Website: https://www.office-deals.nl/

8.1
8.1
8.2

Pluspunten

btw, inrekenen in de prijs + levertijd aanpassen.

Gepubliceerd op: 16/11/2019

Pluspunten
Nog niets ontvangen.
Ik heb nog NIETS ontvangen. Dus de communicatie is niet goed tussen vervoerder en Office Deals.
Kan u dus ook nog niet aanbevelen bij andere mensen.
Beste klant,

Vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met ons bedrijf. Uiteraard ook onze excuses voor de late levering. Wij zouden graag met u in contact komen om te kijken hoe we dit op kunnen lossen. Zou u ons misschien een mail hier over kunnen sturen als het nog niet opgelost is voor u? Klantenservice@office-deals.nl

Brandon (Office-Deals)
Bert van ‘t Veer
Zoeterwoude.

Gepubliceerd op: 07/10/2019

Pluspunten

Bonsoir, j’ai reçu mon colis rapidement, nous étions en partance pour quelques jours, mon épouse a fait quelques photos à l’arrivée et en ferait d'autres à mon retour si besoin est. Le carton est arrivé recollé de toutes part et à l’ouverture de celui-ci, quatre paquets de feuilles étaient éventrés et les coins de celles-ci étaient écornées. Le colis était trop imposant pour le contenant et mal protégé. Sans nul doute le carton est tombé et a été recollé par B Post, le transporteur? Un envoi fragmenté aurait été plus adapté et auait pû éviter ces dégats. Je ne suis pas satisfait ayant payé 6.5€ pour un colis de ce type je trouve cela du travail bâclé et suis très déçu

Verhaeghe Roger
Cher client,
Nous trouvons toujours cela ennuyeux si un colis n'arrive pas net et complet. Nous mettons toujours tout en œuvre pour que tout soit présenté correctement à nos clients. Avez-vous des dommages à votre produit lui-même? Si tel est le cas, veuillez contacter notre service clientèle via: service client@office-deals.nl.

Cordialement,

Brandon (office-Deals)
Verhaeghe
INCOURT

Gepubliceerd op: 01/08/2019

Pluspunten

Ik bestelde een voorzittershamer en deze was echt van minderwaardige kwaliteit. Waarschijnlijk voor 3 euro aangekocht en voor 20x zoveel verkocht. Slecht afgewerkt, goedkoop ultralicht hout.
Beste klant,

Vervelend om te zien dat u deze ervaring met onze producten heeft! De voorzittershamers die wij verkopen zijn allemaal gemaakt van Teakhout. Wij zullen in de toekomst kijken of wij ons assortiment met mogelijk ander materiaal uit kunnen breiden.

Brandon (Office-Deals).
Marijke
Brussel

Gepubliceerd op: 31/07/2019

Pluspunten
Eerste maal dat wij iets bestellen en levering werd nog steeds
niet ontvangen
Levertijd en uren respecteren verschillende malen tel contact
gehad en gevraagd te leveren tijdens de bedrijfsuren 6-17 uur
waar tot op heden geen rekening mee gehouden werd
Beste contactpersoon,

Vervelend dat DHL u nu meerdere malen gemist heeft. DHL levert tot 18:00 omdat er ook bedrijven zijn die tot dit tijdstip open zijn. Wij hebben inderdaad hier contact over gehad en wij hebben vandaag het verzoek gedaan aan DHL om het eerder op de dag te leveren. Dus ik verwacht dat dit helemaal goed gaat komen!

DHL is natuurlijk een apart bedrijf van Office-Deals dus wij blijven wel afhankelijk van hen.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Brandon (Office-Deals).
Antwerp Lion Oil Works
Antwerpen

Gepubliceerd op: 30/07/2019

Pluspunten

Andere bezorgservice, ik heb mijn (kleine!) pakket nog niet ontvangen dus deze enquête is wat voorbarig.
Beste Babette,

Vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft met een bepaalde bezorgservice! Wij zouden wel graag zeker weten dat uw bestelling bij u geleverd word. Zou u ons misschien een mail kunnen sturen met uw bestelnummer daar in? Dan gaan wij voor u na of alles goed komt! :)

Brandon (Office-Deals)
Babette
Nijmegen

Gepubliceerd op: 29/07/2019

Bart van Dee
Tiel

Gepubliceerd op: 30/06/2019

Pluspunten

Zaterdag bestelling gedaan. Verzending van de stiften duurde echt te lang, zelfs al zou het door Pinksteren iets langer kunnen duren. Goederen hadden zeker op woensdag na Pinksteren bezorgd kunnen worden, maar de stiften werden pas op vrijdag ontvangen. Wij hadden de stiften op donderdag nodig!!! Erg jammer.

Gepubliceerd op: 28/06/2019

Pluspunten

Vermeld duidelijk op de site dat de bezorgdienst NIET levert in het weekend. Voor 19.00 besteld morgen in huis, gaat dus niet op als je op vrijdag besteld! Volgende keer bestellen we bij een ander die inderdaad op zaterdag levert.
Goes

Gepubliceerd op: 27/06/2019

Pluspunten
Vriendelijke dame aan de lijn
Betaald voor spoedtransport omdat ik t 4 dagen later echt nodig had en voor een evenement, maar nog steeds niets ontvangen. Volgens track & tracé staat t nog steed op t depot en dat terwijl Office deals op de site heeft staan dat t er n 24 uurs levering is. Erg jammer. Alles gaat weer retour!
Eveline
Valkenswaard