Website: http://www.one2track.nl
Adres: Walserij 13F 2211 SJ
Plaats: Noordwijkerhout

De leukste en meest betaalbare GPS horloges voor kind en ouder. Veilig, betrouwbaar en werking in heel Europa! Geen abonnementskosten.

one2track B.V.

Pluspunten
Wat een top bedrijf! Zo mega snel een reactie en een goede oplossing geboden toen het horloge niet gemaakt kon worden. Maandag horloge opgestuurd en donderdag de nieuwe in huis en de oude geprobeerd te repareren wat helaas niet meer ging!

Caroline
Leiden

Gepubliceerd op: 14/06/2018

Pluspunten
Voor mijn zoontje de Connect Tough gekocht. Voldeed prima en ook de leverancier stelde ons niet teleur qua belofte en service.
Na een paar maanden viel mn zoon op het speelplein en was het glas kapot. Het horloge kon worden omgeruild tegen een nieuwe voor € 29,95. De simcard werd door One2track omgewisseld in het nieuwe toestel, welke trouwens ook een ander model mocht zijn! Deze vandaag netjes ontvangen!

Eric Hupscher

Gepubliceerd op: 12/06/2018

Pluspunten
Prima bedrijf,geen probleem voor hulp staan direct voor je klaar

Herman
Vught

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
Jong, Nederlands bedrijf met een geweldig product. Privacy en veiligheid staat hoog in het vaandel. De Connect Rebel die we hebben aangeschaft werkt prima en de functionaliteit is echt top!
Er valt nog best wat te ontwikkelen en verbeteren aan de app. One2Track staat open voor alle feedback en is daardoor hard op weg naar een geweldig product.
Patrick

Gepubliceerd op: 11/06/2018

Pluspunten
plezierige communicatie en snelle afhandeling van vraagstukken.

P.J.K.
Warmenhuizen

Gepubliceerd op: 31/05/2018

Goed chat contact

Kim
Vollezele/België

Gepubliceerd op: 29/05/2018

Pluspunten
Connect Touch GPS/WIFI besteld.
Snel geleverd met simkaart al geinstalleerd met een starttegoed. Super! Goede kwaliteit gebruikte materiaal.
Ook fijn dat de service in NL is.
Misschien film(camera) functie op horloges en spelletjes erop. Eventueel mogelijkheid tot geheugen uitbreiding dmv mirco SD kaart.
Viet

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
Horloge snel geleverd, bij vragen spoedig antwoord gekregen.
De horloge een beetje ingewikeld in gebruik (voor een kind) kwaliteit van de telefoongesprek matig.

Antwoord one2track B.V.
Beste Maria, de SAR waardes van onze horloges staan op onze website onder het kopje 'Hoe werkt het'. Wees overigens gerust, horloges van one2track voldoen ruimschoots aan de Europese norm die gesteld wordt aan de maximale stralingswaarde van dit soort producten. De Europese norm voor GSM apparatuur is maximaal 2W/KG. Op basis van onze CE testrapporten is deze stralingswaarde bij onze kinderhorloges 0,716W/KG. Hiermee voldoen wij uitstekend aan de normeringen en zijn de producten veilig in gebruik.
Maria
Belgie

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
Goed product, doet wat het zegt.

Colin
Bilthoven

Gepubliceerd op: 26/05/2018

Pluspunten
super goed en duidelijk geholpen.
ik ga denk ik voor ons andere zoontje ook een gps watch bestellen..

superrr bedrijf

ruud