Website: https://www.office-deals.nl/

Office Deals.nl
8.2
8.2

Pluspunten

8 schetsboeken besteld. Geleverd in veel te grote verpakking zodat doos tijdens transport beschadigd (ingedeukt) werd. Gevolg: 2 schetsboeken van A3-formaat beschadigd en niet meer te gebruiken.
Antwoord Office Deals.nl
Beste klant,

Dit is natuurlijk vervelend om te zien! Heeft u wel met onze klantenservice contact opgenomen? We willen u er natuurlijk wel bij helpen om de artikelen opnieuw bij u te krijgen. Als dit nog niet is afgehandeld, horen wij graag van u via: klantenservice@office-deals.nl.

Brandon (Office-Deals).
Brouwers Erwin
Hasselt, Belgiƫ

Gepubliceerd op: 12/12/2019

Pluspunten

Ik heb vorige week wat besteld waarvan de verzendkosten best hoog waren.Ik had het er voorover omdat de levering de volgende dag al zou zijn.Helaas kwam t pas 3 dragen.
Antwoord Office Deals.nl
Goedendag Sophie,

Jammer dat uw pakket zo'n vertraging heeft gehad. Dit kan aan meerdere dingen liggen maar daar gaat het niet om. Onze excuses voor het feit dat het zo lang duurde en wij kunnen u beloven dat een volgende bestelling niet dezelfde problemen zal hebben.

De reden dat het iets langer heeft kunnen duren, is dat onze leverancier met enige moeilijkheden te verduren had en zij daardoor niet alles op tijd mee kon geven aan DHL.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Brandon (Office-Deals)

Gepubliceerd op: 26/07/2019

Pluspunten

Heb 3 rolletjes plakband bij dit bedrijf besteld en wordt nu overladen met spam om hen te beoordelen. Deze spam negeren levert meer spam op.

Gepubliceerd op: 24/07/2019

Pluspunten
We kregen 2 inktcartriges binnen waarvan 1 lekte toen we hem uitpakte, toch geinstaleerd en na een paar printen was de inkt bijna op.
Zijn dus totaal niet tevreden met onze aankoop!

Gepubliceerd op: 09/07/2019

AnSa Vastgoed BV

Gepubliceerd op: 05/07/2019

Pluspunten

Mijn bestelling is niet aangekomen en ik kan bij GLS ook geen informatie krijgen over hoe/wanneer er geleverd wordt. Ik had de bestelling vrijdag nodig, en het is om onduidelijke reden terug naar het depot gebracht.

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Communicatie, erg onprofessioneel.

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten

Een week geleden een bestelling geplaatst tot op heden niets ontvangen, het zou een dag later bezorgd worden.

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten
Zeer vriendelijke telefoniste
communicatie
levertijd ( +/- 5 maanden wachten op doos)
Valgaerts
Assent

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
De totale bestelling en levering van de gewenste producten is niet goed verlopen. Ook de communicatie en de daarin gedane toezeggingen zijn naar wens verlopen. Erg jammer!
Let op je voorraadbeheer! Doe geen toezeggingen (tot 3x aan toe) die je vervolgens niet nakomt. Het zorgt voor een grote irritatie en een zeer ontevreden klant, die in zijn geheel niet positief is en zal zijn over jullie organisatie en medewerkers.
Debby
Vinkeveen