Website: http://www.parfumdeo.nl
Adres: Kramerswei 4A 8723EW
Plaats: Koudum

ParfumDeo.nl

Pluspunten
Nog niet gevonden
Wees eerlijk en open over producten die jullie aanbieden aan je klanten met name de THT datum vermelden!
Of waarschuw klanten dat de THT datum bijna verloopt.
Beckers
Maastricht

Gepubliceerd op: 16/05/2019

Pluspunten
Bezorging ging snel maar parfum is niet helemaal juist. Ik heb al jaren dit luchtje en dan parfumversie. T ruikt ernaar maar vervliegt veel te snel. Kan geen parfum zijn. Na 5 min ruik je er al niets meer van. Ik denk dat er n toevoeging is gedaan.
De echte parfum verkopen zoals t hoort. Ik ga sowieso n klacht indienen.
Natasja
Delft

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Mijn ervaring: Bedrijf is heel goedkoop wel jammer dat ze niet leveren binnen de gestelde tijd van binnen 7 dagen. Prijs is een 10 levering een 1. Zo kan iedereen een webshop opzetten met zulke beloftes.
Op tijd leveren zou wel fijn zijn op de 20e besteld binnen 7 dagen leveren is gisteren geweest. Maar nog steeds niks gehoord. Ik ben benieuwd hoelang het duurt dat ik mn geld terug heb want dat wil ik terug mijn geloof is weg in dit bedrijf. Binnen 7 dagen is binnen 7 dagen.
Antwoord ParfumDeo.nl
Goedemiddag, dank voor de review. Wij geven op onze website duidelijk aan dat de levertijd 1 tot 7 werkdagen kan zijn. Wij werken namelijk zelf met nauwelijks voorraad, vandaar de goedkope prijzen, het uitgebreide assortiment en de langere levertijd. Snellere levering is dus helaas niet mogelijk.

Team ParfumDeo.nl

Gepubliceerd op: 14/03/2019

Pluspunten
De prijs
Erg traag in leveren (terwijl op website te zien is dat product in voorraad is) en zelfs als je een mail stuurt reageert men hier erg traag op. Misschien bied een cursus klantgerichtheid uitkomst.
Dus als je iets snel wilt hebben bestel het dan bij een ander bedrijf, ook al moet je iets meer betalen.
Antwoord ParfumDeo.nl
Beste Peter,

Dank voor de review. Wat jammer dat je niet tevreden over ons bent. Zoals echter op elke pagina staat vermeld werken wij met een levertijd die kan oplopen tot ongeveer 7 dagen. Hier zijn wij erg transparant in. Dit is dus een variabele die je al van te voren weet. Wij werken namelijk met nauwelijks eigen voorraad. Indien je snel iets nodig hebt kun je bij een 24-uurs drogist terecht. Voor leuke prijzen ben je juist bij ons weer aan het juiste adres. Voor wat betreft de mail, deze is maandagavond gestuurd, deze review is van dinsdagochtend. Wij hebben dinsdagmiddag je mailtje keurig beantwoord. Wij proberen altijd binnen één tot twee werkdagen te antwoorden, in onze ogen is dat snel genoeg. Groeten ParfumDeo.nl
zundert

Gepubliceerd op: 19/02/2019