Website: http://www.plantsome.nl
Adres: Zwethlaan 40 2675 LB
Plaats: Honselersdijk

Plantsome

Pluspunten
Bij vragen via de E-mail wordt er heel snel gereageerd, dat is heel fijn.
Ik heb een bestelling gedaan voor een kantoor, het is jammer dat bepaalde planten niet in veelvoud te bestellen zijn.
Antwoord Plantsome
Goedemorgen, bedankt voor je review! In overleg is het in de meeste gevallen wel mogelijk om planten in veelvoud te bestellen, echter hebben we op de webshop een relatief kleine voorraad staan zodat we zeker kunnen zijn dat we de volgende dag kunnen leveren en de planten vers zijn. In ieder geval enorm veel plezier met het verse groen op kantoor! Groetjes, Axel

Gepubliceerd op: 14/01/2019

Pluspunten
Goede service, mooie planten en potten
Echter veel onnodig veel verpakkingsmateriaal
Het verpakkingsmateriaal, ik ontving 2 enorme dozen in vergelijking met de planten.

Ik had 2 kleine plantjes besteld circa 50 cm hoog met bij passen de pot.

Beide potten konden makkelijk in het zelfde vierkantje binnen doos. Met de planten erbij in Of evt een extra binnen doos omdat de extreme doos erg hoog was in vergelijking met de planten.

Scheelt verpakkingmateriaal en een (lompe) doos voor de bezorger
Arjan

Gepubliceerd op: 12/01/2019

Pluspunten
Website, verpakking en kwaliteit plant
Wat mij erg gestoord heeft is dat ik op woensdag bestel en per se kies voor levering op zaterdag omdat ik dan thuis ben. Uiteindelijk komt de plant pas dinsdag! Post NL heeft hier vast een grote rol in maar een klant moet daar in principe geen last van hebben vind ik. Voor de rest goed bedrijf waar ik terugkom maar vind dat jullie dit moeten weten
Antwoord Plantsome
Ha Jasper, ik begrijp je frustratie helemaal. Ook al is dit inderdaad fout gegaan bij PostNL nemen we natuurlijk de verantwoordelijkheid voor de zending op ons. Helaas is er door de drukte bij PostNL waarschijnlijk vertraging opgetreden voor jouw pakket. In principe kunnen de planten hier wel tegen, maar mochten ze toch wat slechte tekenen vertonen, neem vooral even contact op met ons. In ieder geval bedankt voor je feedback! Groetjes, Axel van Plantsome
Jasper Jimmink
Leusden

Gepubliceerd op: 08/01/2019

Pluspunten
Goede communicatie toen ik de leverdatum wilde veranderen. Plant goed verpakt voor transport.
Nvt
Sherrol

Gepubliceerd op: 06/01/2019

Pluspunten
Prima planten geleverd, en goed verpakt
De levering kwam dagen later dan vooraf was aangegeven, en daarna kwamen ze een dag eerder dan werd aangegeven.
Jan
Gasselternijveen

Gepubliceerd op: 02/01/2019

Pluspunten
Een leuk en innovatief bedrijf met mooie producten
alleen nog goede leveranciers vinden die de planten niet ondersteboven levert.
Steven
Antwerpen

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
Duidelijke site met veel informatie over de planten. Snelle levering en keurig verpakt.

Brenda

Gepubliceerd op: 28/12/2018

Pluspunten
Mooie website, snelle afhandeling
Lever 1 bestelling altijd als 1 bestelling (ipv meerdere zendingen/track N trace code)

Gepubliceerd op: 23/12/2018

Pluspunten
goede service. Pot kwam gebroken aan, 24 uur later een nieuwe pot

camping zeeburg
amsterdam

Gepubliceerd op: 22/12/2018

Pluspunten
Planten goed, website goed, concept leuk en makkelijk
De App is een paar maanden geleden slechter geworden en nu niet fijn te gebruiken, terwijl de app voor mij deels reden is bij PLANTSOME te bestellen

Gepubliceerd op: 22/12/2018