Website: https://www.office-deals.nl/

Al mashirq
Zutphen

Gepubliceerd op: 05/10/2019

Pluspunten

Donderdag spoedbestelling geplaatst, maandag pas binnen. Dat is in mijn optiek geen spoed te noemen.
Beste klant,

Wij kunnen ons inderdaad voorstellen dat dit niet de snelheid is die u verwacht bij het betalen van een spoedtoeslag. Het lijkt ons daarom ook redelijk om uw spoedtoeslag terug te betalen. Zou ons misschien een mail kunnen sturen met uw bestelnummer? Dan gaan wij direct voor u aan de slag!

Gepubliceerd op: 20/09/2019

Pluspunten
Vriendelijke klantenservice
De tekst op de website kwam niet overeen met werkelijkheid. Ipv eerst uit te zoeken waar de fout zat, kreeg ik 2x dezelfde foute mappen geleverd. Weer gebeld en toen kreeg ik de mededeling dat de mappen die ik wilde niet meer gemaakt worden. Gelukkig is dat niet zo en heb ik bij een collega webshop de goede kunnen kopen
Beste klant,

Jammer dat u deze ervaring heeft gehad met Office-Deals. We zijn echter wel blij dat u uiteindelijk de juiste mappen heeft kunnen vinden!

Cootje
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Pluspunten

Ik kreeg een uitnodiging om een beoordeling te geven terwijl ik nog helemaal mijn pakje niet ontvangen heb.
Beste klant,

We gaan direct voor u aan de slag om te kijken waar het pakket blijft en we zullen u zo spoedig als mogelijk bereiken.

Muriel Raes
Ronse

Gepubliceerd op: 08/09/2019

Pluspunten
ze hebben aangeboden om de transport kosten terug over te maken.
laat de klant weten dat jullie de voorraden overal in Europa hebben liggen. en daardoor helemaal de vandaag besteld morgen geleverd niet kunnen garanderen.
zet gewoon bij elk product waar het opgeslagen licht zo dat de klant weet waar hij aan toe is.
Goedemorgen,

Jammer dat u ons bedrijf niet aan zou bevelen! Wij hebben inderdaad meerdere leveranciers die soms uit andere landen moeten leveren. Zo goed als alle artikelen die wij verkopen, komen uit Nederland, Belgiƫ of Duitsland. Een enkel product moet soms van uit iets verder komen omdat daar misschien een beperkte voorraad voor is.

Dit levert normaal geen langere levertijd op maar u heeft daar helaas een vervelende ervaring mee zoals u stelt in uw review. Gelukkig heeft u nog enige pluspunt kunnen vinden in de oplossing die wij u geboden hebben.

Onze excuses voor het eventuele ongemak en wij verzekeren u dat dit in de toekomst niet zal gebeuren.

limbowand
Tiel

Gepubliceerd op: 26/07/2019

Pluspunten

Voor de verzending is gebruikt gemaakt van DPD. Dit verzendbedrijf heeft op 27-6 een uitleverpoging gedaan en geeft momenteel aan dat de adresgegevens onjuist zijn. Dit is niet het geval.
Onduidelijk is nu waardoor DPD het pakket niet nogmaals, bijvoorbeeld op 28-6 of 29-6 heeft aangeboden.
Bas
Winterswijk

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten

Ik was op zoek naar het rode babyboek van Pauline Oud. Na veel zoeken vond ik dit op jullie site. Helaas bij aflevering zaten toch de blauwe boeken erin, die ik ook gewoon in de winkel had kunnen kopen. Uiteindelijk heb ik dit maar zo gelaten, omdat verder zoeken geen optie meer is.
Verbeterpunt: zorg dat de goede afbeelding op jullie site te zien is voor de bestelling.
Beste dame/heer,
Onze excuses dat dit op deze manier is misgelopen! Wij zouden dit graag met u oplossen als dit nog niet is gebeurd. Wij sturen u dan ook zo dadelijk gelijk een mail om te kijken hoe wij dit op kunnen lossen!

Brandon.

Gepubliceerd op: 05/07/2019

Pluspunten

Op tijd leveren. Woensdag besteld voor 19:00 maandag nog niet geleverd. Donderdag en vrijdag de hele dag thuisgebleven.
J.W. Sprick
Goor

Gepubliceerd op: 01/07/2019

Pluspunten
Coulant bij het annuleren van een bestelling.
Betrouwbaar
Betere/realistischere indicatie van de bezorgtijd zou fijn zijn.
Eveline
Wageningen