Website: http://www.one2track.nl
Adres: Walserij 13F 2211 SJ
Plaats: Noordwijkerhout

De leukste en meest betaalbare GPS horloges voor kind en ouder. Veilig, betrouwbaar en werking in heel Europa! Geen abonnementskosten.

one2track B.V.

Pluspunten
Zeer goede service en geïnteresseerd naar klant feedback om producten beter te maken!

Dave

Gepubliceerd op: 09/02/2018

Pluspunten
Bedrijf volgens mij niets mis mee maar producten vallen erg tegen.
Innoveer het product en probeer niet op mobiele abonnementen te verdienen vraag dan een maandelijks abonnement maar lever een goed product.

Laren
26/01/2018

Pluspunten
snel en accuraat verzonden
ellenlange handleiding ( 22 pagina's) voor iemand van mijn leeftijd erg lastig. daar heb je hulp bij nodig. een verkorte handleiding voor alleen gps bij wandelen zou handig zijn.
Agnes
Hoevelaken

Gepubliceerd op: 04/02/2018

Pluspunten
Echt uitstekende oplossing met goede hard- en software. Waar voor je geld.
Laat me van tevoren even weten dat de reparatie minstens een week duurt.
Vincent
Bennebroek

Gepubliceerd op: 01/02/2018

Pluspunten
Handig
Makkelijk in gebruik
Mooi, stijlvol design
Soms foutmelding app
Enkel verbruik via internet waardoor data snel op geraakt en belwaarde, sms onaangeroerd blijven
Karen
Zedelgem

Gepubliceerd op: 31/01/2018

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Het premium tracking horloge voldoet meer dan gedacht aan onze wensen. De PC software en de app zijn duidelijk en simpel.
Goede service en de helpdesk functioneert goed!
Tip: haal nog de laatste bugs uit het programma en verbeter hier en daar nog de handleiding. Ik weet dat jullie er aan werken.
Gerard
Vlodrop

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Het is goed concept. De service en helpdesk zijn snel en doelgericht. Het is geen Apple bediening maar daar is de prijs dan ook naar.

Antwoord one2track B.V.
Beste Ton, wij begrijpen deze beoordeling niet. Wij hebben meerdere malen contact geprobeerd te zoeken met jullie maar dit is steeds niet gelukt. Wat is er aan de hand waardoor wij maar zo'n lage beoordeling krijgen?
Ton
Zeist

Gepubliceerd op: 22/01/2018

Pluspunten
Het idee is goed maar dat is dan ook echt alles.
een Nokia 3310 kopen en leren

Zeist
08/01/2018

Pluspunten
goede service
de Connect Premium heeft een beeldscherm dat niet duidelijk is, de cijfers zijn te klein. Mijn moeder kan het haast niet lezen, en als de zon schijnt helemaal niet.
Antwoord one2track B.V.
Beste Jeroen, helaas is dit inherent aan het kleine formaat van dit horloge. Hierdoor is display ook klein. Onze Connect Touch XL heeft een display dat flink groter is en hierdoor eenvoudiger afleesbaar (ook in direct zonlicht). Wel is het formaat van het horloge dan ook groter. Het is dus altijd een keuze, klein horloge is kleine display. Groter horloge is grotere display.
jeroen

Gepubliceerd op: 21/01/2018

Pluspunten
ben erg snel geholpen toen ik er niet uit kwam.

Johan de Ridder
middenbeemster

Gepubliceerd op: 18/01/2018

Pluspunten
In december 2017 een horloge gekocht. Ik had door mijn eigen fout de verkeerde besteld. Even gebeld en zonder problemen is mijn bestelling aangepast. Kreeg meteen uitleg over het horloge en de volgende dag ook echt in huis! Dus top service!! Ps. Ik laat nooit recensies achter maar voor de service die ik heb gekregen. Zeker de moeite waard!
Nvt
Shardha