Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed

Pluspunten
Alles verliep lekker vlotjes, van online aankoop tot levering. We werden uitstekend op de hoogte gehouden van de aankoop en levering.

Eddy

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Altijd eerlijke service. Weten waar ze her over hebben.. Nemen de tijd voor je, je bent geen nummer maar persoonlijke benadering! Onze witgoed winkel waar wij altijd heen gaan!

T. Verhoeven

Gepubliceerd op: 18/06/2018

Pluspunten
Wij hebben een Bosch inductie kookplaat gekocht, nog niet zo lang in gebruik maar wel heel tevreden ermee. In de winkel ook heel vriendelijke personeel

L. Azizi

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Het fornuis werd netjes geleverd, op de afgesproken datum en binnen het tijdsblok. Het fornuis hebben wij aangeschaft voor een uitstekende prijs, wij zijn erg tevreden en kan paulissenwitgoed.nl zeker aanraden aan anderen!

Gerben van Reem
Heesh

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Prima service. De monteur heeft de koel-vrieskast vakkundig ingebouwd. Heel netjes en vakkundige gewerkt! Een dikke duim.

K.D.
Dongen

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Vlotte levering & duidelijke communicatie. Vier sterren, dik verdiend!
Nee.
Fam. van Slooten
Wageningen

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Great combi-deal on Smeg refrigerator and stove. Quick delivery and very friendly personal on a phone and at the shipping department. Extremely happy with Paulissen Witgoed!

George

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Handige en nette website, bestellen is simpel, goede feedback, fijne terugkoppeling i.v.m. status. Prima afhandeling. Alles netjes volgens afspraak Wij zijn helemaal tevreden.
Geen opmerkingen, alles prima verlopen
Rafal R.
Uitdam

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Wasmachine en droger hier besteld. Goed advies. Wij wilden de spullen uiteindelijk twee weken later en dit was geen enkel probleem. De machines waren keurig verpakt en netjes bezorgd op ons adres. Top ga jullie zeker aanbevelen.

Jim P.
Veenendaal

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
Ben zeer tevreden over de bezorging van mijn wasautomaat door paulissenwitgoed.nl. Zou ze zeker aanbevelen. Betrouwbaar en duidelijke communicatie i.v.m de levertijd.
Nee, alles is goed verlopen.
Carrie Journey
Heiloo