Website: http://www.plantsome.nl

Plantsome

Uitgebreide informatie
Leuke presentatie

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, overzichtelijke site.
Ik had graag een echt grote plant willen kopen, maar die kon ik niet vinden.

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Jullie branding is echt geweldig uitgevoerd. Van de manier hoe de site in elkaar zit tot de levering van de producten. Er is echt goed nagedacht over de customer journey. De plant die ik had besteld kwam keurig en op tijd geleverd. Heel leuk hoe deze ingepakt was.
- Er zat wel redelijk veel plastic om de plant heen. Ik snap dat dit er voor zorgt dat hij mooi heel blijft en goed wordt geleverd, maar wellicht zijn er duurzamere alternatieven.
- Bij de bestelling wilde ik een andere dag kiezen, maar deze optie vond ik niet. Toen ik doorklikte stond er al aangegeven dat hij de volgende dag kwam. Dit is overigens heel goed opgelost via een whatapp bericht waarin de datum meteen is aangepast.
Lisa
Sittard

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Bij bestelling online van een plant, afwachten wat je krijgt... maar echt een PRACHTIGE plant ontvangen.

Evelien

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Leuke benadering, origineel concept, snelle levering, handige app die voor veel mensen denk ik een uitkomst is. Heel positief!
Bij mij deed op de website de ‘inspireer me’ knop het steeds niet. Terwijl ik het leuk had gevonden om wat foto’s met voorbeelden van de plant te zien.

Ook dacht ik dat mijn plant groter zou zijn dan dat die was, inschattingsfout van mij hoor, want de maten staan erbij, maar een foto van een plant tov een bank (waar ik ook veel foto’s van zag!) is misschien handig voor elke plant.
Kiki Keijzer

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Top service
Ga zo door
Martijn
Spaubeek

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, goedkoop! Top top top.

Charlotte
Oostkamp

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Leuke benadering en leuke verhalen over de planten!
Vervelend dat je volgens de site kon aangeven wanneer je wilde dat de plant bezorgd zou worden, en dat dat vervolgens niet kon (de plant kwam een dag later), en dat het bij PostNL ook niet mogelijk was om de bezorgtijd aan te passen of aan te geven dat je de plant dan liever bij een bezorgpunt ophaalt. Dus overweeg mss een ander bezorgbedrijf, als dit altijd zo is!

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Top service. Ik ben buitengewoon tevreden. De packaging is fantastisch. Plant kwam mooi aan.
Als ik dan toch iets moet zeggen; de bestelling kwam 1 dag later dan aangegeven
Bas

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
De plantzoeker!
Te weinig opties als je huisdieren hebt of een luchtzuiverende plant wil.
Samantha
Amstelveen