Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed

Pluspunten
Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe wasmachine. Maar nog meer blij hoe die geleverd is en zeker hoe goed die geplaatst is. Er waren problemen bij het plaatsen vanwege een trekschakelaar op de muur, maar dit door de bezorgers fantastisch opgelost.

Astrid L.

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Pluspunten
Overzichtelijke en duidelijke website ook per soort machine goede levering en op tijd. Bedrijf is echt aan te bevelen.
Nee, ga zo verder
Paolo Izla
Nijmegen

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Snelle levering, zoals beloofd met topproducten + goede communicatie. Geen enkel product dat ik hier heb gekocht is tegengevallen!

Chantal
Geldrop

Gepubliceerd op: 30/11/2018

Pluspunten
Door anderen getipt onze apparatuur bij paulissenwitgoed.nl te kopen. Erg vriendelijk personeel aan de telefoon. Verder denken ze met je mee. Afspraken worden nagekomen. Ook over de levering zijn wij zeer tevreden. Mochten wij weer iets nodig hebben dan zeker weer bij Paulissen Witgoed!!

Fam. Lauwers

Gepubliceerd op: 21/11/2018

Pluspunten
Ik kom hier al jaren, zowel prive ook zakelijk. Je wordt hier perfect geholpen. De vaste krachten Miranda en Katja staan in de winkel altijd voor je klaar. Zoek je in de omgeving een goede witgoedzaak? Stop met zoeken en ga hier eens kijken.
Heb ik niet.
Tinnes

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Goede prijs, snelle levering, klantvriendelijke contactmomenten aan telefoon, moment van levering heel goed. 20 min vooraf gebeld dus niet onnodig wachten, aardige bezorgers. Prima ervaring

Lotte
Zeist

Gepubliceerd op: 14/11/2018

Pluspunten
Vorige week wasmachine gekocht in winkel. Woon sinds kort in Tilburg en nog niet bekend hier. Via website vond ik dit adres en de reviews zijn zeer positief. In de winkel heel vriendelijk geholpen door vrolijke meid. Ze heeft me beetje verschillen uitgelegd en goede keuze samen gemaakt. Paar dagen geleden is wasmachine geleverd en geplaatst. Allemaal zoals afgesproken. Zeer tevreden en kan dit adres van harte aanbevelen. Was mijn eerste aankoop hier en zeker niet mijn laatste.
Heb ik niet.
Els

Gepubliceerd op: 03/11/2018

Pluspunten
Veel keuze m.b.t. verschillende merken, hierdoor kon ik een betere keus maken. Levering is ook prima verlopen.

Ger Paes
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Wasdroger is prima en volgens afspraak afgeleverd. Goede en duidelijke communicatie. Vriendelijk personeel.

Lisette k.
Den Bosch

Gepubliceerd op: 01/11/2018

Pluspunten
Prettige witgoedwinkel. Makkelijk mijn wasmachine online besteld. Volgende dag ging ik twijfelen en ben toen even naar winkel gegaan om te kijken. Uiteindelijk na vriendelijk advies bleek ik een goede keuze te hebben gemaakt. De Bosch wasmachine is gisteren perfect geïnstalleerd. De eerste wasjes in de nieuwe wasmachine gaan als een zonnetje. De was komt er weer superschoon en fris uit. Dank jullie wel.
Nee, ga zo door.
jannette L.