Follow up is snel en adequaat, communicatie goed. Ik blijf hier kopen!
Probeer de prijs omlaag te brengen voor echte Massa adoptie
Arjan

Gepubliceerd op: 21/09/2017

Pluspunten
goede propositie, prima shirts, goede service bij defect (2 nieuwe shirts zonder meerkosten) en goede service toen er iets verkeerd ging met de bestelling. Niets dan lof eigenlijk!
Niks
Jurriaan

Gepubliceerd op: 20/09/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ