Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Pluspunten
Mijn vrouw en ik hebben sindskort een nieuwbouwwoning en hiervoor hadden we stenen nodig voor de oprit voor en achter in de tuin, en een paadje om achterlangs te gaan. We hebben dit allemaal op www.nusierbestrating.nl gekocht en zijn er erg blij mee. Met deze review willen we graag een compliment geven aan deze winkel. Voor de oprit wilde we donkere stenen die niet te groot waren hiervoor hebben we gekozen voor de Excluton Puras 20x30x6cm Nero (B-keus), deze zijn b keus maar de kwaliteit viel ons eerlijkgezegd niet tegen, met een aantal extra vierkanten meter hadden we genoeg goede stenen om de oprit te leggen. voor het terras en het paadje hebben we Excluton 60Plus 60x60x4cm leisteen Grezzo Soft Comfort. in de A keus. Over deze kwaliteit is niks negatiefs te zeggen.
Wat betreft leveren vonden wij het ook netjes geregeld, de vrachtwagen paste precies door de straat en het kon tijdelijk op ons parkeervak neergezet worden.
Voor de rest vriendelijke service aan de telefoon en duidelijke uitleg. Als we nog een keer moeten bestellen gaan we dat zeker weer hier doen!
niks
Ewin
boekel

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Over de prijs valt niet te twisten ! En ook goed geholpe nbij onze bestelling.
weet zo niet
Wolders
Scheveningen

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Via mail contact gehad en hierbij zijn we goed geholpen. hierna de bestelling geplaats. deze werd snel geleverd verder niks op te zeggen

S
Wolvega

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
b-keus is helemaal prima vind ik, heb ze zelf af kunnen halen en zien en was blij met de kwaliteit

olaf

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Voor ons terras de tegels van 'kera quit light' gekocht in de b keus. dit was veel voordeliger dan de a keus. De kwaliteit viel erg mee (alleen een paar met wat krassen). Ook moet ik zeggen dat de bezorging erg goed was verlopen
fotos op de site kunnen soms duidelijker
B.Ruijter
Alkmaar

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Erg tevreden, snelle levereing en goede hulp bij kiezen
Koos
lelystad

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Goed geholpen
geen specefieke leverdag
Kiara
Doetinchem

Gepubliceerd op: 29/11/2018

Pluspunten
Mijn man en ik hebben hier tegels gekocht voor de voortuin en de achtertuin. voor de voortuin A kwaliteit en de achtertuin B. Het is ons allebei goed bevallen. Er was een klein verschil in de kleur maar dat maakt niet uit omdat het niet naast elkaar ligt. Ook over de service van dit bedrijf niks aan te merken
Niet alles is genoeg op voorraad in B kwaliteit en de vrachtwagen kan niet met heftruck komen.
Sanne
Sittard

Gepubliceerd op: 27/11/2018

Pluspunten
4 van de 5 sterren.
- vriendelijke verkopers
- goedkope prijzen
- veel keuzen
- locatie
- ook kosten voor afhalen
Rutger
Daarle

Gepubliceerd op: 26/11/2018

Pluspunten
Positief verrast over de B-keuze kwaliteit. We hebben online verschillende dingen gelezen hierover maar het is (bij ons in ieder geval) erg goed uitgevallen. van de 3 pallets waren 3 kapotte tegels in totaal, hier hadden we rekening mee gehoude door extra te bestellen. Wat betreft de kwaliteit viel het heel erg mee, je kon zo niet zien dat het B-keuze waren. Wij zijn dik tevrede
Het zou handig zijn als je een leverdag kan kiezen zodat je weet wanneer je vrij moet vragen.
Mary

Gepubliceerd op: 22/11/2018