Website: http://www.plantsome.nl
Adres: Zwethlaan 40 2675 LB
Plaats: Honselersdijk

Plantsome

Pluspunten
Een fijne site, prettige beschrijving en goed ingepakte planten
Het is wel erg uit verhouding; een 17 cm hoog plantje voor 17.95....
Gert

Gepubliceerd op: 19/03/2019

Reageren op klachten.
En als mensen extra betalen om het op een bepaalde datum bezorgd te hebben en dat lukt niet, biedt dan ten minste iets aan om de klant tegemoet te komen.
Slechte klachtafhandeling
Antwoord Plantsome
Hi Karin, bedankt voor je feedback! Enorm vervelend dat de bezorging vertraagd is, helaas hebben veel klanten hier momenteel last van door drukte bij PostNL. Dit is zeker geen excuus, wel de eerlijke reden waarom jouw pakket vertraagd is. We proberen er alles aan te doen om de zendingen zo snel mogelijk door PostNL te laten verwerken. Houdt voor nu in ieder geval de track 'n trace in de gaten voor de meest recente updates over je zending. We nemen je feedback over onze klachtafhandeling mee, sorry dat we jou daar niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Groetjes, Axel
Karin

Gepubliceerd op: 29/01/2019

Pluspunten
Leuke planten, website heeft een goeie uitstraling. Klantenservice reageert binnen 2 uur.
PostNL heeft moeite met de verwerking van jullie pakketten.
Allereerst raakte mijn eerste zending kwijt. Mijn 2e zending werd verkeerd gesorteerd wat in 2 dagen extra wachttijd resulteerde. Dit was dus al ruim 1.5 week nadat ik besteld had. Dat pakket bleek incompleet en na een mailtje volgde er nog een nazending, ook dit pakket liep bij PostNL vertraging op. Kortom de levertijd van 1 dag wordt constant niet waargemaakt.

Daarnaast is het vreemd dat als ik een nieuwe zending probeer te regelen via de klantenservice de levertijd van 1 dag ├╝berhaupt niet wordt gehanteerd, want de eerstvolgende mogelijkheid die ik kreeg aangeboden voor ontvangs was altijd "overmorgen".

Dat mijn 2e zending niet compleet was is ook opmerkelijk. Op het moment dat die 2e zending werd verstuurd was ik al ruim een week aan het wachten op ontvangst. Dan lijkt het me dat je er toch extra op let dat het pakket compleet is.

Tot slot heeft de klantenservice punten laten liggen door 'slechts' de zending opnieuw te sturen. Een kleine extra, al was het een gram plantenvoeding, had Plantsome een stuk sympathieker gemaakt in dit hele verhaal. Op dit gebied valt er zeker winst te behalen.
Antwoord Plantsome
Hoi Dion, jouw bestelling heeft inderdaad een hele reis achter de rug! Ik kan mij voorstellen dat je hier flink van baalt. Omdat pakketten na 14:00 niet meer met de zendingen mee kunnen voor de volgende dag kon ik jou als eerstvolgende afleverdatum de dag erna aanbieden. Dat de tweede keer jouw bestelling niet compleet was is natuurlijk ontzettend slordig van ons, nogmaals mijn excuses daarvoor! Mocht je nog vragen hebben, stuur ons dan gerust nog een berichtje. In ieder geval heel erg bedankt voor je feedback! Groetjes, Laura van Plantsome
Dion

Gepubliceerd op: 23/01/2019

Pluspunten
Nette verpakking
Kwaliteit planten, kapot beschadigd
Planten waren kleiner dan gedacht. Daarom geen kloppende prijs kwaliteitverhouding

Gepubliceerd op: 03/09/2018