Website: http://www.plantsome.nl
Adres: Zwethlaan 40 2675 LB
Plaats: Honselersdijk

Plantsome

Pluspunten
De ontvangen planten zijn goed verpakt en netjes aangekomen.
Eerder heb ik een melding gemaakt over een beschadigde tillandsia die ik binnenkreeg in de cadeau box, nooit een reactie terug gehad.

Gepubliceerd op: 09/03/2019

Pluspunten
Voorlopig niets
Planten besteld voor 14:00 en twee volle dagen later nog geen plant gezien. 'Klantenservice' kun je niet bellen maar alleen een bericht sturen via chat of whatsapp. Het beantwoorden van die chat of whatsapp duurt ongeveer 8 of 9 uur. Ze verschuilen zich achter het feit dat het pakket bij PostNL vertraging heeft. Lekker dan, zitten mijn planten al 2 volle dagen zonder water??! Kan nu al niet wachten op de half zachte excuses van ze.
EDIT: 'verzoek tot aanpassing van Plantsome'
Na 3 volle dagen mijn planten toch gekregen via PostNL. Zien er leuk uit, dus beoordeling aangepast van 0.5 naar 3*.
Leonard van Klemko
Soest

Gepubliceerd op: 21/02/2019

Pluspunten
Voorlopig niets

Soest
07/02/2019

Pluspunten
Heb de plant ontvangen . Er zit wel een gaatje op een blad ,
En ook bruinen vlekjes op de bladen.
De bloem pot is wel mooi met de standaard.

ARS
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 18/02/2019

Pluspunten
Leuke tekst en het concept is ook leuk
De doos kwam kapot aan, die moet dus steviger. De Aloe Vera die we besteld hebben zag ik later in een bloemen winkel staan voor 8.99 euro .
Dan vind ik 20 euro inclusief verzend kosten erg duur.
Antwoord Plantsome
Hoi Ysbrand, jammer om te horen dat je niet zo tevreden bent. Het verschil in prijs zit 'm inderdaad voornamelijk in de verzendkosten plus het verpakken en daarbij de extra service die wij proberen te leveren om te helpen jouw plant in leven te houden (de app, het feit dat je altijd kunt bellen/mailen/appen met vragen en onze groen garantie). We hopen en verwachten wel dat we deze prijzen uiteindelijk lager kunnen krijgen wanneer we verder groeien. Bedankt in ieder geval voor de feedback en hopelijk kan je toch nog genieten van jouw nieuwe Aloë Vera. Groetjes, Axel
Ysbrand Hoekstra
Hoofddorp

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Mooie plant, leuke communicatiestyle.
Het bedrijf doet erg ‘groen’ aan. Vervolgens komt er een gigantische doos met heel dik karton voor 1 kleine plant. Niet heel ‘groen’. Daarnaast vind ik de prijzen van de planten aan de hoge kant, maar dat heeft denk ik ook te maken met jullie verdienmodel. Eerst een cadeauverpakking met cadeaubon een boel karton en Fred ook nog erin. daarnaast een veel te grote doos die je ook weer moet bezorgen, wat duur is. Hier moeten jullie echt nog even goed over nadenken! Oh en ik ontving de mail naaar deze beoordeling 3x achter elkaar..
Antwoord Plantsome
Hi Marlies, bedankt voor je eerlijke review. Ik ben het helemaal met je eens dat er nog genoeg te verbeteren valt op het gebied van duurzaamheid. Ook al draait ons concept voornamelijk om planten leuker en makkelijker te maken is het zeker zo dat het verkopen van 'groene' producten nu eenmaal ook duurzame verwachtingen veroorzaakt. Als groeiend bedrijf heeft dat al snel niet de hoogste prioriteit, iets waar we toevallig verandering in het brengen zijn momenteel. De bezorging/verpakking is zeker een aspect wat beter kan, we hebben momenteel simpelweg maar een aantal verschillende afmetingen qua verpakking, wat er soms voor zorgt dat een plant in een nogal ruime doos wordt verzonden. Dat is iets wat we willen verbeteren dit jaar. We zijn momenteel een pagina aan het opstellen voor onze duurzaamheidsdoelen het komende jaar, om dit ook beter te communiceren naar buiten. Kortom, we gaan hier stappen in zetten. Daar helpen reviews zoals die van jou alleen maar bij, nogmaals bedankt dus. En hopelijk is de plant het uiteindelijk waard geweest, veel plezier daarmee in ieder geval :-) Groetjes, Axel
Marlies

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
mooie planten en goed verpakt.
Niet helemaal duidelijk dat er geen sierpotten omheen zaten. Volgende dag geleverd klopt ook niet. Vrijdag besteld en dinsdag geleverd. Potten indem. Allemaal kapot geleverd.
Hopelijk komen ze nog snel. De rest begreep ik staat nog in het sorteer centrum van de post. Dus niet helemaal een feestje.
Annemiek
Boxtel

Gepubliceerd op: 11/02/2019

Pluspunten
Ruime keuze aan planten & potten, bij een vraag snelle reactie via email!
Helaas vertraging in verzending (3 dagen later dan aangekondigd)... Dit heeft natuurlijk ook te maken met PostNL, maar als vertraging bekend is zou dit wel beter op de website aangegeven kunnen worden.
Antwoord Plantsome
Hoi, bedankt voor je review! Inderdaad erg balen dat jouw zending vertraging heeft opgelopen bij PostNL. Ik ben het met je eens dat we beter kunnen communiceren over vertragingen bij de levering, we zijn met een oplossing bezig waardoor je een bericht krijgt wanneer je zending is vertraagd via de mail. De drukte bij PostNL overviel ons een beetje, normaal gesproken zijn dit rustige weken. Vandaar dat de communicatie hierover te wensen heeft overgelaten, waarvoor nogmaals mijn excuses. Als nog heel veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groetjes, Axel

Gepubliceerd op: 20/01/2019

Pluspunten
Bezorgd thuis en pakt goed in. Prijzen zijn redelijk.
Ik mis meer variatie in soorten plantenpotten (ook wat hippere keramieken) en planten. Nu ik enkele planten heb zou ik hier minder snel bestellen omdat er niet heel veel verschillende te koop zijn en sommigen ook al langere tijd uitverkocht zijn.
Antwoord Plantsome
Hoi Marieke, bedankt voor je feedback! Ik begrijp je punt, we zijn wel bezig met het uitbreiden van ons assortiment (de komende weken komen er weer nieuwe planten bij) maar dit doen we redelijk selectief omdat wij denken dat teveel keuze ook niet goed is voor het kiezen van een plant. Desondanks toch heel veel plezier met je groene vriend! Groetjes, Axel van Plantsome
Marieke

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede verpakking, duidelijke communicatie
De ‘luxe’ bloempot was teleurstellend
UP NEXT s.à.r.l.
Bertrange, L-8077

Gepubliceerd op: 08/12/2018

Pluspunten
Hele goede website, mogelijkheid om platen te selecteren op huisdiervriendelijk en vrolijke uitstraling.
- Klantenservice op zaterdag
- De tijden van de klantenservice op de website. Nu stuur je wel een berichtje, maar heb je geen idee of deze gezien wordt. En dat is irritant, zeker als het 3x mis gaat met de levering.
- Als je via de website een bericht stuurt, dan lijkt het alsof Plansome online is vanwege een groen bolletje. Toch kreeg ik geen antwoord, dus wel of niet online mag helderder gecommuniceerd worden.
Ilse

Gepubliceerd op: 22/10/2018