Website: www.otto.nl
Plaats: Tilburg

OTTO
7.1

Pluspunten

Heb een bestelling gedaan maar deze is nooit aangekomen. Na een belletje bleek dat er vorige bewoners op mijn woonadres nog stonden ingeschreven als klant. Ze konden dus blijkbaar niet verifiëren of ik echt op dit adres woon. De bestelling zou gelijk weer verstuurd worden zodra ik een kopie id en een bewijs van inschrijving op dit adres zou doormailen. Dat is inmiddels een week geleden. Ik krijg geen reactie en ook geen bestelling. Erg jammer.

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten

Ik heb twee armbanden besteld, een heb ik gekregen en betaald maar de andere nog niet(1 maand) maar ze sturen mij steeds de rekening. Ik heb al 4 keer gebeld hierover!
Viola

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten
Gemakkelijke geen gedoe.
Echt schandalig ik krijg mijn bestelling pas over meer dan een maand.

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
sortering, levering en communicatie het cijfer 9

Anke
Westzaan

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Snel met levering
Jammer dat er verzendkosten betaald moet worden als je de artikels niet behoudt.ik had verkeerde maten besteld en moest opnieuw bestellen
Fatma
Schiedam

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Groot aanbod, veel keus
Als je iets bestelt, wil je het graag snel ontvangen. Een week voordat we op vakantie gingen heb ik bikini's bestelt. Twee dagen nadat we al vertrokken waren kwam het uiteindelijk binnen, dus veel te laat. Erg jammer! Heb uiteindelijk bij een ander online-bedrijf een bikini gekocht.

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Ze hebben mooie bikini's
- De bestellingen zijn bijna altijd incompleet
- Op de site staat niet dat iets uit voorraad is en hoe lang an de levertijd is
- Ze leveren een deel van de bikini en brengen deze gewoon in rekening terwijl andere deel er nog niet is
- Klantenservice zegt dingen die niet kloppen
Sandra van der Waerden
Helmond

Pluspunten

Ik kocht een bikini op OTTO.nl. De bikini die ik kocht kon je combineren, tussen bloementjes en streepjes.
Gekocht een bloementjes broek en bikini top, netjes ontvangen.
Toen dacht ik, ik koop ook een streepjes top om te kunnen combineren.

levertijd 2 weken; Kreeg ik binnen een bloemetjes broekje! Op de verpakking stond m'n gewenste Triangeltop, maar die zat er dus niet in.
- Heb een klacht gestuurd en vervolgens het broekje terug gestuurd.

Ze sturen me een nieuw pakketje, hopelijk nu m'n streepjes top.
Levertijd 3 weken; WEER EEN BROEKJE en geen streepjes top (staat wel op de verpakking, Triangeltop)
- Weer een klacht mail gestuurd en broekje terug gestuurd.

Kreeg een mail terug dat ze nogmaals een pakje naar me hebben verstuurd....

Tot op heden niks ontvangen (maand later), dus ik heb nog maar weer een mail gestuurd om te vragen waar de top blijft.
Krijg ik een mailtje terug dat de top niet op voorraad is en dat er over ongeveer 3 weken een nieuwe levering binnenkomt.

DAN BEN IK AL TERUG VAN VAKANTIE OTTO!!!

Ik wil m'n geld terug en ik bestel hier nooit meer.
Femke

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Goede service ook de klantenservice.
Edine
ASSEN

Gepubliceerd op: 16/07/2018

Pluspunten
Top service, een bank en een tv meubel besteld ! De tv meubel is al mooi optijd geleverd , en de bezorger was zo aardig even te helpen naar 2 hoog te tillen! De bank word ergens eind juli geleverd, wij kunnen niet wachten. Nu al super blij met de tv kast. Kortom; ik ben een heel tevreden klant!!

Kimberley
Haarlem