Website: https://www.office-deals.nl/
Plaats: Strijen
Telefoon: 078-2020000

Office Deals.nl

Pluspunten

Een volledige levering doen ipv een halve, waarbij het essentiƫle onderdeel ontbreekt.
Beste klant,

We snappen inderdaad dat het vervelend kan zijn dat u niet uw gehele bestelling heeft gekregen. Soms heeft dit echter logistieke redenen maar dat zouden we dan moeten melden om u op de hoogte te stellen. Onze excuses hiervoor.

Gepubliceerd op: 02/03/2020

Pluspunten
Snel en makkelijk bestelling
Het was onvoldoende duidelijk dat mijn bestelling niet geleverd zou worden maar dat ik hem moest ophalen. Ik ben bijna nooit in de gelegenheid om overdag pakketten op te halen. Ik ontdekte de probleem alleen wanneer ik achteraan ging wat is met mijn pakket gebeurt.
Beste klant,

Dank voor uw feedback! Als het goed is heeft u van ons wel een track&trace code gekregen, hopelijk was het daarin zichtbaar wat er precies met uw pakket aan de hand was. We zullen uw opmerking meenemen en hier eventueel nogmaals naar kijken.

Brandon (Office-Deals)
The Company Code
Houten

Gepubliceerd op: 19/02/2020

Pluspunten
Goede en inzichtelijke site
- Levering toch langer dan wat op de site stond (2 a 3 x langer)
- Het doorberekenen van verzendkosten (lijkt mij een beetje achterhaald, zeker als je boven een bepaald bedrag besteld)
- De staat van de levering liet veel te veel wensen over (envelop en inhoud vochtig).
Beste klant,

Onze excuses voor het feit dat uw bestelling later is aangekomen. Hopelijk zijn de artikelen wel zonder beschadigingen aangekomen. Mocht er wel iets beschadigd zijn, horen wij dat graag en zouden wij u daar graag bij helpen.

Genetics B.V.

Al mashirq
Zutphen

Gepubliceerd op: 05/10/2019

Pluspunten

Donderdag spoedbestelling geplaatst, maandag pas binnen. Dat is in mijn optiek geen spoed te noemen.
Beste klant,

Wij kunnen ons inderdaad voorstellen dat dit niet de snelheid is die u verwacht bij het betalen van een spoedtoeslag. Het lijkt ons daarom ook redelijk om uw spoedtoeslag terug te betalen. Zou ons misschien een mail kunnen sturen met uw bestelnummer? Dan gaan wij direct voor u aan de slag!

Gepubliceerd op: 20/09/2019

Pluspunten
Vriendelijke klantenservice
De tekst op de website kwam niet overeen met werkelijkheid. Ipv eerst uit te zoeken waar de fout zat, kreeg ik 2x dezelfde foute mappen geleverd. Weer gebeld en toen kreeg ik de mededeling dat de mappen die ik wilde niet meer gemaakt worden. Gelukkig is dat niet zo en heb ik bij een collega webshop de goede kunnen kopen
Beste klant,

Jammer dat u deze ervaring heeft gehad met Office-Deals. We zijn echter wel blij dat u uiteindelijk de juiste mappen heeft kunnen vinden!

Cootje
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 11/09/2019

Pluspunten

Ik kreeg een uitnodiging om een beoordeling te geven terwijl ik nog helemaal mijn pakje niet ontvangen heb.
Beste klant,

We gaan direct voor u aan de slag om te kijken waar het pakket blijft en we zullen u zo spoedig als mogelijk bereiken.

Muriel Raes
Ronse

Gepubliceerd op: 08/09/2019

Pluspunten
ze hebben aangeboden om de transport kosten terug over te maken.
laat de klant weten dat jullie de voorraden overal in Europa hebben liggen. en daardoor helemaal de vandaag besteld morgen geleverd niet kunnen garanderen.
zet gewoon bij elk product waar het opgeslagen licht zo dat de klant weet waar hij aan toe is.
Goedemorgen,

Jammer dat u ons bedrijf niet aan zou bevelen! Wij hebben inderdaad meerdere leveranciers die soms uit andere landen moeten leveren. Zo goed als alle artikelen die wij verkopen, komen uit Nederland, Belgiƫ of Duitsland. Een enkel product moet soms van uit iets verder komen omdat daar misschien een beperkte voorraad voor is.

Dit levert normaal geen langere levertijd op maar u heeft daar helaas een vervelende ervaring mee zoals u stelt in uw review. Gelukkig heeft u nog enige pluspunt kunnen vinden in de oplossing die wij u geboden hebben.

Onze excuses voor het eventuele ongemak en wij verzekeren u dat dit in de toekomst niet zal gebeuren.

limbowand
Tiel