Website: http://www.plantsome.nl
Adres: Zwethlaan 40 2675 LB
Plaats: Honselersdijk

Plantsome

Pluspunten
Supergave site, snelle service, coole app, slimme combi van producten
Hangplanten! Kon ik niet vinden.
Antwoord Plantsome
Hoi, bedankt voor de mooie review! Mocht je ooit nog op zoek gaan naar de hangplanten, je kunt ze hier vinden: https://www.plantsome.nl/search?q=hangplant. Voor nu veel plezier met je nieuwe aanwinst! Groetjes, Axel van Plantsome
VIStrainingen
Katwijk aan Zee

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
mooie verse planten
goed verpakt
snelle levering
goed service
Martin
Castricum

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
snelle levering, plant in prima conditie ontvangen. zeer goed verpakt.

Ad
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 25/03/2019

Pluspunten
Mijn amigo zat goed verpakt en is helemaal happy met zijn nieuwe casa!!

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
Mooie planten onbeschadigd en snel geleverd.

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
Ik kreeg een kapotte plant binnen. En kreeg meteen een nieuwe gratis opgestuurd. Echt fantastische service en makkelijk te bereiken.
Hoe goed de plant ook in gepakt was, was het wel kapot gegaan. Misschien kan er nog een beschermde laag om heen. (Aan de andere kant is een Alo Vera ook wel erg kwetsbaar)

Pluspunten

enige was qua verwachting levering; wij hadden specifiek gekozen voor een latere datum dan de eerst mogelijke levering. Hoewel de levering uiteindelijk op deze datum kwam, klopte de informatie via de bijgeleverde statuslink niet helemaal, en bij PostNL stond zelfs dat het een dag later zou worden geleverd. Dit proces valt buiten Plantsome, maar dit is wel iets waar verbetering nodig is.

Gepubliceerd op: 24/03/2019

Pluspunten
Heel fijn, snel persoonlijk contact. Vriendelijk, persoonlijk en erg behulpzaam. Netjes verpakt, mooie producten, veel diversiteit, teksten met inhoud en humor.

Hanneke
Goirle

Gepubliceerd op: 23/03/2019

Pluspunten
Site ziet er leuk uit, beschrijvingen zijn grappig, het concept spreekt me aan.
Een iets grotere keus in potten was leuk geweest. Ik mis bijvoorbeeld rieten manden.
De ontvanger van mijn plant (die nog nooit in zijn leven een plant in leven heeft weten te houden) zei dat er niet een briefje bijzat met een verwijzing naar de app. Nou is hij ook geen goede lezer, maar als hij gelijk heeft zou ik dat een verbeterpunt vinden.
Antwoord Plantsome
Hoi! Bedankt voor je mooie review :-) Ik ben het met je eens dat de keuze in potten nog wat uitgebreider kan, daar gaan we aan werken. We hebben wel een aantal rieten manden in het assortiment overigens, maar die zijn nogal wisselvallig beschikbaar. Er zou een flyer met een verwijzing naar de app in de doos moeten zitten, mocht dit niet het geval zijn geweest mijn excuses daarvoor. Nogmaals bedankt voor de feedback! Groetjes, Axel van Plantsome
Mijlpaard