Bedrijfsgegevens

Website: www.otto.nl
Adres: Charles Stulemeijerweg 2 5026 RT
Plaats: Tilburg
Telefoon: 088-4651555

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

OTTO
totaal score
6.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
675 beoordelingen (12 maanden)
4313 beoordelingen (totaal)
11639 keer bekeken
73% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
42% (282)
26% (175)
8% (54)
5% (37)
19% (129)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Geen.
Verbeterpunten
Levertijd nakomen !!!
Op de website staat 2-4 werkdagen.
Kloantenservice zegt dat het waarschijnlijk binnen een paar weken geleverd gaat worden.
EA
Lisse

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Achter betalen en het simpele wijze om een bestelling te plaatsen
Verbeterpunten
26-april-19 een eettafel besteld. Omdat er 2-4 werkdagen levertijd erbij stond was dit voor mij een pluspunt vanwege visite die ik op 9 mei krijg. Het is nu 6 mei en heb nog steeds niets vernomen. Zeer slechte levering en totaal geen info erover.
Gijsbrecht Tweewielers
Utrecht

Gepubliceerd op: 20/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Is de tweede keer dat ik wat besteld heb maar is dan ook gelijk de laatste keer. Levertijden zijn lang en als je er achter aan belt dan een bult heisa. Was de vorige keer hetzelfde. Op de vraag; Kan ik de opdracht annuleren? antwoord NEE.
Marcel

Gepubliceerd op: 18/05/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Veel keuze
Verbeterpunten
Wehkamp stort binnen een paar dagen je geld terug op je rekening bij een retour. Bij Otto wacht ik inmiddels al ruim 3 weken op mijn retour van 490 euro. We zijn bijna een maand en 2 mailtjes verder, maar nog geen euro retour ontvangen
Vossepoel
Landgraaf

Gepubliceerd op: 17/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zondag pakken besteld. Nu donderdag is status nog steeds aangemeld bij PostNL maar niet aangeleverd. Ook telefonisch kon men niets doen Pakken zijn al dagen zoek. Heb pakken morgen nodig voor bruiloft. Hoop dat ik mijn geld terug krijg.
Klant
Santpoort-Noord

Gepubliceerd op: 16/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Helaas ik kan ze niet meer bedenken!
Verbeterpunten
Beter met vaste klanten omgaan als je je account laat blokkeren om het bedrijf te beschermen tegen mijn gehackte email (begin 2018) Kan je nu 1 1/2 jaar later niet meer bestellen mits je een kopie van je ID en een uitdraai bij de Gemeente opvraagt dat je bewoner bent op je woonadres waar je al 30 jaar woont en vooruit betalen. Je wordt echt behandeld of je een crimineel bent. MIJN ADVIES: Niet laten blokkeren haha laat de hackers de spullen maar weg halen bij OTTO!! ECHT ZEEEEER KLANTVRIENDELIJK!!
Jacqueline Vermeulen
de Meern

Gepubliceerd op: 16/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Redelijk vriendelijke front office medewerkster
verder geen goed woord over
Verbeterpunten
Zo ontzettend slecht is dit bedrijf

feiten
: 5 april bestelling gedaan (levering zou 5 tot 6 dagen zijn)
: Leveradres gewijzigd ivm afwezigheid
: Facturatie datum 9 april
: Week later nog steeds niks binnen
: Mail met dat ik 2 weken geduld moet hebben
: Finally een Track & Trace
: Track & Track doet het niet
: Gemaild en antwoord: ik moet maar 4 weken wachten
: Gemaild dat ik dit geen gang van zaken vindt.
: Bericht: pakket is binnen bij Postnl. Afspraak maken
: Staat er het verkeerde afleveradres bij
: Gemaild dat het verkeerde adres er bij staat. Antwoord: of ik even een huurovereenkomst wil sturen of ik er wel echt woon
: 1: ik huur dit niet en 2 ik heb dit pakket al drie tot vier weken geleden besteld.
: telefonisch contact gehad front office: dit is niet de gang van zaken. Ik zou een terugkoppeling krijgen
: geen terugkoppeling gehad
: gebeld met backoffice: Asociaal te woord gestaan door Els.

Kortom: geen goed woord over. Alles lijkt fout te gaan binnen dit bedrijf. En het erge is nog dat Els van de backoffice ronduit asociaal geantwoord heeft en niet tot een oplossing is gekomen. Zelfs zo asociaal, dat we van ellende maar hebben opgehangen.

Dus: bestel hier niet.
Anoniem

Gepubliceerd op: 15/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Krijgt geld terug gestort
Verbeterpunten
Eerste keer besteld bij Otto een maandje terug ging wat stroef qua levertijd. Waterkoker aangekomen zat op de bodem een roest plek. Retoer gedaan netjes afgehandeld en geld terug gestort gekregen. Nou zag weer een ander leuke waterkoker bestelling geplaatst wordt beloofd dat hij eind April geleverd wordt en nog steeds geen waterkoker in huis. Ik gebeld naar klantenservice en het kan nu dus nog 2 weken duren voor ik het ontvang mochten jullie niet precies weten wanneer levertijd is zet dan niet op de site valse leveringstijden neer! Wilde nog een wasmachine en bankstel bij jullie bestellen ik kijk liever ergens anders verder. Waar ze wel weten hoe het zit met mijn bestelling. Jammer want jullie hebben wel leuke spullen!
Klant

Gepubliceerd op: 15/05/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Op dit moment niks
Verbeterpunten
schuifdeurkast: 3 keer onderdelen moeten bijbestellen. Wacht je dan weer aantal weken op. Lasenkastje slaapkamer: een keer beschadigd bij post NL aangeleverd waardoor zij hem terug hebben gestuurd. We moesten zelf contact met Otto opnemen om de kast opnieuw te bestellen. Tweede keer, weken later komt de ladekast dan weer en wordt zonder opgaaf van reden teruggeboekt door Otto of Post NL... wij bellen met klantenservice Otto , meisje weet niks, ziet ook niet wat er gebeurd is. Kan hem wel voor de derde keer bestellen.. na veel aandringen dat dit echt geen service is kan er na navraag klantvergoeding van 10 euro worden gedaan. Bij twee meubels erg veel klachten. Maanden geleden besteld en we hebben een van de meubels nog niet eens ontvangen door rare fouten. Een meubel staat voor de helft, elke keer als we eraan beginnen mist er weer iets.
Klant

Gepubliceerd op: 15/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
prijs
Verbeterpunten
Service mag een heeeeeeel stuk beter, ik heb nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Ik vroeg of ze softclose systemen hadden, hiernaar moesten ze onderzoek doen en lieten ze het mij binnen 2 dagen weten. een week later weer gebeld of ze het al wisten, maar schijnbaar was het nooit verder gecommuniceerd naar de desbetreffende afdeling, dus vroeg ik alsnog of ze dit wilde doen met spoed, want heb ze voor mn kasten nodig. vervolgens weer een week niks gehoord. vervolgens kreeg ik na 3 weken hetzelfde liedje te horen. toen was bij mij de maat vol. wat een kut service, echt een stel randdebielen werken op de service afdeling
Doron
Amsterdam

Gepubliceerd op: 13/05/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Copyright © 2008 - 2019 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ