Website: www.otto.nl
Adres: Charles Stulemeijerweg 2 5026 RT
Plaats: Tilburg

OTTO
6.6

Pluspunten
ruime keus, goede kwaliteit en prijs!
ben zeer tevreden met al mijn aankopen!

lilian blok
IJzendijke

Gepubliceerd op: 12/09/2019

Pluspunten
Jammer voor jullie maar weer een klant kwijt.
Er was laatst een korting dat otto zoveel jaar bestond ,maar toen ik wou bestellen kreeg ik de korting ook niet via het personeel vind ik diep triest heel groot aangegeven maar geen korting volle pond betalen voor je kleding.
Walden
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 12/09/2019

Pluspunten

Verkeerde artikelen geleverd , Otto heeft het opnieuw besteld en nu de dubbele rekening omdat het niet verwerkt word
2 x telefonisch contact gehad, maar niets opgelost
A. van Wensveen

Pluspunten

Ik heb de laarzen teruggestuurd, omdat ik zag dat exacte dezelfde laarzen bij Zalando 10 euro goedkoper zijn en ze daar géén bezorgkosten rekenen!
Heidi

annet
purmerend

Pluspunten
Na retour duidelijkere mail mbt openstaande rekening zodat je niet voor verrassingen komt te staan
Moniek

Gepubliceerd op: 10/09/2019

Pluspunten
Levertijd is lang in vergelijking met andere online shops. Betalingen en retour en omslachtig en niet van deze tijd.
Ik kon pas een tweede bestelling doen toen ik een aanbetaling had gedaan. Op zich logisch, maar verrekening en retourverwerking kan sneller naar mijn mening.
Jolanda van der wiel
Amersfoort

Gepubliceerd op: 10/09/2019

Pluspunten
Ja, ik was helemaal niet blij met mijn bestelling en wilde deze eigenlijk annuleren. Dit vanwege het feit dat ik mijn bestelling kon plaatsen omdat het gewenste hemd voorradig was. Echter de levering bleef uit en ik moest uiteindelijk zelf navraag, waarbij ik toen te horen kreeg dat het hemd toch niet voorradig was en zodoende de levering later zou plaats vinden. Op mijn vraag waarom ik dan niet daarover werd geinformeerd vertelde men mij dat ook eigenlijk had moeten plaats vinden doch dat er een fout was gemaakt. Gevolg was wel dat ik het hemd te laat ontving en niet kon dragen voor de speciale gelegenheid waarvoor ik het gekocht had. Ik heb het hemd wel gehouden, maar ben natuurlijk niet blij hoe het is gegaan en weer niet of ik in de toekomst voor belangrijke events nog wel iets via uw organisatie zal kopen. Mvg, en hopelijk kunt u hiermede uw service verbeteren, ik was in ieder geval niet blij! Fijne dag, en groet, Simon Dayala
SLA’s nakomen, anders verliest u geruisloos uw klanten en heg moeilijkste in de marketing is ontevreden klanten terugwinnen!
Simon
Diemen

Pluspunten
Zorgen dat de administratie op orde is, i.p.v. je klanten onterechte herinneringen te sturen. En vervolgens niet op e-mail te reageren! Ben nu al 2 maanden bezig met jullie

Gepubliceerd op: 10/09/2019

Pluspunten
Kan ik nog niet erg noemen....
Adreswijzigingen zelf via de site doorgeven, daar hoeft Otto niets aan te doen en heeft daar ook niks mee te maken. Nu moet dit via de klantenservice, zelfs bij mijn bank kan ik dit online doen. Datgene wat ik wil bestellen daar wordt korting niet op verrekend. Heb daar over gebeld maar de medewerkster (overigens erg vriendelijk) lukt het niet om het artikel te bestellen omdat ze de maten niet kan invoeren. 20 minuten aan de telefoon met haar gezeten zonder resultaat. Een webshop anno 2019 onwaardig.
Harko

Gepubliceerd op: 09/09/2019