Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed
9.5

Pluspunten
Prima ervaring met paulissenwitgoed.nl. Goede website, nette prijs, snelle levering van het product, fijne communicatie en afspraken en vriendelijke en behulpzame bezorgers. Op de dag van de bezorging bellen ook nog ca 30 minuten voor aankomst. Ik ben heel tevreden en mocht ik weer iets nodig hebben, dan kom ik zeker terug bij Paulissen witgoed.

Marjon

Gepubliceerd op: 16/02/2018

Pluspunten
Afgelopen donderdagavond begaf onze wasmachine het ineens. Met carnaval voor de deur niet echt het goede moment. Vrijdag bij Paulissen Witgoed een nieuwe besteld. En zaterdagmiddag konden we alweer wassen in onze nieuwe Bosch wasmachine. Echt super!

T. Gerritsen
Rosmalen

Gepubliceerd op: 11/02/2018

Pluspunten
Wij werden correct en snel geholpen en toen onze keuken niet geschikt bleek voor de bestelde vaatwasser konden wij die omruilen zonder problemen voor een vaatwasser die wel paste.
Top service van paulissenwitgoed.nl.

Jan
Teteringen

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Zeer tevreden over de afhandeling. Na eerst zelf contact opgenomen te hebben met de winkel, werd ik daarna vrij snel gebeld door de monteur. Twee dagen later stond hij op de afgesproken tijd voor de deur en heeft de vaatwasser netjes ingebouwd. Goede monteur, die snel en net werk heeft geleverd.
Nee, gewoon net bedrijf
Ria en Wim
Rijen

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Zeer snelle en adequate reacties op al mijn vragen en goede prijs. Levering conform afspraken en uitstekend verzorgd.
Kortom een bedrijf dat zijn naam meer dan waard maakt. Tip voor andere.

Fam. Huskens
Best

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Hele fijne ervaring met dit bedrijf, ondanks dat bij ons niet alles op rolletjes verliep is alles toch netjes op afspraak afgehandeld. Top!

Sylvia
Geldrop

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Afzuigkap besteld en binnen afgesproken termijn thuis bezorgd door een vriendelijke bezorger. Zeer tevreden over het product. Alle benodigde onderdelen waren aanwezig. Communicatie met het bedrijf heb ik als prettig ervaren.
Indien ik weer wat nodig heb, zal ik dat zeker weer bij Paulissen Witgoed bestellen. Bedankt voor de goede service.

Hans

Gepubliceerd op: 03/02/2018

Pluspunten
Whirlpool wasmachine online gekocht, na de bevestiging te hebben ontvangen via de email, werd ik gebeld door Paulissen Witgoed. Wat bleek, ze gingen voor hetzelfde geld een nieuwer model leveren. Dit model heeft alle functies die ik wil plus de wastrommel is zelfs groter. Super service. Wel duurde de levering een dag extra hierdoor, maar dat was voor ons geen probleem.

T.K
Waddinxveen

Gepubliceerd op: 26/01/2018

Pluspunten
Zeer vriendelijk en adequaat geholpen met het plaatsen van mijn bestelling. Ook de bezorging van wasmachine is zeer correct en door zeer vriendelijke mensen uitgevoerd, gratis geplaatst en aangesloten.
Wij zijn zeer tevreden en is zeker aan te bevelen.

Bedankt!

K. Puijk
Bennekom

Gepubliceerd op: 25/01/2018

Pluspunten
De bestelling van onze nieuwe wasmachine was eenvoudig, de machine was op voorraad en werd de volgende dag bezorgd en geplaatst door zeer vriendelijke mensen. Kortom helemaal super!

Erik van Beek
Malden