Bedrijfsgegevens

Website: http://www.plantsome.nl
Adres: Zwethlaan 40 2675 LB
Plaats: Honselersdijk
Telefoon: 0638050383

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Plantsome
totaal score
9.4
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1428 beoordelingen (12 maanden)
1757 beoordelingen (totaal)
14202 keer bekeken
98% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
84% (1194)
14% (203)
1% (20)
0% (4)
1% (10)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Snelle verzending en goed verpakt.
Verbeterpunten
De prijzen zijn echt veel te hoog voor de planten die geleverd worden. Sommige prijzen gaan zijn op de website wel 4x duurder dan in plaatselijke tuincentra. Geschikte website voor klanten die absoluut geen verstand hebben van planten, de verzorging ervan of de prijzen. Ook benamingen van planten is belachelijk. Leuke marketing, maar kenners die de Latijnse benamingen kennen van de planten zullen het vast met mij eens zijn. Voor mij nooit weer!
Antwoord Plantsome
Hoi! Jammer om te horen dat ons concept je niet bevalt, dat kan natuurlijk gebeuren. Het klopt inderdaad dat de prijzen bij ons wat hoger zijn dan bij bepaalde tuincentra, het is ook niet ons doel om met die prijzen te concurreren. De meerwaarde zit in de extra service en het gemak van thuisbezorging, daar proberen wij ons dan ook op te onderscheiden. In jouw geval geeft dit zo te horen niet veel extra waarde, waardoor ik begrijp dat de prijzen voor jou aan de hoge kant liggen. Ik heb er dan ook alle begrip voor dat dit voor jou eenmalig is en waardeer het dat je ons een kans hebt gegeven. Voor nu in ieder geval veel plezier met de groene amigo's die je hebt ontvangen! Groetjes, Axel
Klant

Gepubliceerd op: 27/05/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Delivery products on time. Help costumers when something went wrong with the delivery date. Explain what is going on. Don't let costumers waiting one week without providing any solution.
Antwoord Plantsome
Hi Anne, I'm so sorry for the inconvenience of this situation! I totally understand your disappointment. We have had contact this morning and the new green amigo's are on their way to you! If you have any more questions, please don't hesitate to ask. Kind regards, Laura
Anne
Mesdagstraat 42H Amsterdam

Gepubliceerd op: 14/04/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
In eerste instantie positief, er was iets mis met een cactus netjes opgelost.
Verbeterpunten
Nieuw aangeboden cactus van een andere kweker is na een 1/2 jaar totaal dood, terwijl de rest nog goed is. Dit kan gebeuren, maar om dat gewoon emails te negeren verdient een dikke min! Ga zo door!!
Antwoord Plantsome
Hoi, wat vervelend dat Bob het niet zo naar zijn zin heeft en dat er nog niet gereageerd is op jouw e-mail. De mail is aan onze aandacht ontsnapt waardoor we hem niet voorbij hebben zien komen, sorry daarvoor! Ik heb hem gelijk opgezocht en beantwoord. Nogmaals sorry voor deze vervelende situatie!
Freek

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Website en de kiezer
Verbeterpunten
DELIVERY!! ik heb nog niets ontvangen
Antwoord Plantsome
Goedemorgen Douglas, bedankt voor je feedback. Er zijn de afgelopen dagen helaas problemen met onze zendingen bij PostNL, zo'n beetje alle pakketten hebben vertraging opgelopen. We proberen er alles aan te doen om dit zo snel mogelijk op te lossen, maar dit is afhankelijk van de snelheid waarmee PostNL de achterstand kan wegwerken. Ik bied hier wel mijn verontschuldigingen voor aan, het is natuurlijk niet fijn dat de zending vertraagd is. Weet dat we er hoe dan ook voor zorgen dat jij de mooie planten krijgt die je hebt besteld bij ons.
Groetjes, Axel van Plantsome

Douglas
Amsterdam

Gepubliceerd op: 29/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Website
Verbeterpunten
Levering, klantenservice, professionaliteit
Antwoord Plantsome
Hoi Laura, bedankt voor je feedback! We balen er echt enorm van dat de levering van jouw pakket zo veel vertraging heeft opgelopen. De laatste dagen hebben wij samen veel contact gehad en gelukkig zijn jouw groene amigo's inmiddels bezorgd. Heel veel plezier met ze! Groetjes, Laura van Plantsome
Laura
Amsterdam

Gepubliceerd op: 26/01/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
????
Verbeterpunten
Gekregen bon van 10 euro kan ik geen plant voor bestellen, wel een pot met extra verzendkosten a 4 euro extra.geef dan geen bonnen uit van 10 euro maar begin bijv20 of lever planten vanaf 10 euro. Een pot koop ik wel bij de action voor 3 euro
Antwoord Plantsome
Bedankt voor je feedback Fred! Ik snap je frustratie, echter zijn er toch veel mensen die aangaven graag een cadeaubon van €10,- te geven, vandaar dat we deze hebben toegevoegd aan het assortiment. Ik begrijp dat jij dit als vervelend ervaart, wat ik natuurlijk jammer vind. Je kunt eventueel aan de gever van de giftcard vragen contact met ons op te nemen om de giftcard te annuleren, wij storten dan het geld terug. Met vriendelijke groet, Axel van Plantsome
Fred Buurman
NIEUWE-TONGE

Gepubliceerd op: 23/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Geen
Verbeterpunten
Het optijd leveren van het produkt
Antwoord Plantsome
Bedankt voor je review! Erg vervelend dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen door de drukte bij PostNL. Helaas hebben veel pakketten hier last van momenteel, zoals je ongetwijfeld in het nieuws hebt meegekregen. Ik begrijp dat het vervelend is als een zending later komt, zeker als het om een cadeau gaat, daarvoor dus mijn verontschuldigingen. Ik zie dat het pakket gelukkig inmiddels is aangekomen, hopelijk heeft de ontvanger er alsnog veel plezier van. Groetjes, Axel van Plantsome
Klant

Gepubliceerd op: 25/12/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
I was trying to contact the company about my order but I got no reply no on their chat nor on their messeger. I payed extra for evening delivery on 6th of December. Didn’t get the delivery, later on on tracking webside I got the information that I’m gonna get my order delivered on 8th of December between 2 and 4:30 pm - still nothing. On 9th of December I got an email from Plantsome about my experience because I must have had my new plant for some days now. I immediately entered tracking webside again - the delivery time was given - 10th of December past 3 pm for totally different address then the one I gave. I have no idea when I’m gonna get the delivery or if someone will finally reply and explain what it happening. For now - terrible experience.
Verbeterpunten
 
Antwoord Plantsome
Hi Kasia,
I'm very sorry that your experience with us has been so negative so far. As you probably have noticed, your delivery has been delayed due to the large amount of packages at PostNL at the moment. Nevertheless, I agree this is a very long delay, for which I apologize. I will send you an email with some more explanation and to make sure you receive what you payed for. Kind regards, Axel
Kasia
Warsaw, Poland

Gepubliceerd op: 23/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
mooi assortiment met leuke potten, planten van goede kwaliteit
Verbeterpunten
bezorging is slecht
Martin van Gogh Hoogendoorn Automatisering bv
Schiedam

Gepubliceerd op: 02/12/2018
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Ik was super enthousiast over de site! Ziet er leuk uit en is zeer toegankelijk. Fijn alle informatie bij de plantsoorten. Het bestellen ging ook gemakkelijk. Hip en leuk!
Verbeterpunten
Helaas heb ik de plant nog steeds niet ontvangen!! Ik had bezorgavond gekozen donderdag 8 nov. Heb geappt en een FB bericht gestuurd. Geen reactie. Misschien omdat het nu weekend is. Toch ben ik nu nog niet tevreden. Er is denk ik iets mis gegaan. Jammer!! Ik was super enthousiast... maar hierdoor een onprettig gevoel over de site. Op dit moment kan ik het bedrijf nog niet aanbevelen...
Annemiek van Hardeveld
Amsterdam

Gepubliceerd op: 25/11/2018
Aanbeveling: nee


Disclaimer