Website: www.otto.nl
Plaats: Tilburg

OTTO
6.6

Pluspunten

Je kan kiezen om te betalen bij aflevering. Heb ik bestelling geplaatst krijg ik een mail dat bestelling pas in behandeling wordt genomen als volledige bedrag betaald is???????
Anneke
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 21/07/2019

Pluspunten
No positives points.
Why would you put 4-6 days delivery on the website when actually it takes almost 3-4 weeks to get a product. Sorry but you have no idea what customer service is, or how a customer should be treated.
Mihaela Buica

Gepubliceerd op: 20/07/2019

Patricia

Gepubliceerd op: 19/07/2019

Pluspunten

20 december voor het eerst een kast thuisgeleverd. Diezelfde dag schade gemeld aan een spiegelplaat. Inmiddels is het 4 juli en heb ik nog steeds geen complete kast! Nieuwe spiegelplaat was besteld, krijg ik eerst de verkeerde onderdelen nageleverd. Vervolgens moet ik ZELF 5X contact opnemen met Otto omdat ik maar niets hoorde (lijkt me niet te veel gevraagd om even te laten weten als er vertraging op een bestelling zit). Tot op heden nog steeds geen juist onderdeel ontvangen en zeer slechte service van Otto! Beveel ik dit bedrijd aan: NEE.

Gepubliceerd op: 18/07/2019

Pluspunten
Helemaal niks
Ongelofelijk bedrijf, spijt dat ik niet eerst de reviews heb bekeken. Ik heb voor €400 aan kleding besteld, ik denk dat ik inmiddels 5 verschillende pakketten heb ontvangen op verschillende dag. Heb 5 weken geleden besteld, Nogsteeds niet alles binnen. Kwalitatief ook slecht. Kortom: KOOP HIER NIKS.
Ghislaine

Gepubliceerd op: 17/07/2019

Afspraken nakomen.

Na 5x gebeld te hebben over een product waarvan ik wil weten of het onder de garantie valt. Kreeg ik te horen dat er niets te vinden is in het systeem. Ik ben nu inmiddels 3 weken verder en nog steeds niets gehoord.

Een klacht indienen op de pagina lukt niet. Ik krijg de tekst: de pagina is niet gevonden.

Vervolgens mijn klacht ingediend middels de e-mail. Ik zou binnen 2 werkdagen een reactie moeten krijgen. Maar wederom niets ontvangen.
Ilona
Maassluis

Gepubliceerd op: 17/07/2019

Pluspunten
Helemaal niks
Eigenlijk alles, vanaf het moment dat je bestelt totdat je het uiteindelijk na weken wachten hebt ontvangen, de service desk, de klachtenafhandeling, het klachtenformulier, en de gevleugelde woorden 'onze back office neemt binnen 5 dagen contact met u op', niks werkt bij dit bedrijf. Mocht u dit lezen en twijfelt om iets bij dit bedrijf te kopen, ik zou u willen adviseren dit bij een ander bedrijf te doen. Otto verdient uw verdiende geld niet, en het zou fijn zijn als iemand van Otto dit leest, mij ook eindelijk een keer terugbelt.
Ik had een bed besteld welke binnen 2 tot 4 werkdagen geleverd zou worden. Na 4 (!!!!!) weken zou het dan eindelijk zo ver zijn. Ik heb hier een vakantie dag voor op moeten nemen zodat ik thuis kon zijn. Kwam er maar 1 klein doosje aan..... Na vervolgens nog eens 3 weken wachten, kwam eindelijk de rest van het bed. In de regel zou dit niet zo heel erg zijn, maar wat het zo triest maakt, is dat niemand, (werkelijk niemand) je kan helpen bij Otto als je naar de klantenservice belt. Meerdere malen gebeld, de belofte gehoord dat ik teruggebeld zou worden, maar dit is helaas nog nooit gebeurd. Ik zou toch wel eens willen weten wie de directeur is van dit bedrijf, en hem/haar graag eens willen spreken. Buitensporig zo slecht als jullie service en producten zijn. Misschien dat deze review helpt om een keer contact te krijgen met iemand anders dan een meisje die € 10,- korting geeft op een klacht van een bed voor zo'n € 500!

Met hartelijke groet,
Klant die NOOIT meer zal kopen bij Otto

Gepubliceerd op: 16/07/2019

Pluspunten
NA heel lang wachten heb ik uiteindelijk het bestelde product gekregen.
Ik heb twee vloerkleden besteld. Het eerste ging goed. Het tweede niet want dit bleef bij de post hangen (?). Meerdere keren een nieuw kleed toegestuurd gekregen. Pas bij het derde kleed kwam dit na lang wachten aan. (levertijd was volgens de website 4 dagen). Duurde meer dan een maand in de praktijk.

De niet geleverde vloerkleden heb ik uiteraard niet betaald. Nu staat op mijn account dat ik een krediet heb.

Otto controleert niet zelf of het goed gaat, ik moet blijven bellen en de klantenservice is totaal niet pro-actief in oplossen van een simpel bezorgprobleem.

Ik hoop dat Otto leert van deze casus en meer pro-actief wordt.
Remco
Borne

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten
Super goede service. Hadden zooitje gemaakt van mijn account en met 1 belletje alles opgelost. Top !
X
Yvonne
‘s-Gravenzande

Gepubliceerd op: 15/07/2019

Pluspunten
Ik heb een kast besteld. Moest binnen 4 weken komen. Het is al 9 weken verder en heb me kast nog steeds niet. Ik heb misschien 50 keer netjes gebelt. Ik heb gezegt dat ik vooruit heb betaald. Ze zeggen steeds ja de kast is im orde doe komt eraan, of die is geblokeerd maar ik geef hem nu vrij. Elke keer hetzelfde verhaal. En gister heb ik weer gebeld en ja ik geef het vrij hij was geblokeerd. Voor de zekerheid heb ik vandaag weer gebeld en was eindelijk boos na al die geduld. En kreeg een kreng aan de telefoon en omdat mijn stem iets luider was zei ze ik ga het gesprek beeindigen als u mij niet luistert. Komisch dit. Ik luister al 5 weke naar jullie verhalen. Ze zei dat ze weetlr vrij zou laten. Oke mee eens.! En vroeg kan het niet sneller ik wacht al 9 weke en me klere saatn op de grond. Het antwoord is dat is noet mijn probleem. Kutwijf het is wel jou of jullie schuld. Omdat jullie je werk niet goed doen moet iemand 13 weken wachten voor een kast. Zoek mensen met diploma en wat hersens op. Als jullie nou mensen aan neme die alleen maar sierlijk praten en die van niks aftewete zijn dan zullen jullie echt niet verder komen. Ik heb betaald voor mijn kast. Maar wat er gebeurd is zal ik aan iedereen om me omgeving en op facebook en op sociaal media neerleggen. Ik vindt het genoeg dit. Als jullie met al die boelshit nog me staan te bedreigen van ik ga het gesprek beeindigen terwijl ik dik gelijk heb dan hen ik recht om zo iets te doen. Ik wil me kast zo snel mogelijk!!!!
Neem geen jogeren pupers aan. Neem geen mensen die van dit werk niet begerijpen. Neem geen mensen aan die geen diploma hebben. Neem geen mensen aan die geen geduld hebben. En neem geen mensen aan die je zitten bedreigen dat ze gaan ophangen terwijl zij 9 weken geduld hebben getoond. Ze krijgt niet van mij salaris. Maar ze krijgt wel salaris omdat mensen daar wat kopen en bellen voor de artikelen. Als niemand wat koopt kan ze daar ook niet zitten snotaap.Ze kan dus wel dankbaar zijn aan mensen die bellen en die antwoord willen.
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 11/07/2019