Partners

U kunt KiyOh volledig automatiseren wanneer uw webshop is aangesloten bij onderstaande partners. Elke klant krijgt automatisch een uitnodiging voor een beoordeling na een bestelling in de webshop. En dat is mooi, want zo kan iedereen een oordeel geven, zonder dat u er omkijken naar heeft.

Staat het platform van uw webshop er niet tussen? Geen probleem. Kiyoh heeft dan nog twee andere oplossingen die eenvoudig zijn te integreren in uw webshop. We kunnen een script aanleveren dat uw webbouwer eenvoudig installeert of u kunt gebruik maken van onze Easy Invite Link die u kunt opnemen in uw eigen email template. Mail ons voor meer informatie.

De beoordelingen van KiyOh worden opgenomen in Google Shopping en Google Adwords (gele sterren).

Ook partner worden? Neem dan contact op met ons (info@kiyoh.nl).

Keurmerken

KiyOh is als enige reviewsysteem door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te faciliteren. Dit review systeem draait volledig op de KiyOh technologie in huisstijl van Thuiswinkel.org. Thuiswinkel.org leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org en zo profiteren van de bekendheid en vertrouwdheid van het Thuiswinkel.org. u kunt zich hier aanmelden: www.thuiswinkel.org/bedrijven/lidmaatschap/reviews. Bent u geen Thuiswinkel lid of overweegt u lid te worden? Dan kunt u uiteraard gebruik maken van dit reviewsysteem. Neem dan contact met ons op.

Qshops.org is een onafhankelijke organisatie voor bedrijven die op afstand verkopen. Qshops controleert, certificeert en blijft deze bedrijven controleren. Consumenten kunnen hierdoor betrouwbaar en veilig kopen bij de aangesloten bedrijven. Zij zijn te herkennen aan het keurmerk dat op de betreffende site wordt gevoerd. Met de Qshops koppeling verschijnen uw Kiyoh reviews op uw certficeringspagina van Qshops.

Webshop systemen

Lightspeed wordt ook wel de Apple onder de webshop systemen genoemd. Het is een gebruiksvriendelijk webshopsysteem, met meer dan 150 integraties, waaronder nationale en internationale betaalmethoden, verzendmethoden en veel mooie designs. Veel KiyOh gebruikers hebben een webshop bij Lightspeed. Een koppeling met KiyOh is ook mogelijk, bezoek deze pagina voor de koppeling. Klik hier (www.lightspeedhq.nl) voor alle mogelijkheden!

Het is mogelijk om rich snippets (sterren in organische zoekresultaten) te krijgen. Hiervoor dient een aanpassing worden gemaakt in uw Lightspeed template. De volgende bureau kunnen dit voor u doen tegen een laag tarief: www.moldersmedia.nl en www.shopmonkey.nl. U kunt zelf contact opnemen.

Magento Plugin voor automatisch verzamelen van beoordelingen. Alle webshops die gebouwd zijn in Magento 1 (versie 1.4 en hoger), Magento 2.0 en Magento 2.1 kunnen de KiyOh koppeling eenvoudig installeren. Na installatie wordt er automatisch na een bestelling in uw webshop een beoordeling gevraagd aan de klant. Lees meer over de Magento Koppeling voor Magento: https://kiyoh.nl/gratis-magento-koppeling-automatic-review.html

PrestaShop Module voor automatisch verzamelen van beoordelingen. Alle webshops die gebruik maken van PrestaShop kunnen deze koppeling installeren en instellen (zie stappenplan). Daarna worden uitnodigingen automatisch verstuurd na een bestelling/verzending op het moment dat u dit instelt. U kunt hier de koppeling downloaden.

CCV Shop is de alles-in-één oplossing voor zowel de beginnende als de ervaren webwinkelier. Met CCV Shop heeft u een webshop inclusief hosting, updates en support, voor een vast maandelijks bedrag. Alle technische zaken worden u uit handen genomen, zodat u zich volledig kunt richten op de verkoop van uw producten. CCV Shop biedt u talloze mogelijkheden om te groeien.

Met Mijnwebwinkel maak je gemakkelijk je eigen webshop. Alle functies die je nodig hebt, altijd gratis.
Wij geloven dat een webwinkel voor iedereen bereikbaar moet zijn. Sinds onze oprichting in 2005 hebben we dan ook maar één doel: iedereen voorzien van een eigen, succesvolle webwinkel.

WooCommerce (WordPress) voor automatisch verzamelen van beoordelingen. Alle webshops die gebruik maken van het WooCommerce (WordPress) webshop systeem kunnen deze koppeling installeren en instellen. Daarna worden uitnodigingen automatisch verstuurd na een bestelling/verzending op het moment dat u dit instelt. U kunt de koppeling hier downloaden.

Starteenwinkel.nl is een zeer gebruiksvriendelijk webwinkelplatform, waar ondernemers binnen 6 simpele stappen gemakkelijk zelfstandig een professionele en complete eigen webwinkel kunnen starten. Immers de drempel om daadwerkelijk een online winkel te starten wordt door veel ondernemers als hoog ervaren. Voor die ondernemers biedt Starteenwinkel.nl dé ultieme uitkomst. Hiervoor is geen technische internet kennis nodig. Binnen no time start u uw eigen webwinkel, inclusief onmisbare functies als voorraadbeheer, assortimentsbeheer, een uitgebreide vormgeving functie en het bieden van diverse voorkomende betaalmethodes voor uw klanten.

Shoppagina.nl is de webshop oplossing voor iedereen die een webshop wil beginnen. Je kiest het juiste pakket en binnen 5 minuten ben je online met je eigen webshop! Er is verder geen technische kennis vereist om producten te plaatsen. Geen gedoe met het koppelen van iDEAL. Tijdens de registratie van je webshop wordt automatisch een iDEAL account voor je aangemaakt. Je hoeft verder niets te regelen. Ga nu aan de slag met je webshop!

Shoptrader biedt kant-en-klare webwinkels voor kleine en grote ondernemers. De formule is simpel: De mooiste webwinkels + de meeste shopfuncties + de allerscherpste tarieven = Uw succesvolle webwinkel! Kijk ook op www.shoptrader.nl. In België staat Shoptrader bekend onder de naam Webshopbeginnen.be.

One-Stop-Webshop zet haar eigen praktijkervaring in het runnen van een webshops tegenwoordig in voor andere webshops. De oprichters runnen vanaf 2004 de webshops: Kaffeepadshop en Coffeepodshop. Bij One Stop Webshop begin je direct een webwinkel, die zo is ingericht dat voor jou de optimale mix ontstaat op het gebied van klanten binnenhalen en behouden, verkopen realiseren, betalingen ontvangen en het versturen van jouw producten.

Myshop.com (voorheen MijnWinkel.nl) is de marktleider in online webshop en bestelsystemen met meer dan 1700 klanten waaronder XS4all, KLM, TNT en Sanoma! Mijnwinkel is opgezet door Durk Jan de Bruin (oprichter Startpagina.nl). De kracht van MyShop ligt in de naadloze omzetting van een (excel)-spreadsheet of eigen database, in een geavanceerde webwinkel en het eenvoudig opzetten van meerdere webwinkels om goed gevonden te worden in Google. Kijk op Myshop.com.

Onze filosofie is in feite heel erg simpel, hoe beter het met jou gaat, des te beter het met ons gaat. Wanneer jij niets verkoopt, hoef je ook niets te betalen.De enige kosten die je ooit zult hebben bij Luondo webwinkels is 25 cent per afgeronde bestelling. Wanneer je bijvoorbeeld 10 bestellingen per maand hebt, betaal je slechts 2,50 euro. Lijkt ons wel zo eerlijk! Er zijn geen andere 'verborgen kosten'. www.luondo.nl

Met een webshop van beginjewebshop.nl maak je de perfect start. Naast dat wij helpen bij het opbouwen van de webshop is ons systeem ook nog eens zo eenvoudig dat echt iedere startende webshop ondernemer ermee over weg kan.

PromoCat is de onafhankelijke aanbieder van promotionele webwinkels voor de promotionele branche. Onze focus ligt op het realiseren van meer omzet, meer inzicht en meer gemak voor aangesloten distributeurs en suppliers. Door onze koppeling met KiyOh kunnen onze klanten de eigen tevredenheidsscore continue meten en verbeteren.

Elexioshop.nl bouwt webshops waar gebruiksvriendelijkheid voorop staat. De dienstverlening omvat het volledige e-commerce gebied: advies, design, installatie, configuratie, maatwerk, hosting, support en shopmanagement. Kijk verder op Elexioshop.nl.

Zen Cart is een open source e-commerce systeem om webshops eenvoudig te ontwikkelen en te beheren. Webshops van Zen Cart kunnen automatisch beoordelingen vragen na een bestelling in de shop. U kunt via deze link de module downloaden of laten installeren door Getzenned.

Propellor is een intelligent E-commerce platform dat volledig om en rond customer data is ontwikkeld. Wij doen slimme dingen met alles wat klanten ons vertellen en stemmen de webshop af op hun voorkeur. Daarbij is ‘conversie’ ons speerpunt. Een koppeling met KiyOh zorgt bijvoorbeeld voor meer vertrouwen bij de klant, wat direct leidt tot betere verkoopresultaten.

Propellor beweegt mee met uw organisatie. De software sluit naadloos aan op uw ERP of boekhoudpakket, marktplaatsen, leveranciers en vervoerders, maar ook op de systemen van uw klanten. Propellor is één handzaam pakket waarmee u alles regelt. Meer informatie vindt u op www.propellor.eu

Overige KiyOh Partners

Channable is een online tool waarmee je jouw datafeed(s) kunt beheren, optimaliseren en exporteren naar ieder gewenst kanaal. Zo kan er een datafeed gegenereerd worden voor Kiyoh, maar ook voor vergelijkingssites, marktplaatsen of affiliate platforms wereldwijd. Al vanaf 19 euro per maand kun je aan de slag gaan met Channable, waarbij geen extra kosten gerekend worden. Verder is alles maandelijks opzegbaar en biedt Channable zelfs diverse mogelijkheden indien er geen datafeed beschikbaar is. Vind hier meer informatie.

KiyOh werkt samen met de KvK. De KvK biedt verschillende cursussen en trainingen aan voor startende webshops. Hierin worden startende webshop eigenaren wegwijs gemaakt over allerlei zaken die bij een webshop komen kijken. Het vragen van feedback aan klanten is hier een onderdeel van, waarbij de werking van KiyOh wordt uitgelicht.

Jira ICT is een professionele kennisdienstverlener op het gebied van open-source webapplicaties zoals Magento en Joomla!. Dankzij een diepgaande kennis, een jarenlange praktijkervaring en een groot enthousiasme gaat Jira ICT enkele stappen verder dan de rest. Via cursussen en workshops – zowel regulier als maatwerk – helpen wij u graag op weg bij het opbouwen van een eigen website of webshop. Naast educatie houdt Jira ICT zich ook bezig met diverse andere vakgebieden: Zo houden wij ons bezig met technische consults, site implementatie, extensie ontwikkeling, security audits, webserverbeheer en performance optimalisatie. Met dit brede scala van activiteiten is Jira ICT een echte all-round expert. Meer informatie over Jira ICT kunt u vinden op www.jira.nl.

Link Partners
Klantervaringen.startkabel.nl: alles over klantervaringen
Webwinkelforum.nl:
het forum voor webshops!
Webwinkelopzetten.nl: informatie voor startende ondernemers
Webwinkelweblog: actueel webwinkel nieuws
Startkabel: alle e-commerce bedrijven bij elkaar.

Start met KiyOh

Wij kunnen wel mooie praatjes houden, maar het is beter als u eerst zelf KiyOh uitprobeert, net als 8.000 webshops die u al voor gingen. U verzamelt snel uw eerste reviews!

Hier aanmelden voor de gratis proefperiode.

KiyOh is als enige reviewpartij door Thuiswinkel.org gekozen om de Thuiswinkel Waarborg Reviews te mogen faciliteren. Thuiswinkel leden kunnen het KiyOh systeem gebruiken in look en feel van Thuiswinkel.org. Bent u nu geen lid of overweegt u dit in de toekomst? Dan kunt u uiteraard gewoon met KiyOh reviews starten. Net als duizenden webshops die u voorgingen.
  • Probeer KiyOh 4 weken gratis en vrijblijvend
  • Na aanmelden direct aan de slag
  • Telefonisch Opstartservice!

Na de proeftijd (of eerder) kunt u eenvoudig een pakket kiezen dat bij uw wensen past.
20% conversieverhoging: Bekijk het voorbeeld

Daarnaast is KiyOh official Google Partner. Alle KiyOh reviews worden opgenomen in Google Shopping en in uw Google Adwords campagnes. Bovendien kunt kunt u met de Facebook integratie uw bereik vergroten!

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ