Website: www.otto.nl
Adres: Charles Stulemeijerweg 2 5026 RT
Plaats: Tilburg

OTTO
6.9

Pluspunten
0, niets, nada. Waardeloze klantenservice, Jan niets, mag niets, ook niet doorverbinden met iemand die wel iets mag. Een gruwelijke bureaucratie als het gaat over hun aangeboden mogelijkheid om achteraf te betalen. In feite kan dat dus niet en zodoende kom je in een frustrerende betaal cyclus terecht, ook al betaal je dezelfde dag het hele bedrag. Niemand die helpt, niemand aanspreekbaar dus: niemand moet daar bestellen.
Stoppen! Dat gaan jullie niet redden met dr bol.vom en Coolblue.com waar je de volgende dag je spullen thuis hebt. Ik heb op 02/01 besteld en er is nu, 08/02 nog geen enkel uitzicht op de levering. 5, 6 keer gebeld met klantenservice waar het 2e gedeelte, service, achterwege gelaten Jan worden. Eerste en laatste keer dat ik op Otto iets bestride, vanaf nu nog geen paperclip.
Harvangel
Goes

Gepubliceerd op: 22/01/2020

Pluspunten

Ik vind het heel raar dat wanneer ik drie artikelen bestel, ik maar een artikel krijg binnen twee dagen en de overige na ruim een maand nu nog niet heb. Ondertussen krijg ik wel een aanmaning voor het eerste artikel. Dat kan echt niet!
Klantenservice gebeld. Tja die vonden het ook raar, maar geen enkele tegemoetkoming wordt er aangeboden. Je zou denken dat een bedrijf dat klantvriendelijk wil zijn, wel iets doet om de klant tegemoet te komen. Bijvoorbeeld een excuus, een cadeautje, verzendkosten terugbetalen of iets dergelijks.
Pauwke
Den Bosch

Gepubliceerd op: 21/01/2020

Pluspunten

Nooooit hier bestellen ik wacht 6 weken op een gasfornuis terwijl hij er na 2 weken zou moeten zijn elke week wanneer ik bel hoor ik een week , en de stofzuiger die is binnen gekomen na 4 weken mist onderdelen slechtste site ooit
Shirley edelschaap

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Pluspunten
Ik ben al een tijdje klant bij jullie.
En ik ben uiterst tevreden.
Altijd netjes te woord gestaan ,is een keer iets niet goed wordt het netjes opgelost.
Ga zo door.
Sneller producten leveren
X

Gepubliceerd op: 19/01/2020

Pluspunten
Nog geen ontdekt
Lever aub de bestellingen volgens de in eigen website aangegeven termijnen. En geef duidelijke info over de bezorging. 4 weken wachten op een onderzoek naar de leveringsdatum van een wasmachine is niet acceptabel!

Gepubliceerd op: 17/01/2020

Pluspunten
Fijn gesprek met begrip, vriendelijke dame, denkt ook mee met de klant.

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
levering is correct, en de maten zijn altijd passend! heeft een goede service

Miriam

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Betrouwbaar, snelle levering en goede service!
Geen verbeterpunten voor zover
Caroline
Bussum

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
niet een !
per direct reactie geven aan klant wat de reden is dat er GEEN bestelling(en) uitgeleverd gaan worden !.

Gepubliceerd op: 16/01/2020

Pluspunten
Bestelling geplaatst en snel ontvangen
Ik heb 02-01-2020 3 artikelen besteld . Waarvan 1 artikel snel geleverd echter op de andere 2 nog aan het wachten helaas
Miranda

Gepubliceerd op: 15/01/2020

Copyright © 2008 - 2020 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ