Bedrijfsgegevens

Website: https://www.office-deals.nl/
Adres: Christiaan Huygensstraat 50 3291CN
Plaats: Strijen
Telefoon: 078-2020000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Office Deals.nl
totaal score
8.3
Communicatie
8.1
Snelheid/Levertijd
8.1
Kennis & Vakmanschap
8.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
879 beoordelingen (12 maanden)
5526 beoordelingen (totaal)
38822 keer bekeken
89% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
59% (518)
27% (236)
6% (53)
4% (34)
5% (40)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
btw, inrekenen in de prijs + levertijd aanpassen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 16/11/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Nog niets ontvangen.
Verbeterpunten
Ik heb nog NIETS ontvangen. Dus de communicatie is niet goed tussen vervoerder en Office Deals.
Kan u dus ook nog niet aanbevelen bij andere mensen.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Office Deals.nl
Beste klant,

Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met ons bedrijf. Uiteraard ook onze excuses voor de late levering. Wij zouden graag met u in contact komen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Zou u ons misschien een mail hier over kunnen sturen als het nog niet opgelost is voor u? Klantenservice@office-deals.nl

Met vriendelijke groet,

Brandon (Office-Deals)
Bert van ‘t Veer
Zoeterwoude.

Gepubliceerd op: 07/10/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Bonsoir, j’ai reçu mon colis rapidement, nous étions en partance pour quelques jours, mon épouse a fait quelques photos à l’arrivée et en ferait d'autres à mon retour si besoin est. Le carton est arrivé recollé de toutes part et à l’ouverture de celui-ci, quatre paquets de feuilles étaient éventrés et les coins de celles-ci étaient écornées. Le colis était trop imposant pour le contenant et mal protégé. Sans nul doute le carton est tombé et a été recollé par B Post, le transporteur? Un envoi fragmenté aurait été plus adapté et auait pû éviter ces dégats. Je ne suis pas satisfait ayant payé 6.5€ pour un colis de ce type je trouve cela du travail bâclé et suis très déçu

Verhaeghe Roger
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Office Deals.nl
Cher client,
Nous trouvons toujours cela ennuyeux si un colis n'arrive pas net et complet. Nous mettons toujours tout en œuvre pour que tout soit présenté correctement à nos clients. Avez-vous des dommages à votre produit lui-même? Si tel est le cas, veuillez contacter notre service clientèle via: service client@office-deals.nl.

Cordialement,

Brandon (office-Deals)
Verhaeghe
INCOURT

Gepubliceerd op: 01/08/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik bestelde een voorzittershamer en deze was echt van minderwaardige kwaliteit. Waarschijnlijk voor 3 euro aangekocht en voor 20x zoveel verkocht. Slecht afgewerkt, goedkoop ultralicht hout.
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Antwoord Office Deals.nl
Beste klant,

Vervelend om te zien dat u deze ervaring met onze producten heeft! De voorzittershamers die wij verkopen zijn allemaal gemaakt van Teakhout. Wij zullen in de toekomst kijken of wij ons assortiment met mogelijk ander materiaal uit kunnen breiden.

Met vriendelijke groet,

Brandon (Office-Deals).
Marijke
Brussel

Gepubliceerd op: 31/07/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Eerste maal dat wij iets bestellen en levering werd nog steeds
niet ontvangen
Verbeterpunten
Levertijd en uren respecteren verschillende malen tel contact
gehad en gevraagd te leveren tijdens de bedrijfsuren 6-17 uur
waar tot op heden geen rekening mee gehouden werd
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Kennis & Vakmanschap
Antwoord Office Deals.nl
Beste contactpersoon,

Vervelend dat DHL u nu meerdere malen gemist heeft. DHL levert tot 18:00 omdat er ook bedrijven zijn die tot dit tijdstip open zijn. Wij hebben inderdaad hier contact over gehad en wij hebben vandaag het verzoek gedaan aan DHL om het eerder op de dag te leveren. Dus ik verwacht dat dit helemaal goed gaat komen!

DHL is natuurlijk een apart bedrijf van Office-Deals dus wij blijven wel afhankelijk van hen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Met vriendelijke groet,

Brandon (Office-Deals).
Antwerp Lion Oil Works
Antwerpen

Gepubliceerd op: 30/07/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Andere bezorgservice, ik heb mijn (kleine!) pakket nog niet ontvangen dus deze enquête is wat voorbarig.
Snelheid/Levertijd
Antwoord Office Deals.nl
Beste Babette,

Vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft met een bepaalde bezorgservice! Wij zouden wel graag zeker weten dat uw bestelling bij u geleverd word. Zou u ons misschien een mail kunnen sturen met uw bestelnummer daar in? Dan gaan wij voor u na of alles goed komt! :)

Met vriendelijke groet,

Brandon (Office-Deals)
Babette
Nijmegen

Gepubliceerd op: 29/07/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Snelheid/Levertijd
Bart van Dee
Tiel

Gepubliceerd op: 30/06/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zaterdag bestelling gedaan. Verzending van de stiften duurde echt te lang, zelfs al zou het door Pinksteren iets langer kunnen duren. Goederen hadden zeker op woensdag na Pinksteren bezorgd kunnen worden, maar de stiften werden pas op vrijdag ontvangen. Wij hadden de stiften op donderdag nodig!!! Erg jammer.
Snelheid/Levertijd
Klant

Gepubliceerd op: 28/06/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Vermeld duidelijk op de site dat de bezorgdienst NIET levert in het weekend. Voor 19.00 besteld morgen in huis, gaat dus niet op als je op vrijdag besteld! Volgende keer bestellen we bij een ander die inderdaad op zaterdag levert.
Snelheid/Levertijd
Klant
Goes

Gepubliceerd op: 27/06/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Vriendelijke dame aan de lijn
Verbeterpunten
Betaald voor spoedtransport omdat ik t 4 dagen later echt nodig had en voor een evenement, maar nog steeds niets ontvangen. Volgens track & tracé staat t nog steed op t depot en dat terwijl Office deals op de site heeft staan dat t er n 24 uurs levering is. Erg jammer. Alles gaat weer retour!
Communicatie
Snelheid/Levertijd
Eveline
Valkenswaard

Gepubliceerd op: 23/06/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer