Website: http://www.plantsome.nl
Adres: Zwethlaan 40 2675 LB
Plaats: Honselersdijk

Plantsome

Pluspunten
Bezorgd thuis en pakt goed in. Prijzen zijn redelijk.
Ik mis meer variatie in soorten plantenpotten (ook wat hippere keramieken) en planten. Nu ik enkele planten heb zou ik hier minder snel bestellen omdat er niet heel veel verschillende te koop zijn en sommigen ook al langere tijd uitverkocht zijn.
Antwoord Plantsome
Hoi Marieke, bedankt voor je feedback! Ik begrijp je punt, we zijn wel bezig met het uitbreiden van ons assortiment (de komende weken komen er weer nieuwe planten bij) maar dit doen we redelijk selectief omdat wij denken dat teveel keuze ook niet goed is voor het kiezen van een plant. Desondanks toch heel veel plezier met je groene vriend! Groetjes, Axel van Plantsome
Marieke

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede verpakking, duidelijke communicatie
De ‘luxe’ bloempot was teleurstellend
UP NEXT s.à.r.l.
Bertrange, L-8077

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Hele goede website, mogelijkheid om platen te selecteren op huisdiervriendelijk en vrolijke uitstraling.
- Klantenservice op zaterdag
- De tijden van de klantenservice op de website. Nu stuur je wel een berichtje, maar heb je geen idee of deze gezien wordt. En dat is irritant, zeker als het 3x mis gaat met de levering.
- Als je via de website een bericht stuurt, dan lijkt het alsof Plansome online is vanwege een groen bolletje. Toch kreeg ik geen antwoord, dus wel of niet online mag helderder gecommuniceerd worden.
Ilse

Gepubliceerd op: 22/10/2018

Pluspunten
heel leuke manier van communiceren naar de koper toe. Ook de manier waarop je een plant kan kiezen door een aantal keuzevragen te doorlopen. Je hebt het gevoel dat je de goede plant koopt
Door het vervoer was de plant best wel beschadigd. Veel geknakte bladeren en bladeren met scheuren erin. Dat vind ik wel heel erg jammer.

Gepubliceerd op: 26/09/2018

Pluspunten
Leuk concept!
Levertijd klopt niet, kan ook aan post nl liggen. De plant zou zaterdag geleverd worden, werd uiteindelijk dinsdag. Track and tracé code gaf geen adequate informatie
Aafke

Gepubliceerd op: 21/08/2018

Pluspunten
Snelle bezorging en overzichtelijke site
Ik heb op mijn computer internet Explorer als Sander browser ingesteld. De website werkt niet onder deze browser. Dit is misschien wel een puntje voor verbetering.
Roosendaal

Gepubliceerd op: 17/08/2018

Beste Axel,

Ik vind jullie concept top!
Ik heb mijn plant echter nog niet ontvangen, niets meer van jullie vernomen na de eerste verzendbevestiging. De plant zou zaterdag arriveren, dus ik hoor graag wanneer de plant wel arriveert.

Dank je wel alvast!
Veel groeten, Froukje
Hoi Froukje!

Ik zie dat je pakket nog onderweg is en vandaag bezorgd gaat worden. Hij heeft wat vertraging bij PostNL opgelopen vermoed ik. Balen natuurlijk, zeker met dit warme weer. Op zich moet hij er wel tegen komen, maar mocht hij er slecht aan toe zijn bij aankomst hoor ik het graag. Je mag 'm in ieder geval een lekkere plons water geven! Groetjes, Axel
Froukje

Gepubliceerd op: 24/07/2018

Pluspunten
Handige app, grappige beschrijvingen v planten.
De resultaten vd plantzoeker zijn niet helemaal duidelijk. Er staan dan 3 opties, maar onderaan zijn dan nog meer opties. Het navigeert niet zo lekker.
In de bevestigingsemail stond niet herhaald dat het in de avond werd bezorgd. Dit heb ik moeten navragen.
Luuk

Gepubliceerd op: 02/06/2018

Pluspunten
- de planten worden goed verpakt voor transport
- de boodschap die erbij zit maakt het zoveel leuker
- veel keuze en super dat je ineens ook bloempotten kan kiezen
- de levering is moeilijk verlopen
Anoniem
Antwerpen

Gepubliceerd op: 08/05/2018

Pluspunten
Leuke website en informeel contact. Leuke toon van spreken
Sommige planten zijn erg duur in vergelijking met de gewone tuincentra prijzen. Ook wordt er erg veel verpakking gebruikt om de planten heen (niet erg duurzaam)
Antwoord Plantsome
Bedankt voor je review! Ik begrijp je klachten helemaal, echter hebben ze beiden met transport te maken. Het versturen van planten met de post is relatief duur, wat voor de hogere prijs bij ons zorgt. Daarbij hebben tuincentra ook lagere inkoopprijzen door volumevoordeel die wij nog niet hebben. Om de planten goed te beschermen tijdens dit transport is er een stevige verpakking nodig, wat inderdaad zorgt voor veel karton. Iets wat we graag zouden veranderen maar nog niet kunnen. Maar daarmee krijg je wel een plant op je drempel thuisbezorgd en uitermate goede service, ook na de aanschaf. Kortom, veel plezier met jouw nieuwe groene vriend! Axel

Gepubliceerd op: 18/04/2018