Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed
9.5

Pluspunten
Adequate informatie, nette prijzen, zeer behulpzaam en snelle en vriendelijke bezorging.
Heb ik geen
Karin
Gouda

Gepubliceerd op: 24/04/2018

Pluspunten
Heel goede en correcte service ondanks een klein misverstand die snel was rechtgezet, hiervoor hartelijk dank. Probleem snel opgelost, ben een tevreden klant en kom zeker terug als ik nog iets nodig heb. SMEG fornuis is werkelijk een plaatje.

Aleksandra L.

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Vakkundige medewerkers die weten wat ze verkopen en installeren. De geadviseerde Miele wasmachine is werkelijk subliem.

v/d Nieuwenhuizen
Udenhout

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Ik hoop hier al jaren mijn witgoed. Laatst was er weer eens iets kapot. Maken had geen zin meer. Hier weer geslaagd. Goede prijs en vriendelijkheid en service als vanouds. Jullie zijn top!
Nee, hier kan je met een gerust hart je witgoed kopen. Bestaan niet voor niets al zo lang!
Van vught

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Correct, snel, goede prijzen en komt afspraken na. Top!

HTL

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Goede en vriendelijke verkoopster, had aandacht en luisterde goed naar wensen. Kwam zelf ook met ideeen waar ik zelf niet aan gedacht had. Goede speciaalzaak!

Mevr. Vriends-van Kampen

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Goede prijs en vriendelijke service.

Marjolein

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Goede website, producten makkelijk te vinden, bestelproces eenvoudig en simpel, betaling bij aflevering is een uitstekende en vooral veilige manier.

Over de geleverde service:
Ik had een probleem met een koelkastdeur, dit werd door paulissenwitgoed.nl goed opgelost. Een telefoontje en een mailtje, er werd per omgaande gereageerd en direct afgehandeld.

Twan Romijn
Oostrum

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Eerste keer hier wasmachine bestelde. Nette levering.
Vriendelijke en behulpzame medewerkers, zowel de telefonische medewerker als mensen die de wasmachine kwamen bezorgen en installeren.
Misschien mogelijkheid om bij aanschaf van één machine ook twee machines mee retour te kunnen geven. Dit was niet mogelijk i.v.m. ruimte volgens de bezorgers.
L. Vidal

Gepubliceerd op: 15/04/2018

Pluspunten
Geweldige en zeer snelle service. Erg vriendelijke en behulpzame bezorgers! Aanrader wat mij betreft!
Heb ik niet!
De heer Mulder