Website: www.partykoning.nl
Adres: Steurkreek 4 3206GN
Plaats: Spijkenisse

Voor partyverhuur in Spijkenisse bent u bij PartyKoning aan het juiste adres. Wij zijn begonnen met enkele springkussens maar hebben op korte tijd een veel breder aanbod gecreëerd. Met ondertussen meer als 20 springkussens zijn we één van de grotere om niet te zeggen de grootste in de regio geworden althans wat springkussens betreft.

We proberen jullie een zo ruim mogelijk aanbod te geven zodat je altijd voldoende keuze hebt. Wij blijven ons gamma elk jaar vernieuwen en uitbreiden. Wil je een betrouwbaar bedrijf voor partyverhuur in Spijkenisse en omstreken inschakelen, neem dan contact met ons op!

PartyKoning

Pluspunten
Ik heb niks geboekt maar de eigenaar heeft ons geholpen op de snelweg toen we autopech hadden een erg sympathieke man!

Chris
Gouda

Gepubliceerd op: 13/11/2018

Pluspunten
Mooie en degelijke springkussens goede service en snelle levering.
Bram
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
PartyKoning is lekker dichtbij, heeft genoeg keuze en heeft redelijke prijzen
Bennie
Dordrecht

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Popcornmachine en suikerspinmachine gehuurd ze waren super schoon de grondstoffen waren hygiënisch verpakt
Lianne Vredenburg

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Voor de eerste keer klant bij Partykoning via collega's kreeg ik het advies en zeer tevreden. De Paw Patrol springkussen en Jungle stormbaan was namelijk echt super en is heel erg goed bevallen bij de kids. Daarnaast telefonisch erg goed geholpen.

Aernout Hendriks
Wassenaar

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Vorige week een stormbaan gehuurd op het laatste moment. Mijn zoontje had een verjaardagsfeest de volgende dag dus met lichte paniek bij Partykoning terecht gekomen. Werd vriendelijk te woord gestaan dat ze niets konden garanderen maar het wel gingen proberen. 1 uur later kreeg ik een belletje dat het rond was. Helemaal top, mijn zoontje zeer enthousiast. Zeker een aanrader!

Miriam Stolk

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Springkussen gehuurd, prima voor elkaar voor een nette prijs.

Charly

Gepubliceerd op: 06/11/2018

Sarina

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Schone materialen en vriendelijk personeel bij het ophalen werd het zelfs in de auto geplaatst en kreeg ook koffie en thee aangeboden bij het even moeten wachten
Niet te veel heerlijke koffie inschenken haha
Gino

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Alles is vlot verlopen. Heel vriendelijk en alles volgens de gemaakte afspraken. Ik kan niet direct een minpuntje zeggen.
Kelly Van Marion
Oostvoorne