Website: http://www.plantsome.nl

Plantsome

Robin
Born

Gepubliceerd op: 20/07/2018

Pluspunten
Snelle levering. Goed verpakt en geen verzendkosten. Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.
Meer verschillende planten aanbieden. Misschien hangplanten???
Carolien
Nijmegen

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
Vlotte en leuke communicatie

Sandy

Gepubliceerd op: 18/07/2018

Pluspunten
De namen en verhalen achter de planten..fantastisch concept! Ik zeg nu elke ochtend even goedemorgen tegen Alfredo.
Ik zou het leuk vinden als de potten ook apart te koop zouden zijn.
Annemarijn
Maastricht

Pluspunten
Grote doos voor een kleine plant, zonde van al het karton.
Mandy

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Mooie planten! En super snelle levering. Ben echt heel blij met mijn nieuwe groene vrienden!

Gaby

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
De plant viel tegen om dat hij geen grote bladeren heeft en kleine is dan er is verteld 50 cm hoog én dat was hij niet wat ik er van verwacht dat vond ik jammer . Voor de rest zorg Ik goed voor de plant omdat Ik van planten hou
Dé waarheid vertellen over de planten en niet groter is laten zien wat hij echt is vind het jammer
Wilhelmina van Oorschot
Roosendaal

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
De planten zijn in perfecte staat binnen gekomen. Ze zijn nog mooier dan op de site ;-)
Ik ben helemaal weg van de Plantsome app. En ook in de webshop ben ik vaak te vinden. Als is het maar voor de gezelligheid. Wat een keigoeie marketing! Die benadering die jullie naar de consument hebben. Hoe de teksten geschreven staan. De namen die aan de planten gegeven worden. Echt heel erg leuk!!! Ook in de app, waar je je eigen planten kunt toevoegen en je verzorgingstips krijgt, wordt je uitgenodigd om je eigen planten een naam te geven. Geweldig toch?! Ik ben fan!!!!!!
De app voor Android mag nog wel wat verbeteren maar daar zijn jullie al mee bezig. Ook zie ik in de app bij het kopje 'Laat je inspireren.' helemaal niets. Maar dat komt vast goed ;-)
Ellen Voigt
Hengelo

Gepubliceerd op: 17/07/2018

Pluspunten
Ik had een mail gestuurd met fotosdat de plant na 2 dagen gele bladeren vertoonde en dat werd steeds erger. Ik kreeg een nieuwe plant. Dat is pas een goede service. Dat verdient zich altijd terug doordat je nu positieve reclame hebt.

Suzan
Raalte