Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed

Pluspunten
Nieuwe wasmachine van Asko die ik besteld had bevalt goed. Voorheen had ik al een dergelijke wasautomaat en die heeft ruim 15 jaar uitstekend werk geleverd. Dus nieuwe gezocht online en kwam toen uit bij deze witgoedzaak. De duidelijke website en snelle levertijd waren de reden hem te bestellen. Ik kreeg zelfde dag meteen telefoontje voor de levering. Een dag later stond de nieuwe wasautomaat al te draaien. Zo hoort het, snelle nette service. Bedankt!

Angelique

Gepubliceerd op: 20/08/2017

Pluspunten
jongens, wat een fijne aankoopervaring. Weekend een nieuwe wasmachine besteld aan maandag stond hij al te draaien op zolder. Twee potige kerels van bezorgers hadden hem zo boven staan. Ze hebben hem aangesloten en mijn droger er boven opgezet. Zo snel als de nieuwe boven was, was mijn oude wasmachine beneden. Na 18 jaar trouwe dienst afscheid genomen van hem, waarna de jongens hem voor me afvoerde naar zijn laatste rustplaats. De eerste wasjes zijn naar alle tevredenheid gedaan. Hopelijk worden ook wij weer goede maatjes voor vele jaren :-) Bedankt voor de goede service en ik weet voortaan waar ik moet zijn als ik wat nodig heb.

Maaike

Gepubliceerd op: 16/08/2017

Pluspunten
Na slechte ervaringen qua service bij Wehkamp en Mediamarkt, een gekozen voor een wat kleinere speler op internet voor de aanschaf van een nieuwe wasdroger. En ik moet zeggen dat me dit uitstekend is bevallen. De levering was snel en volgens afspraak. Wasdroger netjes geplaatst en aangesloten. Ook bij vragen heb je niet gevoel een "nummer" te zijn, maar wordt er snel en persoonlijk gereageerd. Gelukkig dat dit soort bedrijven ook nog gewoon bestaan. De wasdroger (AEG) doet het fantastisch. Mijn dank!

T.H.
Berkel en Rodenrijs

Gepubliceerd op: 11/08/2017

Pluspunten
Miele wasmachine besteld, daarna snel mail over de voortgang!
De machine was op voorraad en het mooiste is de snelle levering de volgende dag al vroeg in de morgen door zeer vriendelijke bezorgers. (Respect voor het zeer zware werk wat deze jongens doen hoor).

Petra Sanders
Loosdrecht

Gepubliceerd op: 25/07/2017

Pluspunten
De meneer aan de telefoon erg vriendelijk, de bezorgers waren super behulpzaam en namen zelfs het verpakkingsmateriaal mee.
Nee, goede ervaring gehad!
Amber T.
Heenvliet

Gepubliceerd op: 24/07/2017

Pluspunten
Al verschillende malen besteld en altijd uitstekend verlopen. Goed advies en levering op maat volgens afspraak. Laatste levering van nieuwe koelkast was ook weer top. Kan dit bedrijf aan iedereen adviseren. Veel persoonlijker dan de hele grote ketens. Ga zo door!
Nee
Adriaan Gerritsen

Gepubliceerd op: 20/07/2017

Pluspunten
Asko wasmautomaat hier besteld, volgende dag in huis. Keurig volgens afspraak, Wasautomaat en geplaatst en aangesloten. Fijn bedrijf!

Barbara

Gepubliceerd op: 14/07/2017

Pluspunten
Nieuwe vrieskast is snel volgens afspraak geleverd. Vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan. Heb de vriezer nu drie dagen in gebruik en ben ook daar zeer tevreden over. Lekker veel ruimte en goed afgewerkt product.
Nee, kan dit bedrijf andere aanraden.
Martje Gessink

Gepubliceerd op: 03/07/2017

Pluspunten
Snelle levering, keurig geplaatst en geïnstalleerd!

Jane K.
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 29/06/2017

Pluspunten
Na telefonisch contact zeer goed geholpen en geadviseerd bij de aanschaf van een retro koel-vriescombinatie. De koelkast in mijn favoriete kleurtje stond 3 dagen later al mooi te wezen in mijn keuken. Keurig netjes thuis bezorgd en op zijn plek gezet in de keuken door de bezorgers. Groetjes Hester.

Hester Claesens
's-Hertogenbosch