Website: www.otto.nl
Adres: Charles Stulemeijerweg 2 5026 RT
Plaats: Tilburg

OTTO
7.1

Pluspunten
Heel tevreden over

Patrick
Alkmaar

Gepubliceerd op: 13/01/2019

klantvriendelijker zijn.
Een kapotte vracht die 4 weken later geleverd wordt. Waar het ONmogelijk is 1 van de 3 onderdelen alleen te bestellen die je nodig hebt. Je daarnaast nog zelf de retourvracht moet regelen. Die kan ook meegenomen worden als ze het juiste onderdeel komen brengen.
Betalingen die reeds zijn gedaan geen aanmaningen op versturen. Waar je wederom achteraan moet.
Zeer teleurstellend. Ik zou niet weer bij Otto bestellen en het ook sterk ontraden bij anderen.
Anna
Weert

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Er zijn geen positieve punten. Je wordt als klant schofterig behandeld. Bestelde en betaalde producten worden niet geleverd. Zelfs niet na tientallen keren met klantenservice te hebben gebeld (betaald nummer). Sterker nog, je krijgt nieuwe rekeningen (ja meerdere!!!) voor het reeds betaalde product!!!! En ondertussen nog steeds niks ontvangen. Dit gaat nu al ruim 2 maanden zo.
Afspraken nakomen. Klanten fatsoenlijk te woord staan. Klanten op eigen initiatief terug bellen. Administratie op orde maken/houden. Iets met de klachten doen.
Boudewijn Versluijs

Gepubliceerd op: 04/01/2019

Pluspunten
Belachelijke service. Jurkjes besteld op 22 november, dit zou circa drie weken duren. Prima. Na twee weken kreeg ik nog een mailtje, de levertijd was verlengd, het zou nog circa 2 weken duren. Vervelend, maar aanvaardbaar. Vier dagen voor deze termijn van 2 weken verstreken zou zijn heb ik gebeld. Mij werd verteld dat ik de jurkjes zeer binnenkort mag verwachten en dat het pakket verstuurd zou zijn. Ik vertrouwde het al niet dus ik vroeg om een track en trace code. Die kon mij niet worden gegeven. 1 dag later op 19 december, krijg ik een mailtje dat de jurkjes pas EIND JANUARI geleverd worden. Wat een belachelijke gang van zaken. De klantenservice gebeld en zij vertelden mij dat zij alleen de informatie doorgeven die de leverancier aan hen doorgeeft. Dit kan mij niet schelen, ik bestel iets bij OTTO en er wordt van mij verwacht dat ik 3 maanden ga wachten op mijn producten. Vervolgens zeg ik hier wat van en de medewerkster van de klantenservice weet denk ik even niet wat ze moet zeggen, want er valt een lange stilte.

Echt te gek voor woorden hoe de communicatie naar de klant toe is. Zet niet op de site dat de levertijd circa drie weken is als dat uiteindelijk elke keer een aantal weken verschoven wordt!!! Zet het op uitverkocht want op deze manier gaat alles ten koste van de klant.

Ik koop nooit meer iets bij OTTO omdat er gewoon iedere keer verkeerde informatie naar mij wordt doorgestuurd door een computer!!!!!!
Roos
Noordwijkerhout

Gepubliceerd op: 03/01/2019

Pluspunten

7 oktober een bank en een wandkast besteld. 7 weken levertijd voor de bank en 9 weken levertijd voor de wandkast. 30 november een mail gekregen dat de kast klaar staat om geleverd te worden. 2 december een mail dat de bank binnen 2 weken bij ons thuis geleverd wordt. Nou dat is mooi, hup onze oude bank er uit, want hij komt binnen twee weken en oude kast leegruimen want de nieuwe kast kan geleverd worden.
<br/>Het is nu half december en niks is binnen. Wanneer ik bel kunnen ze mij niet vertellen wanneer de spullen geleverd worden. Na het invullen van een klachtenformulier kreeg ik als antwoord: u krijgt 10 euro korting wanneer het binnen is, maar we hebben geen idee wanneer dit is. De kast zou staan bij post.nl. Post.nl gebeld, maar daar stond de kast niet. Na weer een belletje naar otto gaven ze toe dat de kast nog in Duitsland staat. Net een mail binnen gekregen dat de bank pas half januari geleverd kan worden!!!! Zo wat gaan wij goed de feestdagen in zonder bank!!! En de kast, tja, wanneer vertrekt de vrachtwagen vanuit Duitsland???
Cynthia
Haarlem

Gepubliceerd op: 30/12/2018

Pluspunten
Snelle service van bezorging
Goed assortiment dames en heren.

Rijswijk

Gepubliceerd op: 29/12/2018

Pluspunten
Leuke collectie
De retouren goed verwerken i.p.v. een klant beschuldigen dat ze iets gehouden hebben en niet willen betalen. Gaat nota bene om een kledingstuk van €12,00...
Roos Meekel
Vijfhuizen

Gepubliceerd op: 25/12/2018

Pluspunten
Heb ik jammer genoeg nog niet ervaren
Service verlenen aan de klant en geen loze beloftes doen over bestellingen waar een klant al zes weken op wacht en uiteindelijk niet uitleveren.
Oss

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Bijzonder mooi bolerovestje gekocht. Chique door de gedeeltelijke sjaalkraag en omslagen aan de mouwen.
Zeer snelle levering, precies voor Kerst wat ik hoopte.

Fenny
Nieuwegein

Gepubliceerd op: 24/12/2018

Pluspunten
Geen. Ben erg ontevreden over Otto
Klachtafhandeling is erg slecht. Klanten service beloven van alles maar komt er niets van terecht.
Retourafhandeling duurt te lang.

Duurt echt te lang voordat je bestellende artikelen binnen krijgt

Gepubliceerd op: 23/12/2018