Website: http://www.one2track.nl
Adres: Walserij 13F 2211 SJ
Plaats: Noordwijkerhout

De leukste en meest betaalbare GPS horloges voor kind en ouder. Veilig, betrouwbaar en werking in heel Europa! Geen abonnementskosten.

one2track B.V.

Pluspunten
Snelle service nadat we "klacht" hadden

Gepubliceerd op: 10/04/2019

Pluspunten
Helaas ging na een paar maanden de batterij minder lang mee dan voorheen. We hebben na contact met de klantenservice het horloge opgestuurd. Na enkele dagen kregen we het horloge weer terug waarbij het defect aan de batterij is verholpen. Ook is meteen het horlogebandje vervangen. Dit allemaal kosteloos. Wat een topservice van dit bedrijf. Mijn zoontje is weer helemaal blij met zijn horloge. Als mijn dochtertje ook aan een horloge toe is dan ga ik hier zeker weer een horloge bestellen.

Ronald
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, goed werkende horloge, gps is erg nauwkeurig, goede en mooie kwaliteit van het horloge.
Cynthia

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Nadat ons vorige horloge in de wasmachine is belang hebben wij een nieuwe besteld. Geen twijfel waar de die zouden bestellen. Je hebt bij one2track Snelle service, het product is snel in huis. Daarnaast hadden wij een vraag over een eigen abonnement wat wij al hadden ivm het oude horloge en dat wordt gelijk opgepakt en geregeld. Ik
Had gemaild met een vraag en de mail werd binnen 5 minuten beantwoord. Super fijn.
Marjolein
Alphen aan den Rijn

Gepubliceerd op: 06/04/2019

batterij snel leeg
m.
amsterdam

Gepubliceerd op: 06/04/2019

Pluspunten
Ik ben blij met de horloge van me zoon ik hoeft geen zorg maken waar die om die moment is. En ik wordt via sociale media goed geholpen.
Alleen af en toe gaat de bereik weg dat is de enige min punten

Gepubliceerd op: 03/04/2019

Pluspunten
Op tijd verstuurd
Het verkeerde horloge zat in het doosje. Dochter kreeg hem op haar verjaardag en wilde hem gelijk gebruiken.
Martine

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Supersnel en ontzettend netjes geholpen toen het niet helemaal lukte om het toestel in te stellen.
Geen verbeterpunten. Vooral zo bliiven werken, netjes en heel klantvriendelijk.
Bianca
Wijchen

Sacha
Oegstgeest

Gepubliceerd op: 02/04/2019

Pluspunten
Snelle levering van 2 connect rebel horloges! Bij 1 was Het bandje gescheurd, na het melden hiervan werd er binnen 24 uur geantwoord en vermeld dat er een nieuwe werd toe gestuurd. Echt een super bedrijf!

Rianne
Reeuwijk