Website: http://www.parfumdeo.nl
Adres: Kramerswei 4A 8723EW
Plaats: Koudum

ParfumDeo.nl

Pluspunten
Sneller levering
Het juiste artikel aanleveren.
Als het niet leverbaar is dan de klant een mail sturen dat het niet leverbaar is ipv de klant een ander artikel op te sturen wat er op lijkt.
Hallo Dorien,

Dank voor de review. We hebben het even uitgezocht, op de verpakking van de Biodermal 25+ dagcrème staat nu 30+ (in plaats van 25+). Het is dus niet een totaal ander product maar een nieuwe verpakking. Uiteraard gaan wij de gegevens even updaten op onze website.

D
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten

Verzendkosten te hoog; levertijd te lang
Hallo Cees,

Dank voor je review. Kun je ons vertellen waarom je dan toch bij ons besteld hebt? Van te voren is namelijk al bekend dat de levertijd bij ons 1 tot 7 werkdagen is, evenals de verzendkosten van 5 euro 50. Dit zijn dus 2 variabelen die van te voren al bekend zijn.

Cees

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten

Mijn pakket was opengemaakt en 1 flacon van de 4 scheergel flacons eruit gehaald
Rene
Hulsberg

Gepubliceerd op: 22/03/2019

Pluspunten

Sneller leveren. 6 dagen op mijn bestelling moeten wachten. En de bezorgkosten erg hoog vergeleken met andere aanbieders.
Hallo Henriette,

Wat jammer dat je niet tevreden over ons bent. Nu is het echter zo dat zowel de levertijd als de bezorgkosten twee variabelen zijn die je al van te voren weet. Het grote assortiment en de mooie prijzen staan hier tegenover (je hebt bij ons 13,39 betaald, de adviesprijs van het bestelde product is ruim 23 euro) . Wij werken zelf met nauwelijks eigen voorraad, vandaar de langere levertijd. Wij kunnen dit dus ook niet veranderen.

H. Klein
Stadskanaal

Gepubliceerd op: 05/03/2019

Goedemorgen Marcel,

Bedankt voor het plaatsen van de beoordeling. Zou je deze beoordeling willen verduidelijken? Dank alvast voor je reactie.

Groeten Jan
ParfumDeo.nl

Gepubliceerd op: 17/12/2018

Pluspunten
niks vond het allemaal veels te lang duren
zorgen dat jullie meer op voorraad hebben zo dat de klant niet lang hoefd te wachten vind niet dat je eigen een webshop mag noemen

Gepubliceerd op: 14/12/2018