Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed

Pluspunten
Onze nieuwe SMEG koelkast hier besteld. Goede prijs en volgens afspraak netjes thuis bezorgd. Alle verpakkingsmateriaal meteen mee weg incl. de oude koelkast. De nieuwe SMEG staat fantastisch in onze keuken. Blij met de aankoop en beslissing om hem hier te kopen.
Nee, geen opmerkingen.
Angela

Gepubliceerd op: 17/10/2018

Pluspunten
Goede afhandeling van het geheel.
Snelle levering en garantie.

Johan Spierings
Waalre

Gepubliceerd op: 05/10/2018

Pluspunten
De mannen die kwamen bezorgen waren erg vriendelijk en hebben eerst de oude koelkast weggehaald en daarna de nieuwe LG Amerikaanse koelkast op zijn plek gezet. Alle verpakkingsmateriaal ging mee retour. Na 6 uur mocht ik hem aanzetten, omdat hij eerst tijdje stil moest staan in verband met transport. Wat een prachtig ding en een geweldige service bij de levering.

Kan deze webshop/winkel van harte aanbevelen als u bijvoorbeeld net als ik een mooie Amerikaanse koelkast zoekt. Bedankt en chapeau!
Nee, werkelijk fantastische levering van mijn Amerikaanse koelkast.
Annemieke G.

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Goed contact en advies
Nette prijzen
Eenvoudig online bestellen
Persoonlijke contact voor leverafspraak

Walter L.

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Wij kopen alles bij van Paulissen Witgoed vanwege hun goede service. De winkel in Tilburg voor mij wat betreft witgoed.

Bianca Burgers

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Deskundig en goed advies, ruime keuzemogelijkheid. Ik kan niet anders zeggen dan gewoon uitstekend bedrijf.

H. Weidenburg
Oss

Gepubliceerd op: 04/09/2018

Pluspunten
Inmiddels een paar keer een apparaat hier besteld. Elke keer zonder problemen. Voor elke levering maken ze persoonlijk een afspraak met je. Bij eventuele vragen weten ze ook echt waarover ze praten. Je merkt meteen dat je met een vakspeciaalzaak zaken doet. Goede tips en advies, zonder "pushering" te zijn om iets te kopen. Wat mij betreft een aanrader.
Geen, die ik zo op kan noemen
E. Pollens
Rosmalen

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Prima bedrijf om je witgoedapparatuur te kopen. Op tijd geleverd. Zeer tevreden over hoe alles is afgehandeld.

Levi87

Gepubliceerd op: 03/09/2018

Pluspunten
Veel productkennis en zeer goede prijzen, en je voelt je bij Paulissen Witgoed nog echt klant. Klantenservice staat hoog in het vaandel. Zo behandel ik mijn klanten van mijn eigen bedrijf ook en zo hoort het ook!

I. Blom

Gepubliceerd op: 31/08/2018

Pluspunten
Zeer goed — Alles was snel en vakkundig geleverd top — Goede service doen wat ze beloven — Als er al problemen zijn worden ze opgelost.

Jaap van Dam
Etten-Leur