Website: https://www.office-deals.nl/
Plaats: Strijen
Telefoon: 078-2020000

Office Deals.nl

Pluspunten

Communiceer/ informeer je klanten als iets niet zoals voorspeld wordt geleverd. Ik moest telkens contact zoeken met dit bedrijf over een wel betaald, maar niet geleverd product. Vind het wel zo netjes als zij hierin het voortouw nemen, maar niks, noppes, nada.
Els
Haarlem

Gepubliceerd op: 25/03/2020

Pluspunten

Dat ze zorgen dat ze zelf duidelijk hebben wat een bezorg- en een factuuradres is. Als je 't op de site invult lijkt het goed te gaan totdat je de bevestiging krijgt. De telefoniste zegt alleen dat is wat ik heb een denk verder niet mee over een oplossing. Wat vervelend kan er niet eens vanaf.
Beste klant,

Dat is inderdaad niet de bedoeling! Onze klantenservice hoort natuurlijk mee te denken en u hierbij te helpen. Het is daarom ook vervelend dat u het gevoel heeft dat dit niet is gebeurd. Onze excuses hiervoor en dit zal niet nog eens gebeuren.

Brandon (Office-Deals).

Gepubliceerd op: 12/03/2020

GEEN KLANTENSERVICE
ZEER SLECHTE COMMUNICATIE
NEEMT GEEN VERANTWOORDELIJKHEDEN VOOR DE EIGEN FOUTEN
GEEN PROBLEEM OPLOSSEND ENGAGEMENT (alhoewel zelf veroorzaakt)
Beste Adriaan,

Het is natuurlijk jammer om een review als dit te zien. Wat zouden we precies anders kunnen doen? Onze klantenservice doet natuurlijk altijd haar best om er voor te zorgen dat onze klanten zo goed mogelijk bedient worden. Als u nog niet goed geholpen bent, aarzel niet om ons een mail te sturen: klantenservice@office-deals.nl.

Brandon Ridderhof.
Adriaan/AMG
Diegem

Gepubliceerd op: 12/02/2020

Pluspunten

8 schetsboeken besteld. Geleverd in veel te grote verpakking zodat doos tijdens transport beschadigd (ingedeukt) werd. Gevolg: 2 schetsboeken van A3-formaat beschadigd en niet meer te gebruiken.
Beste klant,

Dit is natuurlijk vervelend om te zien! Heeft u wel met onze klantenservice contact opgenomen? We willen u er natuurlijk wel bij helpen om de artikelen opnieuw bij u te krijgen. Als dit nog niet is afgehandeld, horen wij graag van u via: klantenservice@office-deals.nl.

Brandon (Office-Deals).
Brouwers Erwin
Hasselt, Belgiƫ

Gepubliceerd op: 12/12/2019

Pluspunten

Ik heb vorige week wat besteld waarvan de verzendkosten best hoog waren.Ik had het er voorover omdat de levering de volgende dag al zou zijn.Helaas kwam t pas 3 dragen.
Goedendag Sophie,

Jammer dat uw pakket zo'n vertraging heeft gehad. Dit kan aan meerdere dingen liggen maar daar gaat het niet om. Onze excuses voor het feit dat het zo lang duurde en wij kunnen u beloven dat een volgende bestelling niet dezelfde problemen zal hebben.

De reden dat het iets langer heeft kunnen duren, is dat onze leverancier met enige moeilijkheden te verduren had en zij daardoor niet alles op tijd mee kon geven aan DHL.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Brandon (Office-Deals)

Gepubliceerd op: 26/07/2019

Pluspunten

Heb 3 rolletjes plakband bij dit bedrijf besteld en wordt nu overladen met spam om hen te beoordelen. Deze spam negeren levert meer spam op.

Gepubliceerd op: 24/07/2019

Pluspunten
We kregen 2 inktcartriges binnen waarvan 1 lekte toen we hem uitpakte, toch geinstaleerd en na een paar printen was de inkt bijna op.
Zijn dus totaal niet tevreden met onze aankoop!

Gepubliceerd op: 09/07/2019

AnSa Vastgoed BV

Gepubliceerd op: 05/07/2019

Pluspunten

Mijn bestelling is niet aangekomen en ik kan bij GLS ook geen informatie krijgen over hoe/wanneer er geleverd wordt. Ik had de bestelling vrijdag nodig, en het is om onduidelijke reden terug naar het depot gebracht.

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Communicatie, erg onprofessioneel.