Website: https://www.office-deals.nl/

8.1
8.2
8.2

Gepubliceerd op: 16/10/2019

Pluspunten
Slecht ontvangst. Doos stuk en helemaal open. Heb het pakketje moeten weigeren. Durfde het risico niet te nemen om het aan te nemen aangezien er dure kleurpotloden in zaten. Grote kans dat ze gebroken waren. Helaas een slechte eerste indruk van jullie bedrijf. Hoop dat ik snel mijn pakketje in goede orde mag ontvangen.

Update: ik heb direct een nieuw pakket verstuurd gekregen. Supergoede goedmaker! Inmiddels ben ok een zeer tevreden klant.
Beter verpakken
Beste klant,

Dat is erg vervelend om te horen! Ik zie gelukkig wel dat onze klantenservice al bezig was met dit oplossen voor u. Onze excuses voor vervelende ervaring met uw eerste bestelling. Aarzel alstublieft niet om contact met ons op te nemen als uw bestelling niet naar wens is.

Brandon (Office-Deals)
Selekta Taaltraningen
Purmerend

Gepubliceerd op: 05/10/2019

Beter verpakken

Purmerend
21/09/2019

Pluspunten
Meldden netjesdat het pakketje vertraagtwas door omstandigheden

Ouwerketk
Hoeven

Gepubliceerd op: 04/10/2019

Pluspunten
Zeer snelle levering, pakketje zat wel in een overgrote doos maar dit gezegd zijnde was hij wel goed beschermd aangezien het bestelde item best fragiel is.

Erica
Gent

Gepubliceerd op: 24/09/2019

Gepubliceerd op: 17/09/2019

Pluspunten
juiste levering
1) duidelijker vermelden wanneer de levering over de grens gaat: Belgiƫ is voor u ook buitenland. 2) bezorging thuis kan voor kopzorgen opleveren (ook bij andere leveranciers stelt zich dat probleem). Centrale leverpunten moeten meer aandacht krijgen, ook al om heen- en weer gerij te voorkomen.
Beste klant,

Hartelijk dank voor uw aandachtspunten! We gaan het meenemen en wij willen u alsnog bedanken voor een mooie 8.

Brandon. (Office-Deals)

Gepubliceerd op: 17/09/2019

Pluspunten
Goede prijs voor het product.
- Volgende dag geleverd is nog fijner
- indien het toch door de brievenbus gefrommeld wordt en het is lucht, mag de porto hetzelfde zijn als een paar postzegels...
Beste klant,

We zijn blij dat u ons een mooie voldoende geeft in uw review! Wij nemen alle feedback richting onze vervoerders altijd mee dus wij danken u voor uw reactie. Excuses voor het feit dat uw pakket niet helemaal netjes aangekomen is. Hopelijk heeft het geen schade aangebracht aan uw product. Als dit wel het geval is, zouden wij graag met u in contact komen om dit verder op te lossen. Mocht u het willen, kunt u ons bereiken op: klantenservice@office-deals.nl.

Brandon. (Office-Deals)
Lot