Website: www.otto.nl
Adres: Charles Stulemeijerweg 2 5026 RT
Plaats: Tilburg

OTTO
6.8

Pluspunten
Vorige keer ging het wel goed
GEEN bericht voor bezorging gehad. Dit tot 2 keer toe terwijl we al zoveel gemaild en gebeld hadden ivm met een van de 2 producten niet geleverd. Nu waren we natuurlijk niet thuis na 8 weken op een product te moeten wachten. Steeds ook van kastje naar muur gestuurd. Erg irritant dat we elke keer iemand anders aan de lijn krijgen en die dus niet van de voorgaande 5 telfoongesprekken af weet.

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten
Fijn produkt
Heb artikel 2x geretourneerd ivm het feit dat maat heel erg groot uitviel. Partner heeft normaliter maat 43 overhemd en 54 colbert. Hij heeft uiteindelijk een maat M gekocht. Verder vind ik de verzend- en administratiekosten niet meer van deze tijd en de levertijd is ook aan de lange kant.
Denise
Uden

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Ik kan echt niets positiefs bedenken
Waardeloos bedrijf. Je besteld badkamer meubels, eerst krijg je een meubel waarvan de verkeerde onderdelen zijn meegeleverd zoals otto zegt "een productie fout". Ook hadden wij een hoge kast besteld die was helemaal beschadigd. Beide retour gestuurd. Dit dit punt was er nog email contact met Otto. Na een aantal weken kregen wij opnieuw de meubels binnen. Hoge kast sluit voor geen meter, dikke naat tussen de kastjes. Kortom geen gezicht. Otto laat het afweten en reageert totaal niet op de gestuurde mails. Dus wat nou niet goed je kunt het retour sturen, waardeloos dat jullie dit probleem negeren.Zo goedkoop was deze kast niet.

Gepubliceerd op: 21/03/2019

Pluspunten
Op gebied van dameskleding, tijdige levering, prima afhandeling van betalingen, leuke collectie kleding, goede prijs/kwaliteit
JB

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Jolien

Gepubliceerd op: 20/03/2019

Pluspunten
nog niets reactie op mail blijft nog uit
verkeerd geleverd onjuist artikel waar ik nu na retour nog voor aangemaand wordt
nel
lekkerkerk

Pluspunten

erg jammer dat na retourneren van bestelling, het betaalde bedrag niet automatisch wordt terug gestort!!!
Kaliraki
Reuver

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Telefonisch contact met de klantenservice verliep erg prettig en makkelijk.
Contact via e-mail verloopt stroef en het lijkt of er lukraak een standaard antwoord wordt verzonden, zonder de vraag te hebben gelezen. Het duurt op de 1e plaats vrij lang, voordat je een antwoord krijgt, en als je dan eindelijk een 'antwoord' krijgt, is het geen antwoord, maar lukrake informatie waarvan je al op de hoogte bent en waar je niet om hebt gevraagd. Ofterwijl: nog steeds geen antwoord. Heel erg jammer, wanneer je niet in de gelegenheid bent om te bellen, want per mail wordt er niets opgelost.

Pluspunten
Gratis verzenden boven €20,- bijv.
Een serviceafdeling die ook daadwerkelijk service verleent ipvreacties sturen die allemaal geen antwoord zijn op de vraag en me stuk voor stuk met een kluitje in het riet hebben gestuurd. Super slecht. Heb nu 1 keer besteld bij Otto; dit was eens maar nooit weer.
Janneke
Beusichem

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Pluspunten
Helemaal niks!
Wat een boeven! Laten je in delen betalen wat ik helemaal niet wil! En als je het andere helft vergeten bent dan wordt er een boete gestuurd bovenop het resterende bedrag!!!!!!! Geen reminder dat er nog een bedrag openstaat! Nee meteen geld incasseren dat als men te laat is met betalen!
Vind gek dat er mensen achterstanden oplopen!
Bagger bedrijf!

Gepubliceerd op: 18/03/2019