Bedrijfsgegevens

Website: Parkenfly.com
Adres: Luchthavenweg 67b 5657 EA
Plaats: Eindhoven
Telefoon: +31(0)40-23 50 273

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Park & Fly
totaal score
8.6
Prijs
7.8
Communicatie
8.7
Personeel
8.5
Betrouwbaarheid
8.8
Kwaliteit
8.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3008 beoordelingen (12 maanden)
8807 beoordelingen (totaal)
38064 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
52% (1575)
43% (1302)
3% (103)
1% (18)
1% (18)

Klantbeoordelingen

Terug naar alle beoordelingen

1
Pluspunten
Schade !!!!!
Verbeterpunten
Ik raad het niet aan tenzij je een beschadigde auto wilt.
Prijs
Klant

Gepubliceerd op: 02/05/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Geen!
Verbeterpunten
- vooraf reserveren vonden wij niet nodig, er waren nog veel parkeerplekken rond de luchthaven. We waren ook niet op de hoogte dat we dit eerder hadden kunnen regelen. Nu moetsen we midden in de nacht een reservering maken om te parkeren.

- wij kregen de dag voor vertrek een mail waarin in stond dat er een wijziging plaats had gevonden (onze vlucht was weliswaar ongewijzigd) en wij moesten bij betalen, anders konden we de parkeerplaats niet verlaten.
Prijs
Kwaliteit
Betrouwbaarheid
Klant
Halsteren

Gepubliceerd op: 01/05/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Prijs
Communicatie
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Klant

Gepubliceerd op: 28/04/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
Geen enkele
Verbeterpunten
Als je in je communicatie aangeeft dat je bewaakte parkeerplaats aanbiedt, doe dat dan ook. Nu stond ik op een afgelegen, niet afgesloten, onbewaakt terrein. Hier ben ik niet blij mee...
Eerst krijg je bevestiging van bewaakte parkeerplaats en daarna een mail met een ander adres, die ook nog verder bij het vliegveld vandaan ligt...
Prijs
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Communicatie
Richard

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
niet echt, gewoon slecht
Verbeterpunten
afspraken na komen. Stond op het verkeerde adres bij een verkeerde slagboom.... mijn fout zeggen ze. uit coulance zou ik en bevestiging krijgen voor een parkeer tegoed....helaas niks gehoord nog.
Prijs
Communicatie
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Gerrit
Rijen

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
It was probably the first and the last time that I used your parkings!! I received a confirmation e-mail with an address and I printed it to have it with me. Before the trip, I received another e-mail that looked the same as the one that I printed, so I didn't print the new one. But, apparently, the address of the parking was different. I arrived, thankfully a bit before my flight, and I went to the wrong address (the one written on the first e-mail). The gate didn't open (of course, wrong address) and I called the number written on the machine. I'm Portuguese but I speak dutch and I speak it daily, no one ever complained about it. But when I called, a super arrogant lady picked up and instead of helping me, she decided to criticize my dutch accent (I wish she could speak my language as well as I speak dutch) and when I proposed to switch to english she told me "this is a dutch company, we don't speak english!". Time passed, I had to catch a flight and she didn't really care. We gave up and google a different number. The second time, the operator could speak english and helped us to find the real address of the parking.
I had to run to catch my flight, I didn't have dinner at the airport since I lost all my time talking to your very incompetent operator.
Even if I had a happy ending, I'm very disappointed! How is it possible that you have so disrespectful and unprofessional people working at your company when they're supposed to help???
Verbeterpunten
As improvement I would suggest that there's no point in sending e-mails with different parking address! Send just one with the right one.
I would also suggest to hire personnel that are able to be polite and helpful since I felt insulted and offended by your operator words!
Prijs
Communicatie
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Antwoord Park & Fly
Dear Adriana, thanks for your email. I will contact you by email about your appreciation. Kind regards team Park & Fly
Adriana
Groningen

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Alles. Ik heb wel betaald, maar kon het parkeerterrein helemaal niet vinden. Niemand bereikbaar op dat moment. Veel extra kosten moeten maken voor een andere parkeerplaats. Geen mogelijkheid om een klacht in te dienen op de airport. Ik zou het iedereen sterk afraden.
Prijs
Communicatie
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
André Romeyn
Gouda

Gepubliceerd op: 25/04/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
2
Pluspunten
Geen. Wij konden in de vroege ochtend deze P26 niet vinden. Uiteindelijk, ivm inchecken en tijdsdruk en 3 rondes gereden te hebben en het niet kunnen vinden, de auto op het parkeerterrein van Eindhoven airport geparkeerd. Direct melding gemaakt. We kregen wel snel reactie. We krijgen geen geld terug. Het lag niet aan hun, maar aan ons. We hebben dus betaald voor iets waar we geen gebruik van hebben kunnen maken. Echt top!!
Verbeterpunten
Plaats op z’n minst een bord langs de weg, waarop P26 long stay wordt aangegeven...
Prijs
Communicatie
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Antwoord Park & Fly
Beste Luc, dank voor je feedback. Vervelend om te horen. Echter, bieden wij een extra 24/7 telefoon service aan, naast onze bevestiging met een beschrijving en routekaartje. Helaas hebben wij geen bericht gehad dat u het niet kon vinden, zodat wij u de weg konden wijzen. Om deze reden kunnen wij helaas ook niet overgaan tot restitutie.
Met vriendelijke groet, team Park & Fly
Luc
Dordrecht

Gepubliceerd op: 04/04/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
NENHUM
Verbeterpunten
PAGUEI E PARA SAIR DO PARQUE TIVE DE PAGAR O TRIPLO
Prijs
Communicatie
Personeel
Betrouwbaarheid
Kwaliteit
Antwoord Park & Fly
Dear, thanks for your feedback. In the conformation email we send you a description how to drive. Besides that we are also 24/7 available for questions by telephone. Out of courtesy have we stopped your booking earlier and refunded the amount. Normally it is only possible to cancel the booking one hour before parking. We hope to see you next time again. Team Park & Fly
CLARINHA
YERSEKE

Gepubliceerd op: 28/01/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Begrip ! Na annulatie van onze vlucht (en alle andere vluchten) ivm het weer (16/12) heb ik een paar uur gebruik gemaakt van de parking ipv de gereserveerde periode. We konden weer naar huis. Park & Fly doet geen restitutie omdat ik te laat geannuleerd zou hebben.. Wat een bureaucratie, wat een begrip. Onbegrijpelijk...
Prijs
Communicatie
Betrouwbaarheid
Jan
Groningen

Gepubliceerd op: 26/01/2019
Aanbeveling: nee

Eerste keer klant
Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer