Website: http://www.one2track.nl
Adres: Walserij 13F 2211 SJ
Plaats: Noordwijkerhout

De leukste en meest betaalbare GPS horloges voor kind en ouder. Veilig, betrouwbaar en werking in heel Europa! Geen abonnementskosten.

one2track B.V.

Pluspunten
Reageert fantastisch snel op e-mail vandaag zelfs na 17.00 binnen 5 minuten!
S.o.s. knop niet duidelijk heeft hetzelfde uiterlijk en grote als de andere knoppen voor een 4 jarige waar het horloge voor verkocht word lastig knop moet ook erg lang ingedrukt worden lastig voor die vingertjes.
Helaas was er geen id sticker aanwezig app werkt dan niet
Battarijoplader laat snel los
Verbinding is erg fragiel onze zoon zit vaak in Puiflijk (17km verderop) terwijl hij toch echt naast ons staat.
Bedrijf beveel ik aan horloge connect rebel absoluut niet
Antwoord one2track B.V.
Hoi Amy, het betrof hier een 2e kans horloge waarbij de ID sticker in het doosje was geplakt. De originele sticker was door de eerste eigenaar verwijderd. Wij zien dat het horloge pas een paar uur in gebruik is door jullie. Kijk even naar onze kennisbank op www.one2track.nl/kennisbank voor uitleg over het gebruik en aflezen van de positioneringsfunctie via de one2track app.
Ochten

Gepubliceerd op: 04/10/2018

Pluspunten
Verkeerde kleur gekregen en de accu is niet goed. Hij is elke dag wel leeg. Ool continue problemen met verbinden.
Roland
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 03/10/2018

Pluspunten

Horloge is niet precies. Soms krijgen we een paar paar keer dat hij vertrokken is terwijl dit niet is. Batrerij melding komt in de app maar vaak pas te laat als melding.

Duur in prepaid kosten. Wordt niet makkelijk gemaakt om zelf een abonnenment te nemen bij een ander provider. Een sms sturen met de instellingen werkt niet. Dan moet de horloge weer terug naar one2track.

Batterij gaat net 1 dag mee met een gebruik dat er maar 1x per uur updat gestuurd wordt (tijden school).

Display van t horloge is 24uur's en niet aan te passen voor 12u wat voor een kind van 6 a 7 veel.makkelijker klok kijken is.
Kevin
Middelburg

Gepubliceerd op: 29/09/2018

Pluspunten
Ik werd meteen geholpen.
Elk mailtje werd supersnel beantwoord.... En het waren er nogal wat... En dat voordat ik bestelde. Had er 0 verstand van en werd eerlijk en goed geholpen.
Het is altijd fijn om dingen nog praktischer te maken. Uitgebreidere beschrijving...filmpje etc...
Janneke verhoeven
Deurne

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Yuti

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Fijne duidelijke webshop zonder gedoe. Makkelijk items te bestellen en betaling is ook snel en simpel. Levering ook heel snel en netjes verpakt. Ik ben hartstikke tevreden!
Geen, jullie doen het perfect!
Linda
Veldhoven

Duidelijke site
Meer informatie beltegoed /opwaarderen

Gepubliceerd op: 19/09/2018

Pluspunten
Goede klantenservice!
Had problemen met SOS knop, meerdere malen met John en Mike gemaild, snelle reacties en zeer geduldige mannen!
Tot nog toe geen...
Eline

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Snelle levering, goede klantenservice

Simone

Gepubliceerd op: 17/09/2018

Pluspunten
Goede website
Snelle levertijd
Snelle reactie op mail