Website: http://www.OPMAATZAGEN.nl
Adres: Wiltonstraat 22 3905KW
Plaats: Veenendaal

dé online zagerij

Bestel heel eenvoudig super nauwkeurig op maat gezaagd hout en ga direct aan de slag met je klus. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal; van MDF tot Multiplex Okoumé. Met dé online zagerij willen we klussen weer écht leuk maken. En een stuk makkelijker.

OPMAATZAGEN
9.5

Pluspunten
Ik kan alleen maar zeggen
Top service

Snap-Trans
Alblasserdam

Gepubliceerd op: 19/04/2018

Pluspunten
Veel mogelijkheden om je eigen afwerking te bestellen werd precies geleverd als gevraagd. Lakdraagfolie MDF is erg gemakkelijk. Afhankelijk van de maten die je nodig hebt kan het goedkoper zijn dan dat je alles zelf doet
Is misschien niet te verbeteren Maar ik vond het lastig te bepalen hoe groot rondingen en afwerkingen werden
Margreeth
Ede

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Nette prijs, correcte levering, prima eindproduct, zeer tevreden.
Rian
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Na frustratie over hout op maat laten zagen bij een bouwmarkt (of het zelf doen met de decoupeerzaag) is dit wel even wat anders. Alles was perfect op maat (inderdaad tot op de millimeter nauwkeurig) en snel geleverd. Het werd zelfs voor me naar boven gebracht (3e etage, trap). Het maakt doe-het-zelf projecten een heel stuk makkelijker. Een aanrader!
Ik had multiplex populier besteld. Een vrij zachte houtsoort. Ergens had ik verwacht dat de planken ingepakt/ingesealed zouden zijn (niet per stuk natuurlijk) om de hoeken en randen te beschermen. Gelukkig waren er nauwelijks tot geen beschadigingen. Ik heb het gelukkig zo kunnen oplossen dat licht beschadigde randen (nauwelijks, maar toch) uit het zicht zijn.
Dolf

Gepubliceerd op: 13/04/2018

Pluspunten
Allereerst vind ik de hout keuzes, de vorm opties en afwerking opties heel prettig. Prijzen realistisch. Het online bestelproces kan daardoor prima verlopen, zelfs een leek als ik.
Uitstekende service!
Bij misverstand direct opgelost! Top.
Tip: optie tot uploaden van een foto bij bestelling, zodat bij de aanvullende info ook een tekening of foto gevoegd kan worden.
Annemieke
Koog aan de Zaan

Gepubliceerd op: 11/04/2018

Pluspunten
Goede website met fijn bestelproces qua maten, en je ziet direct wat het kost.
Goed geprijsd, prima gezaagd, snel geleverd.

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
Overzichtelijke website. Makkelijk selecteren van de juiste houtsoort / dikte. Hout wordt goed verpakt voor transport.
Keuze optie om rand minder dan 4mm afvlakken (bijv. 2 mm)
Erik
Almere-Buiten

Gepubliceerd op: 08/04/2018

Pluspunten
Opgeven maten en aflevering volgens afspraak.

Bjorn
Voorburg

Gepubliceerd op: 07/04/2018

Pluspunten
Perfect zaagwerk en snelle levering naar belgie.
Zal ik in de toekomst meer gebruiken..!!

Benny
Turnhout