Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed

Pluspunten
Snelle levering van nieuwe retro koelkast. Netjes geplaatst en aangesloten. De kast is geplaatst in keuken door jongen die hem kwam brengen. Die was heel vriendelijk en behulpzaam. Ook vragen via mail werden snel beantwoord.
Nope
Katinka V.
Ridderkerk

Gepubliceerd op: 19/10/2017

Pluspunten
Goede prijzen, ruime keuze en fijn advies gehad aan telefoon. Hebben Asko wasautomaat besteld naar alle tevredenheid.

Jan

Gepubliceerd op: 14/10/2017

Pluspunten
Uitstekend geholpen! Kende deze winkel al jaren. Maar laatst eens keer online bij ze besteld. Overzichelijke website en vanuit luie stoel mijn keuze gemaakt voor nieuwe wasmachine. Die zelfde dag nog telefoontje gehad voor maken van afspraak voor de levering. Levering op moment dat mij beste uitkwam. Twee vriendelijke bezorgers hebben wasmachine geplaatst en aangesloten. Ook online een uitstekende zaak. Bedankt!
H.T.
Bladel

Gepubliceerd op: 13/10/2017

Pluspunten
Zeer correcte informatie, vlotte levering waarbij ruimte is voor inspraak. Had per ongeluk een verkeerde wasmachine besteld, maar super vriendelijk telefonisch geholpen door de klantenservice en wijziging werd voor me doorgezet, waarvan ik nieuwe orderbevestiging kreeg. Al mijn recente witgoedaankopen hier gedaan en het is zeker een aanrader.
Nee, heb ik niet. Ze zijn erg vriendelijk.
Rebecca

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Prachtige Amerikaanse kast besteld. Makkelijk bestellen op overzichtelijke website met goede informatie. Afspraak voor levering was zo gemaakt. Net contact met medewerker gehad. Levering door twee sterke mannen ging goed. Kan deze zaak aanraden.
Nee, alles is verlopen zoals verwacht
Ad Pol
Wachtebeke

Gepubliceerd op: 12/10/2017

Pluspunten
Nieuwe Akso wasmachine hier besteld. Na telefonisch contact bleken ze zeer veel ervaring met dit merk te hebben. Professioneel advies gekregen wat beste machine zou zijn voor me. Online besteld en enkele dagen, volgens afspraak geleverd en aangesloten. Perfecte service en aanrader!
Ga zo door! Fijne zaak.
Van Venlo
Vianen

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Prima communicatie, levering perfect volgens afspraak. Het personeel aan de lijn staat je keurig en behulpzaam te woord.
Nee, niet tot nu toe
Bart Keijzer
Hoorn

Gepubliceerd op: 25/09/2017

Pluspunten
Vaatwasser besteld, makkelijk te bestellen op website. Ze konden in 24 uur leveren en dat gebeurde ook netjes. Machine is aangesloten en oude ging mee om afgevoerd te worden. Top!

Linde
Amstelveen

Gepubliceerd op: 13/09/2017

Pluspunten
Ben heel tevreden dat ik hier besteld heb! Zondagmiddag besteld en maandag rond de klok van 12.00 uur werd mijn wasmachine bezorgd! Bezorgers waren zeer opgewekt en behulpzaam, de wasmachine werd zonder problemen op de bovenverdieping gezet en aangesloten en gekeken of deze werkte. De oude werd weer meegenomen.
Een dikke pluim voor de service en zeker voor de twee jongens die hem bezorgde, die waren echt top!
Nee, super happy!
Katinka

Gepubliceerd op: 12/09/2017

Pluspunten
Goede website met goede informatie.
Verdere afhandeling na bestellen is duidelijk en accuraat.
Er wordt waargemaakt wat er door ze wordt toegezegd.
Geen verbeterpunten, aan de telefoon ook heel duidelijk en vriendelijk, Had al hele goede ervaring met bezorging van een wasmachine. Zeker een aanrader als je service wilt en niet te veel wilt betalen!
T.Rijkevoort
Nijmegen