Website: www.noshirt.nl
Adres: Weltevreden 2A 3731 AL
Plaats: DE BILT
Telefoon: 088 - 120 11 11 (lokaal tarief)

Wij geloven dat een succesvolle dag start met comfortabel ondergoed dat je niet ziet maar er wel voor je is. Daarom zie je noshirt niet onder je overhemd maar geeft noshirt jou wel de mogelijkheid om je te kleden zoals jij dat wilt: eigen en stijlvol.

Daarom heeft noshirt een langere achterkant en slim-fit draagcomfort en houdt het je overhemd fris in de zomer en biedt het extra warmte als het kouder wordt. Ook na 20x wassen en drogen.

En daarom zit de bijpassende noshort aan het einde van de dag net zo goed als toen je noshort 's ochtends aantrok: zonder opkruipende pijpen.

NOSHIRT
9.5

Pluspunten
Na melden slechte ervaring behulpzaam in meedenken welk type shirt beter bij mij zou passen.
Helaas niet slim geweest om direct 7 shirts voor meer dan 200 euro te kopen, want viel mij tegen na Bamigo, zeker gezien de hogere prijs. Shirt Dry met diepe V-hals gekocht. Daar zit een rand in die zichtbaar is, in ieder geval als je niet 2 knopen open hebt. In de Dry variant zitten witte stukken onder de oksels waarop deo-/zweetvlekken snel zichtbaar zijn en blijven. Geur lijkt er ook sneller in de blijven zitten dan bij Bamigo het geval was. Kan zijn dat ik de verkeerde variant heb gekocht en dat dat de Lite variant met een normale V-hals beter bij mij past (bij 1 knoop open zou geen rand zichtbaar zijn en dan zitten er geen extra, witte stukken onder de oksels). Dat ga ik nu eens testen.
Antwoord NOSHIRT
Beste Rick, ik zie terug in jouw bestelhistorie dat jij in juli jl. deze ondershirts bij ons hebt besteld. Zoals ook per mail aangegeven zouden wij graag persoonlijk contact met je hebben om te kijken waar we je mogelijk alsnog een oplossing kunnen bieden. Mag ik je vragen hierover contact op kunnen nemen met onze klantenservice?
Rick
Haarlem

Gepubliceerd op: 31/12/2017

Pluspunten

Noshirt doet zijn naam geen eer aan, want de rand van de hals is zo dik dat je die goed ziet onder je overhemd. Daarnaast zitten er witte stukken onder de oksels waar deo-/zweetvlekken snel zichtbaar zijn en blijven. Helaas niet slim geweest om direct 7 shirts voor meer dan 200 euro te kopen, want blijkt voor mij een miskoop. Dacht dat Noshirt na Bamigo 'next level' was, maar ik was meer tevreden over Bamigo.

Haarlem
17/12/2017