Website: http://www.plantsome.nl
Adres: Zwethlaan 40 2675 LB
Plaats: Honselersdijk

Plantsome

Pluspunten
Duidelijke website, mooie app, goede omschrijving van de plant en uitstekende levering.
Wellicht een QR code toevoegen aan de plant zodat je hem in de app gelijk kan toevoegen? ;)
Martijn

Gepubliceerd op: 21/04/2018

Willemijn

Gepubliceerd op: 20/04/2018

Pluspunten
Leuke website en informeel contact. Leuke toon van spreken
Sommige planten zijn erg duur in vergelijking met de gewone tuincentra prijzen. Ook wordt er erg veel verpakking gebruikt om de planten heen (niet erg duurzaam)
Antwoord Plantsome
Bedankt voor je review! Ik begrijp je klachten helemaal, echter hebben ze beiden met transport te maken. Het versturen van planten met de post is relatief duur, wat voor de hogere prijs bij ons zorgt. Daarbij hebben tuincentra ook lagere inkoopprijzen door volumevoordeel die wij nog niet hebben. Om de planten goed te beschermen tijdens dit transport is er een stevige verpakking nodig, wat inderdaad zorgt voor veel karton. Iets wat we graag zouden veranderen maar nog niet kunnen. Maar daarmee krijg je wel een plant op je drempel thuisbezorgd en uitermate goede service, ook na de aanschaf. Kortom, veel plezier met jouw nieuwe groene vriend! Axel

Gepubliceerd op: 18/04/2018

Pluspunten
Hele mooie planten!
Ik zou mijn bestelling zaterdag krijgen. Het is nu (bijna) woensdag en ik heb mijn plant nog niet binnen........
Antwoord Plantsome
Hoi Saskia,

Ik heb je inmiddels ook via de mail contact opgenomen, maar het lijkt er inderdaad op dat er wat vertraging bij PostNL is geweest met jouw pakket. Gelukkig is hij uiteindelijk toch woensdag bij je bezorgd. Veel plezier met je groene vriend! Groetjes, Axel
Saskia
Alkmaar

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
De website zit perfect in elkaar en helpt je ontzettend goed met het zoeken naar je plant. Daarnaast is de app zo handig! Ik ben zelf vreselijk met het onthouden wanneer ik water moet geven en met deze app hoop ik dat zeker niet meer te vergeten. De levering ging ook fantastisch en de plant was perfect verpakt.
Eigenlijk heb ik geen verbeterpunten voor het bedrijf. Maar misschien ook de mogelijkheid geven om glazen vazen te kiezen voor je planten en die misschien ook apart te kunnen bestellen.
D.

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
De plant was super goed ingepakt! Daarnaast vond ik het een mooie plant, precies zoals ik had verwacht!
Misschien een kleine uitleg over de verzorging van de plant bij de levering.

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
snelle levering, zorgvuldig verpakt en hoge kwaliteit!

Kathrin

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Super snelle levering!

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
- leuke planten, snel geleverd
- heel veel plastic en karton
Niels

Gepubliceerd op: 16/04/2018

Pluspunten
Leveren zoals de foto aangeeft, snel, netjes, en leuke mailtjes om je te informeren!
Marielle
Purmerend