Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed

Pluspunten
Bestel al langer bij paulissenwitgoed.nl en ze verdiennen een dikke pluim!! Ook de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ga vooral zo door!

Carly Bogaerts

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Goede Service, bij aankomst bleek de nieuwe wasmachine defect.
Er werd snel geschakeld met de fabrikant (Bosch) en bij daadwerkelijk geen respons van de wasmachine is deze gelijk de dag erna retour gehaald en door een nieuw exemplaar vervangen.

Mooie degelijke Bosch EXCLUSIV wasmachine met veel opties en energie zuinig. Beveel dit bedrijf zeker aan, gezien de goede service.
Alles keurig afgehandeld. Geen opmeringen.
Trinca L.
Vinkeveen

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Ik kan niet anders zeggen dat de bestelling uitstekend is verlopen. Vorige week een vaatwasser hier besteld.

Spaceneco
Oosterhout

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Paulissenwitgoed.nl doet wat ze beloven: Wasmachine op afgesproken dag geleverd, per mail geïnformeerd over de geplande levering, een half uur van te voren een belletje "we komen " en oude apparaat inclusief de verpakking netjes meegenomen. Kan gewoon geen minpunten bedenken!!
Bianca v/d Berg
Son en Breugel

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
Was op zoek naar een ruime koel-vriescombi , bij Paulissen Witgoed een fraaie van Smeg gevonden voor een goede prijs . Werd binnen 2 dagen bezorgd en was in werkelijkheid nog mooier dan op de afbeelding. Fijne communicatie en vriendelijke bezorgers. Kan ze aanbevelen.

Joline J.
Hillegom

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten
In korte tijd twee aankopen gedaan bij Paulissen Witgoed, te weten een vaatwasser en een wasautomaat. In beide gevallen is de aankoop, de levering en de plaatsing ervan probleemloos verlopen.

Gerrika Voorn
Valburg

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten
Goede kennis van zaken. Zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk. Er wordt altijd meegedacht, zowel op bouwtechnisch als financiële vlak. Ze maken hun beloftes waar. Zeer tevreden over onze nieuwe inbouw-koelkast.

Rico Veerman
Appeltern

Gepubliceerd op: 19/07/2018

Pluspunten
Er ging iets niet goed op de website, dus ik heb even gebeld. Wow, wat een vriendelijke mensen daar. Ik ben zeer content. Levering was ook zoals beloofd.

Ton Hageman
Evertsoord

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Zo vaak al wat bij Paulissen Witgoed besteld. Altijd de beloftes nagekomen.

Onlangs eenmaal een beroep moeten doen op de klantenservice i.v.m. defect na bijna 3 jaar bij mijn Beko wasmachine. Monteur bij geweest en bleek dat deze niet meer te maken was. En wat denk je? Paulissen Witgoed heeft contact opgenomen met de fabrikant en ik kreeg een splinternieuwe machine aangeboden.

Gisteren is hij omgeruild en het is ook nog eens het allernieuwste model, omdat het model dat ik had er niet meer was.

Dat noem ik nog eens service.

W. Christiaanse
Berkel-Enschot

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Levering en communicatie conform afspraak! De bezorging en aflevering in huis is zeer netjes uitgevoerd. Geleverde warmtepompdroger is hierbij keurig geplaatst op zolder en de oude is retour meegenomen. Klasse!!!

Olitta
Driebergen