Bedrijfsgegevens

Website: www.otto.nl
Adres: Charles Stulemeijerweg 2 5026 RT
Plaats: Tilburg
Telefoon: 088-4651555

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

OTTO
totaal score
6.6
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
631 beoordelingen (12 maanden)
4478 beoordelingen (totaal)
12959 keer bekeken
68% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
42% (263)
23% (142)
6% (36)
6% (40)
24% (150)

Klantbeoordelingen

9
Pluspunten
ruime keus, goede kwaliteit en prijs!
ben zeer tevreden met al mijn aankopen!
Verbeterpunten
 
lilian blok
IJzendijke

Gepubliceerd op: 12/09/2019
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Jammer voor jullie maar weer een klant kwijt.
Verbeterpunten
Er was laatst een korting dat otto zoveel jaar bestond ,maar toen ik wou bestellen kreeg ik de korting ook niet via het personeel vind ik diep triest heel groot aangegeven maar geen korting volle pond betalen voor je kleding.
Walden
Hoensbroek

Gepubliceerd op: 12/09/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Verkeerde artikelen geleverd , Otto heeft het opnieuw besteld en nu de dubbele rekening omdat het niet verwerkt word
2 x telefonisch contact gehad, maar niets opgelost
A. van Wensveen

Gepubliceerd op: 11/09/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik heb de laarzen teruggestuurd, omdat ik zag dat exacte dezelfde laarzen bij Zalando 10 euro goedkoper zijn en ze daar géén bezorgkosten rekenen!
Heidi

Gepubliceerd op: 11/09/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
annet
purmerend

Gepubliceerd op: 11/09/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Snelle levering
Verbeterpunten
Na retour duidelijkere mail mbt openstaande rekening zodat je niet voor verrassingen komt te staan
Moniek

Gepubliceerd op: 10/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Levertijd is lang in vergelijking met andere online shops. Betalingen en retour en omslachtig en niet van deze tijd.
Verbeterpunten
Ik kon pas een tweede bestelling doen toen ik een aanbetaling had gedaan. Op zich logisch, maar verrekening en retourverwerking kan sneller naar mijn mening.
Jolanda van der wiel
Amersfoort

Gepubliceerd op: 10/09/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Ja, ik was helemaal niet blij met mijn bestelling en wilde deze eigenlijk annuleren. Dit vanwege het feit dat ik mijn bestelling kon plaatsen omdat het gewenste hemd voorradig was. Echter de levering bleef uit en ik moest uiteindelijk zelf navraag, waarbij ik toen te horen kreeg dat het hemd toch niet voorradig was en zodoende de levering later zou plaats vinden. Op mijn vraag waarom ik dan niet daarover werd geinformeerd vertelde men mij dat ook eigenlijk had moeten plaats vinden doch dat er een fout was gemaakt. Gevolg was wel dat ik het hemd te laat ontving en niet kon dragen voor de speciale gelegenheid waarvoor ik het gekocht had. Ik heb het hemd wel gehouden, maar ben natuurlijk niet blij hoe het is gegaan en weer niet of ik in de toekomst voor belangrijke events nog wel iets via uw organisatie zal kopen. Mvg, en hopelijk kunt u hiermede uw service verbeteren, ik was in ieder geval niet blij! Fijne dag, en groet, Simon Dayala
Verbeterpunten
SLA’s nakomen, anders verliest u geruisloos uw klanten en heg moeilijkste in de marketing is ontevreden klanten terugwinnen!
Simon
Diemen

Gepubliceerd op: 10/09/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Zorgen dat de administratie op orde is, i.p.v. je klanten onterechte herinneringen te sturen. En vervolgens niet op e-mail te reageren! Ben nu al 2 maanden bezig met jullie
Klant

Gepubliceerd op: 10/09/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Kan ik nog niet erg noemen....
Verbeterpunten
Adreswijzigingen zelf via de site doorgeven, daar hoeft Otto niets aan te doen en heeft daar ook niks mee te maken. Nu moet dit via de klantenservice, zelfs bij mijn bank kan ik dit online doen. Datgene wat ik wil bestellen daar wordt korting niet op verrekend. Heb daar over gebeld maar de medewerkster (overigens erg vriendelijk) lukt het niet om het artikel te bestellen omdat ze de maten niet kan invoeren. 20 minuten aan de telefoon met haar gezeten zonder resultaat. Een webshop anno 2019 onwaardig.
Harko
Den Haag

Gepubliceerd op: 09/09/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Laatste nieuws
Volg ons op
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ