Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed
2004 keer bekeken

Pluspunten
Makkelijk bestellen, vriendelijk contact en een snelle levering, wat wil een mens nog meer. De bestelde wasmachine van AEG doet het als een tierelier. Voor witgoed worden jullie mijn vaste adres.

T. Sazias

Gepubliceerd op: 14/06/2017

Pluspunten
Na een prima telefonisch advies koos ik een AEG warmtepomp wasdroger. Hij werd keurig op de besproken dag volgens de aangegeven tijdsindicatie die ik kreeg per SMS geleverd. Ook belde ze me nog een half uurtje voor levering. De verschillende programma's met antikrimp sensor én goede droog resultaten maken de de geadviseerde wasdroger een echte aanrader! Bedankt, voor het geweldige advies.

Zabia Wouters
Sneek

Gepubliceerd op: 22/05/2017

Pluspunten
Snelle levering van mijn nieuwe Bosch bovenlader. Alles netjes aangesloten in de badkamer. Goede aankoopervaring en duidelijke communicatie. Bedankt!

G. Hal
Wageningen

Gepubliceerd op: 08/05/2017

Pluspunten
Wij konden snel vinden wat we zochten en voor een voordelige prijs. Zeer tevreden over de service en de prettige levering.

Fam. Hennegouwen
Ophemert

Gepubliceerd op: 07/05/2017

Pluspunten
Duidelijke website, goede keuze uit witgoed, snelle levering en goede prijs!

Shannon Pino

Gepubliceerd op: 29/04/2017

Pluspunten
Hien een mooie Beko wasmachine en droger besteld. Makkelijk online shoppen vanuit je luie stoel. Ken deze zaak al jaren, maar is met zijn tijd meegegaan. Goede producten tegen nette prijzen en service zoals je mag verwachten. Daar kunnen de grote winkelketens een voorbeeld aan nemen. Levering was snel ingepland met probleemloze levering.
Factuur ontving ik alleen digitaal per email. Zou mooi zijn als er een papieren versie bij de levering zat. Verder geen opmerkingen.
Jack T.
Udenhout

Gepubliceerd op: 25/04/2017

Pluspunten
Vrijdag voor paasdagen hier heel leuk geholpen door vriendelijke verkoopster. Had me al georiënteerd op de website dus was al enigszins voorbereid. Kreeg in de winkel ook het juiste advies en het kon nog net zaterdag voor pasen bezorgd worden. Na mindere ervaringen bij de Mediamarkt in Tilburg een warme douche dus. Ze zijn een nieuwe vaste klant rijker.
Ga vooral zo door.
Sara

Gepubliceerd op: 18/04/2017

Pluspunten
Super bedrijf met vriendelijke mensen en uitstekende service. Kom hier al jaren, laatst weer goed geholpen bij aanschaf van nieuw fornuis.

Theo

Gepubliceerd op: 10/04/2017

Pluspunten
Makkelijk bestellen, snelle levering door vriendelijke bezorgers. Ook bij vragen achteraf wordt je netjes te woord gestaan. Volgende aankoop ook zeker weer hier.

Kersten & Britt

Gepubliceerd op: 10/04/2017

Pluspunten
Hier mijn nieuwe Siemens afwasmachine gekocht. Model uitgezocht op de website en uiteindelijk besteld in de winkel. Er werd naar een snelle leveringsmogelijkheid gezocht wanneer hij ingebouwd kon worden. En geloof me: Het kon al de volgende dag! Dat is nog eens service en snel handelen. De afwasmachine werkt perfect. Dank jullie wel!

L.K.
Kaatsheuvel