Website: http://paulissenwitgoed.nl
Adres: Spoorlaan 54 5017 JS
Plaats: Tilburg
Telefoon: 0031 (0)13 53 53 107

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u dan ook welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop.

Bij ons dan geen tablets, flatsceens tv's of andere elektronica. Onze kracht is keukenapparatuur en witgoed. Vanuit deze focus kunnen wij u het beste van dienst zijn. U vindt dit terug in ons hele bedrijf. Van onze verkoopadviseurs die op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen tot de goed opgeleide technici van onze servicedienst. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt.

Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar vijf dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS op afspraak bij u thuis. Paulissenwitgoed.nl biedt u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website.

Paulissen Witgoed
9.6

Pluspunten
Een soepelere aankoop en levering heb ik in lange tijd niet ervaren! Vanaf de aankoop van mijn nieuwe wasmachine, tot aan de levering hiervan in mijn bijkeuken, heb ik mij werkelijk geen moment zorgen hoeven te maken. De machines was op voorraad vertelde ze. Dus donderdag besteld en op vrijdag bezorgd! Paulissenwitgoed.nl is absoluut een bedrijf dat zijn beloftes na komt.
Hebben wij niet. Ga zo door.
Dimitri G.
Son en Breugel

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Hele goede prijzen en een prima website om alles goed te kunnen vinden en te vergelijken. Het is al onze derde aankoop en we zijn wederom erg tevreden. Ook de montage van de vaatwasser verliep vlekkeloos.

T.D. van Leeuwen
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
2x hier besteld en 2x uitstekend geholpen.
Goede prijs, producten op tijd en correct afgeleverd.

Tiffany

Gepubliceerd op: 11/12/2017

Pluspunten
Veel aanbod en ruime keuze en ook qua prijs goed ook de vlotte levering is een fijne toevoeging. Kennis van de producten door de mensen na telefonisch contact is ook zeer goed.

André

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Veel informatie, gemakkelijk bestellen, goede prijzen.

Annabelle
Boxtel

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
Makkelijk hier besteld en naar verwachting netjes bezorgd. Thanks!
Mary-Lou
Delft

Gepubliceerd op: 09/12/2017

Pluspunten
De warmtepompdroger is netjes afgeleverd. Vriendelijke bezorgers en beleefd. Alles naar wens verlopen. Zeer tevreden dus en een aanrader.

Harold Howerd
Delft

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Goed bedrijf vooral als het gaat om service en behulpzaamheid.

Chantal van Mierlo
Oisterwijk

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Goed assortiment, prettige service en heldere communicatie.

Willem S.
Sittard

Gepubliceerd op: 07/12/2017

Pluspunten
Netjes op tijd, SMEG koelkast en fornuis naar boven gebracht (we hebben een lift). vriendelijke bezorgers! Ik zou hier zeker in de toekomst zeker weer bij Paulissen Witgoed bestellen. Top!

Charlene
Bergen op Zoom