Website: https://www.office-deals.nl/
Plaats: Strijen
Telefoon: 078-2020000

Office Deals.nl

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Prettige Website. Goede communicatie. Zeer snelle levering.
Niet dat ik weet.

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
goeie en duidelijke informatie en zeer snelle levering

stefan
bergen op zoom

Gepubliceerd op: 25/06/2017

Pluspunten
Doen wat ze beloven
Bij de eerste stap van de bestelling zie je de levertijd: vandaag voor 19.00 uur morgen in huis. Daarna zie je dat niet meer. Ik had het echt snel nodig, was daar onzeker over. Track trace code mail werd laat gestuurd.
Postma&Partners
Wageningen

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten
Vriendelijke medewerker bij de klantenservice. Duidelijk bestelproces via de webshop. Snelle levering en goed op de hoogte gehouden tussen bestelling en levering.

E.
Hardinxveld

Gepubliceerd op: 24/06/2017

Pluspunten

Hoe is het mogelijk dat momenteel nog de leveringsadresgegevens "Office Deals - webformulier" niet 100% doorgegeven worden/overeenkomen naar DHL leverings adres ?
In mijn situatie werd bestelling geleverd op huisnummer 3 i.p.v. 38 ! Dit door waarschijnlijk een te lange straatnaam waardoor er karakters afvallen bij DHL !
Gevolg, heel de dag wachten op van levering (vandaag bestellen, morgen leveren ?). Na enkele dagen en telefonisch contact, zelf pakket moeten ophalen bij postkantoor BPost.
Dit is geen prettige ervaring !
Oplossing in webformulier van Office Deals, het max. aantal karakters beperken voor invullen van straatnaam. Indien mensen voor leveringsadres een lange straatnaam moeten invullen krijgen ze al een melding dat max aantal invoer is gebruikt, en dat ze de straatnaam moeten inkorten.
Deze eenvoudige ICT ingreep in webformulier (adres gegevens) kan vele ergenis besparen van klanten !
Ik zou het waarderen om te vernemen dat er actie wordt genomen aan dit verbeteringspunt.
Met vriendelijke groeten,
Marc Vlaemynck
Marc Vlaemynck
2110 Wijnegem - Belgie

Gepubliceerd op: 23/06/2017

Pluspunten

Graag ontvang ik mijn bestelling zo spoedig mogelijk. Ten tijde van deze beoordelijk is de bestelling nog niet geleverd en heb ik daar ook geen enkel bericht over mogen ontvangen.
Helene van der Heijden
Aarle-Rixtel

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Ik bestelde klemmappen bij Office Deals. Buiten de schuld van Office Deals om, werd de bestelling niet goed geleverd door de leverancier en DHL. Met 1 telefoontje naar Office Deals, is ervoor gezorgd door Office Deals, dat ik binnen 12 uren over de JUISTE bestelling kon beschikken en daarmee de deadline werd gehaald. De wijze waarop door de dames van Office Deal is omgegaan met mijn verzoek, is SUBLIEM! En dat ze dan ook nog een paar keer hebben gebeld om te vragen of alles in orde was, of de bestelling inmiddels was, is een klantenservice die je bijna niet meer tegenkomt in deze snelle en onpersoonlijke maatschappij waarin we leven. Office Deals, van mij mogen jullie de award van 2017 voor beste klantenservice!!

HSR Productions

Gepubliceerd op: 22/06/2017

Pluspunten
Bereikbare en toegangkelijke website, snelle leveringen, mooi productje, prettige prijs, vlekkeloos gegaan.

Rondte

Goede service