Website: http://www.nusierbestrating.nl
Adres: Maasdijk 7 6629KD
Plaats: Appeltern

NuSierbestrating.nl is een webwinkel waar u een ruim assortiment aan sierbestrating kunt vinden. Wij hebben inmiddels al meer dan duizend bestellingen afgehandeld en NuSierbestrating.nl kunt u dan ook rustig zien als een expert op het gebied van sierbestrating online.

NuGereedschap - voor al uw gereedschap
NuHout - voor alles op het gebied van hout
NuTegels - de goedkoopste bestrating
NuBouwen - voor al uw bouwmaterialen
BouwmaterialenKopen.com - voor alle soorten bouwstenen, van kalkzandsteen tot metselstenen

NuSierbestrating.nl

Pluspunten
Goed dat b+ dat er kwaliteit op zit en dat het qua prijs te betalen is wij wilden net wat meer zekerheid als b-keus dan is dit een perfecte optie.

yvette
leerdam

Gepubliceerd op: 19/06/2018

Pluspunten
Onze order voor afhalen stond binnen een dag klaar, pallets werden per heftruck naar binnen gezet.

Anita Koelewijn

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Zowel afhaal als brengen mogelijk
Afhaal stond snel klaar
Heftruck hielp pallet inladen

Kevin Posthuma
Hellendoorn

Gepubliceerd op: 15/06/2018

Pluspunten
Speciaal op zoek naar tegels die makkelijk schoon te houden zijn ivm kids. Fuego antraciet tegels zijn zelfs in de bkeuze makkelijk af te nemen dus geen vlekken erg goed.

roos, henk, kids
vleuten

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Voor ieder budget een tegel te vinden
Ons pad/terras/oprit allemaal bestraat met tegels onder de 12 eu.

L. van Mil

Gepubliceerd op: 08/06/2018

Pluspunten
Goede kwaliteit, goede bezorging, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Peter der Kort
Haps

Gepubliceerd op: 06/06/2018

Pluspunten
Zou dit bedrijf zeker aanraden! Goede kwaliteit abbeystones voor een scherpe prijs.

Gerard

Gepubliceerd op: 04/06/2018

Pluspunten
Geld teruggestort
Goede b keus betontegel uitleveren en geen rotzooi!

Na het advies van 10% extra bestellen te hebben opgevolgd was ruim 70 % beschadigd/ kapot geleverd!!
Na veel gebel , ongeloof en heen en weer gemaild te hebben en foto's te hebben verstuurd. Werd er nog moeilijk gedaan om het met spoed retour te komen halen. Stratenmakers waren al geregeld en moesten dus opnieuw gepland worden, want zelfs op tijd nieuwe tegels leveren tegen bijbetaling zat er niet in! Werd ook geen moeite voor gedaan... kortom veel gezeur om het vervolgens weer retour te kunnen doen. Toen bij een andere leverancier besteld en daar werd het wel met spoed besteld en geleverd! Het kan dus wel.. bestel hier dus nooit een b keus betontegel!! Want incl 10 % extra besteld te hebben en dan nog ruim 70 % beschadigd is volgens mij geen b keus , maar afval! Dit moet niet kunnen..
Antwoord NuSierbestrating.nl
Geachte heer Imminkhuizen,

Het is helaas erg vervelend dat u ontevreden bent met de aankoop van onze B-keus producten. Gelukkig zijn we uiteindelijk samen tot een oplossing gekomen en hebben we de producten retour gehaald en het aankoopbedrag weer aan u overgemaakt.

Hopelijk kunnen we in de toekomst alsnog iets voor u betekenen!

Team NuSierbestrating.nl
J
Kesteren

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
Na bestelling snel mijn voorbeelsteentjes ontvangen en daardoor meteen besteld. Blij met mijn aankoop van de woodstone!

Jeroen

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Pluspunten
Goedkoopste tegels, goede tegels geleverd. Top!

Martien

Gepubliceerd op: 30/05/2018