Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed

Pluspunten
Uitstekende service, deskundig en goed advies. Kortom een fijn en betrouwbaar adres om je witgoed aan te schaffen.

Kamma
Den Bosch

Gepubliceerd op: 09/02/2019

Pluspunten
Dinsdag besteld, donderdag wasmachine in huis en keurig in huis afgeleverd. Vriendelijk gesprek per telefoon en een zeer behulpzame en vrolijke chauffeur. Hier wil ik graag kopen.

Guppie

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Geweldige service. Snelle levering en aardige jongens die kwamen bezorgen. Geven goede uitleg. Geweldig bedrijf om aankopen te kunnen doen.
Helemaal niets aan op te merken
Lennie Damen
Diessen

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Prima geboden service. Komen de afspraak die gemaakt worden netjes na. Onze wasdroger van Siemens gekocht voor een goede prijs.

Hester K.
Sittand

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Pluspunten
Het was heel gemakkelijk om te bestellen en werd op tijd geleverd. Ook de levering is goed gegaan en er wordt persoonlijk contact opgenomen wat betreft de levering. Blij met onze nieuwe wasdroger (AEG).

Sjaan
Huizen

Gepubliceerd op: 06/02/2019

Pluspunten
Superfijne winkel om je witgoed te kopen. Een ruim assortiment van alle bekende merken en tegen nette prijzen. Ik hoop al jaren hier. Onlangs nieuwe Miele wasmachine gekocht. En ook dat is weer als vanouds gegaan. Netjes geleverd en aangesloten. Oude wasmachine retour, dus eigenlijk nergens omkijken na. De nieuwe wasmachine werkt heerlijk, de eerste wasjes zijn weer gedaan. Dit adres is wat mij betreft een aarader.
Nee, ga zo door jongens!
van Klaveren
Berkel-Enschot

Gepubliceerd op: 05/02/2019

Pluspunten
Super geholpen! — Maandagmiddag een nieuwe Bosch wasmachine gekocht en deze de volgende dag al geleverd en volledig aangesloten.

van Liempt
Waalwijk

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Volledig advies, snelle levering en zeer vakkundige inbouw! — Vaatwasser van Miele besteld. Advies was zeer uitvoerig. Ik kon de volgende dag al bezorgd en ingebouwd worden. Keurige en vriendelijke monteurs die ook het oude apparaat meenemen. Inbouw vond nauwkeurig en professioneel plaats gevolgd door product-uitleg. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe aankoop.

Diether

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Prima geholpen. Uitleg eerlijk en duidelijk. Vragen werden correct beantwoord. Levering ook uitstekend verlopen. Paulissen Witgoed hoort nu tot lijstje bedrijven waar ik met een gerust hart online durf te bestellen.
Ga zo door.
Potters L.

Gepubliceerd op: 28/01/2019

Pluspunten
Hier prima geholpen en snelle levering — Kom hier zeker terug als ik weer iets nieuws nodig heb. Vriendelijk personeel en nette bezorgers.
Dion van Velzen
Zeist