Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Thijs
Haarlemmermeer

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Ik ben heel tevreden over mijn ervaring met dit bedrijf. Er is best snel geleverd, ook al woon ik een aardig stuk weg.

kimberly
groningen

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
De Excluton Fuego van 70 bij 70 gekocht in A keus. Ziet er zeer mooi uit en ook erg tevreden over de levering. Met een actie gekocht dus goedkoper dan normaal, top
Sommige foto's op de site zijn onduidelijk. Maar je kan wel in de showroo kijken
Vince
Leusden

Gepubliceerd op: 24/09/2018

Pluspunten
Geen ! 1 groot drama
Alles van wanneer leveren tot wat er geleverd wordt. Zeer slecht meer dan 20% kunnen weggooien
Antwoord NuSierbestrating.nl
Beste heer Hanemaaijer,

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent. U heeft echter gekozen voor B-keus. Wij geven op de website duidelijk aan dat hier wat kleur- en maatverschil in kan voorkomen, evenals schoonheidsfoutjes. Hierdoor is de B-keus prijs ook flink lager dan de A-keus variant. U heeft ook gekozen voor B-keus zand, waarbij duidelijk wordt aangegeven dat er grovere keien in voorkomen, en dat deze geschikt is voor doeleinden als opvulling van een gat.

Team NuSierbestrating.nl
Mattijs
maassluis

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Ik ben erg blij met de geleverde bkeus.
De vrachtwagen kon helaas niet de straat in, dus hij moest op de hoek lossen.
Nancy
Waspik

Gepubliceerd op: 21/09/2018

Pluspunten
Ik vind dat ze erg vriendelijk zijn aan de telefoon. Ze zijn kundig en konden mij veel vertellen over de tegels (onder andere de b-keus)

cheyenne

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
mooie tegels voor een goede prijs. Ze zijn oook eerlijk over de b-keuze en helpen je goed
meer showrooms
Maaike

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Sierbestrating en afsluitbanden besteld van de b keuze. Eerst moesten we er goed over nadenken maar tochde keuze gemaakt voor b keuze. Er zaten wat foutjes in maar niks onverwachts omdat dat ook of de webshop staat. dus we zijn er heel tevrede over.
dag dat het precies komt eerder aangeven
Jordi

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Pluspunten
tegels voor de oprit en brickwall besteld in de 2e keus. Heel goed dat dat kon want we hadden niet zo'n hoog budget en wouden heel graag een nieuwe oprit
leveringksosten is even duur ook als je dichtbij woont
Matijs
Beuningen

Gepubliceerd op: 13/09/2018

Pluspunten
-snelle levering
-goede prijzen
- goede kwaliteit tegels
-ze helpen je goed
-locatie
- duidelijker aangeven welke dag het precies binnenkomt
J. van Heuvel

Gepubliceerd op: 12/09/2018