Website: http://www.plantsome.nl
Adres: Zwethlaan 40 2675 LB
Plaats: Honselersdijk

Plantsome

Pluspunten
Mooie foto’s op de website! Fijn dat er een app bij zit voor het watergeven.
De plant kwam aan met bruine en kapotte bladeren, zonde. De plant zag er levendiger, groter en kleurrijker uit op de foto. Terugsturen vinden wij veel gedoe want de doos was al kapot gegaan met het openmaken. Al met al, is de prijs-kwaliteit verhouding mager.
Amsadventures

Gepubliceerd op: 08/06/2019

Pluspunten
ik heb mij plant kapot en de zaden waren uit de pot ik was niet blij mee
als iemand niet thuis bent laat de plant niet voor de deur net zo als met mij is gebeurt kon gestolen zijn
Antwoord Plantsome
Hoi Elsa, Wat vervelend dat jouw bezorging zo verkeerd is gegaan! Wil je ons een mailtje sturen (hallo@plantsome.nl)? Dan kunnen we kijken hoe we dit verder kunnen oplossen want dit is natuurijk niet de bedoeling! Groene Groetjes, Marleen
Elsa
HOOGVLIET ROTTERDAM

Gepubliceerd op: 05/06/2019

Pluspunten
Vriendelijke communicatie en een gebruiksvriendelijke website met nette prijzen en producten.
Verzending via PostNL verloopt in mijn geval dramatisch. Eerst krijg ik bericht dat PostNL niet kan bezorgen wegens een feestdag die ze zelf niet eens noemen op de website. Hier was plantsome dus ook niet van op de hoogte. Op een ander moment laten versturen naar een afhaalpunt bij de Gamma maar blijkt PostNL opnieuw een vertraging te hebben waardoor het wederom niet geleverd kan worden op de afegesproken datum. Ik begrijp dat Plantsome hier zelf niet zoveel aan kan doen. Echter neem ik bij hun een dienst af waarbij ze een bepaalde leverdatum beloven die ze vervolgens niet waar kunnen maken. Wellicht tijd voor een andere pakketdienst?
Antwoord Plantsome
Hoi Lasse, we balen ook heel erg dat jouw bestelling bij ons zo verloopt. Gelukkig heb je al contact met mijn collega Laura en hopelijk kunnen we het nog goed maken met je! Mocht je verder nog opmerkingen of vragen hebben of een verzoek hebben, stuur ons dan gerust een mailtje dan proberen we het zo goed mogelijk op te lossen! Groene groeten, Marleen
Lasse
Hengelo

Gepubliceerd op: 22/05/2019

Pluspunten
Leuke website, keurige bezorging
Plant is veel kleiner dan de afbeelding op de website. Voor hetzelfde geld koop ik een veel grotere plant bij het tuincentrum.
Antwoord Plantsome
Hoi Petra! Bedankt voor je feedback, dat waarderen we enorm. Wat enorm vervelend dat de plant die bij jou bezorgd is, kleiner is dan aangegeven staat op onze website. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd zodat we het samen kunnen oplossen! Groetjes, Laura van Plantsome

Gepubliceerd op: 08/05/2019

Pluspunten
Snelle levering, mooi assortiment,
2 bladen van Alocasia plant mist een groot stuk vanaf. De klant was meer dan 30 Euro, zonde. GEEN BESCHADIGDE PLANTEN OPSTUREN IS MIJN TIP.
Rik

Gepubliceerd op: 29/03/2019

Pluspunten
Verpakking heel erg goed
Kwaliteit van de planter kan beter

Kwaliteit kan beter rotte bladeren
Piet

Gepubliceerd op: 26/03/2019

Pluspunten
De ontvangen planten zijn goed verpakt en netjes aangekomen.
Eerder heb ik een melding gemaakt over een beschadigde tillandsia die ik binnenkreeg in de cadeau box, nooit een reactie terug gehad.

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Voorlopig niets
Planten besteld voor 14:00 en twee volle dagen later nog geen plant gezien. 'Klantenservice' kun je niet bellen maar alleen een bericht sturen via chat of whatsapp. Het beantwoorden van die chat of whatsapp duurt ongeveer 8 of 9 uur. Ze verschuilen zich achter het feit dat het pakket bij PostNL vertraging heeft. Lekker dan, zitten mijn planten al 2 volle dagen zonder water??! Kan nu al niet wachten op de half zachte excuses van ze.
EDIT: 'verzoek tot aanpassing van Plantsome'
Na 3 volle dagen mijn planten toch gekregen via PostNL. Zien er leuk uit, dus beoordeling aangepast van 0.5 naar 3*.
Leonard van Klemko
Soest

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Voorlopig niets

Soest
07/02/2019

Pluspunten
Heb de plant ontvangen . Er zit wel een gaatje op een blad ,
En ook bruinen vlekjes op de bladen.
De bloem pot is wel mooi met de standaard.

ARS
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Leuke tekst en het concept is ook leuk
De doos kwam kapot aan, die moet dus steviger. De Aloe Vera die we besteld hebben zag ik later in een bloemen winkel staan voor 8.99 euro .
Dan vind ik 20 euro inclusief verzend kosten erg duur.
Antwoord Plantsome
Hoi Ysbrand, jammer om te horen dat je niet zo tevreden bent. Het verschil in prijs zit 'm inderdaad voornamelijk in de verzendkosten plus het verpakken en daarbij de extra service die wij proberen te leveren om te helpen jouw plant in leven te houden (de app, het feit dat je altijd kunt bellen/mailen/appen met vragen en onze groen garantie). We hopen en verwachten wel dat we deze prijzen uiteindelijk lager kunnen krijgen wanneer we verder groeien. Bedankt in ieder geval voor de feedback en hopelijk kan je toch nog genieten van jouw nieuwe Aloë Vera. Groetjes, Axel
Ysbrand Hoekstra
Hoofddorp