Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed

Pluspunten
Prettig geholpen bij deze club. Onze aankoop online geplaatst en na een persoonlijke afspraak is de nieuwe was-droogcombinatie geleverd. De prijs was uitstekend en ook over de levering niets dan lof. Twee personen hebben het apparaat op zolder geplaatst. Alle verpakkingsmateriaal meteen retour. Al met al een zorgeloze levering. Onze dank!
Totaal geen opmerkingen.
Girelle & Vincent
Den Bosch

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Goed assortiment, duidelijke website. Bestellen van wasdroger was eenvoudig en overzichtelijk. Levering volgens afspraak en netjes geplaatst en aangesloten.

Otto Vreeman
Scheveningen

Gepubliceerd op: 18/04/2019

Pluspunten
Tja.. dan gaat je wasmachine ineens kapot. Tegenvaller, maar inmiddels te oud om nog te laten maken. Maar dan wil je snel een andere hebben. Onze keuze was op een Bosch Exclusiv wasmachine gevallen. Onze lokale expert winkel kon hem pas na 4 dagen leveren. Zodoende hier uitgekomen. De wasmachine was op voorraad, dit werd ook bevestigd aan de telefoon. De volgende dag netjes afgeleverd en geïnstalleerd. Geweldig.. we konden weer snel wassen.

Pauline H.

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Wij komen hier al jaren voor ons witgoed. Altijd goed geholpen. Laatste twee keer uit tijdgebrek online besteld wat wij nodig hadden. En dat is ook perfect verlopen. Bedrijf dat helemaal bij de tijd is.

Familie Smulders
Goirle

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Ruim assortiment van mooie witgoed producten. Onlangs hier onze SMEG retro koelkast besteld. Deze hadden wij snel in huis en is netjes geplaatst in onze keuken. Oude koelkast ging retour evenals alle verpakkingsmaterialen. Afspraken worden nagekomen. Erg tevreden dus.
Nee, hebben wij niet
Familie Hessels
Gouda

Gepubliceerd op: 14/04/2019

Pluspunten
Onze inductie kookplaat was stuk gegaan.
Op dinsdag contact gehad om te vragen of het product op voorraad was, maar helaas was hij niet op voorraad maar ze zouden zorgen dat hij op donderdag in huis zou zijn.

Afspraak nagekomen en de kookplaat was vrijdag bij ons bezorgd.
Goed en vlotte levering en de kookplaat werkt zeer goed. Wij hebben al eens eerder hier besteld en nooit problemen gehad.

Dus, gewoon een echte aanrader.

Frank van Vliet
Malden

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Netjes geholpen in de winkel. Vriendelijk meisje heeft ons geholpen bij keuze van koelkast. Twee dagen later werd deze zoals besproken bij ons thuis bezorgd. Alles is goed verlopen. Fijne zaak.

Patricia P.

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Na lang zoeken hier uitgekomen voor ons nieuwe Smeg fornuis. Telefonisch nog wat informatie ingewonnen en daarbij zeer vriendelijke te woord gestaan. Ons inductie fornuis, moest besteld te worden in de juiste kleur en zou paar dagen langer duren. Toen deze binnen was gebeld voor afspraak. Vandaag hebben twee bezorgers hem op zijn plek gezet en aangesloten op de speciale stopcontacten die wij in ons huis hadden laten plaatsen. Zeer fijn bedrijf om mee samen te werken. Onze dank!

Lisette K.

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Snelle levering van Bosch wasmachine. Uitstekende prijs en ook levering is vlekkeloos verlopen. Vriendelijke bezorgers.

Winny

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Eerlijk en solide bedrijf met kennis en vakmanschap bij personeel. Kom hier al jaren tot volle tevredenheid. Laatst weer nieuw koelkast aangeschaft voor ons buitenhuis in Zeeland. Netjes op locatie bezorgd en geplaatst. Klasse!

Familie Rijkers
Dongen