Website: www.partykoning.nl
Adres: Steurkreek 4 3206GN
Plaats: Spijkenisse

Voor partyverhuur in Spijkenisse bent u bij PartyKoning aan het juiste adres. Wij zijn begonnen met enkele springkussens maar hebben op korte tijd een veel breder aanbod gecreëerd. Met ondertussen meer als 20 springkussens zijn we één van de grotere om niet te zeggen de grootste in de regio geworden althans wat springkussens betreft.

We proberen jullie een zo ruim mogelijk aanbod te geven zodat je altijd voldoende keuze hebt. Wij blijven ons gamma elk jaar vernieuwen en uitbreiden. Wil je een betrouwbaar bedrijf voor partyverhuur in Spijkenisse en omstreken inschakelen, neem dan contact met ons op!

PartyKoning

Pluspunten
Bedankt voor de snelle levering erg schone producten en goed verzorgd
Angelique
Rockanje

Gepubliceerd op: 18/10/2018

Pluspunten
Snel geregeld
Flexibel
Goede kwaliteit en zeer schone springkussens
Heldere communicatie
Helemaal ontzorgd!

Joyce Ruiter
Wassenaar

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Dit is het enige bedrijf die de Paw Patrol springkussen en Dora springkussen kon leveren. Twee vriendelijke bezorgers kwamen het brengen en opzetten springkussens kregen zelfs een schoonmaakbeurt kwamen het ook weer ophalen op afgesproken tijd.

Odette van Leuven
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 15/10/2018

Pluspunten
Personeel met verstand van zaken aan de telefoon gehad. En ook de mensen die leverden en opbouw erg vriendelijk en hulpvaardig.

Romy van Hoorn
Gouda

Gepubliceerd op: 14/10/2018

Pluspunten
Geweldige service. De eigenaar is enorm gedreven en gaat tot het uiterste om een zo goed mogelijk service te bieden. Ik raad zeker aan om PartyKoning te gebruiken.
Gwendolyn
Barendrecht

Gepubliceerd op: 13/10/2018

Pluspunten
- top service
- betaalbaar
niets
Fred
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 10/10/2018

Pluspunten
We willen jullie hartelijk danken voor de fijne, vriendelijke service en jullie meedenken bij de keuze van de attracties.
Ook onze hartelijke dank en complimenten aan jullie collega die op onze straatspeeldag in september alle attracties kwam bezorgen, mee opbouwde en later die dag weer ophaalde. Niets was hem teveel en hij was supervriendelijk en bereidwillig. We zijn zijn naam even kwijt maar breng hem alsjeblieft onze complimenten en dank over!
Nogmaals dank en volgend jaar nemen we zeer zeker weer opnieuw contact met jullie op!
Niets.
Ria Groothoek
Zuid Beijerland

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Wij zijn heel erg tevreden over de geleverde service, de manier van bestellen op de website via de chatservice en de snelheid van de levering de bezorging werd gedaan door twee lieve meiden alles zag er goed uit schone popcornmachine,suikerspinmachine en springkussen
Geen verbeterpunten
Roos

Gepubliceerd op: 08/10/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel en schone springkussens
Wessel
Barendrecht

Gepubliceerd op: 06/10/2018

Pluspunten
Vriendelijk personeel en super schone springkussens die ze veilig vaststellen ik kreeg zelfs een noodnummer als er wat aan de hand is wat ik kon bellen wat gelukkig niet nodig is geweest! De eigenaar heeft echt liefde voor zijn bedrijf hij gaat erg zorgvuldig met zijn spullen om dat was te zien aan het materiaal en de manier van handelen top ga zo door!!
Helemaal geen verbeterpunten
Fleur