Website: https://www.plutosport.nl
Adres: Geerweg 46 2461 EB
Plaats: Ter Aar
Telefoon: 0172820420

Plutosport.nl, opgericht in 2005, is de grootste online sportwinkel in Nederland. Plutosport.nl verkoopt sport- en lifestyle artikelen van topmerken tegen de scherpste prijs. De uitgekiende Europese inkoopstrategie zorgt voor lage inkoopprijzen. Dit inkoopvoordeel wordt direct in de verkoopprijzen doorberekend, waardoor meer dan 17000 artikelen van Adidas, Puma, Nike, Asics, Tenson en vele andere A-merken met hoge kortingen worden aangeboden.
Kopen bij Plutosport.nl is niet alleen voordelig, maar staat ook garant voor duidelijkheid. De kosten om uw order goed en snel bij u afgeleverd te krijgen worden overzichtelijk in kaart gebracht en doorberekend. Wij spelen geen verstoppertje, door deze kosten in onze verkoopprijzen in te calculeren.

Als u niet tevreden bent over onze producten, kunt u de bestelde producten gratis retourneren. U ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen na behandeling van de retour voor de geretourneerde goederen uw geld retour op het door u opgegeven rekeningnummer.
U kunt 24 uur per dag makkelijk en snel bestellen en kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden, zoals betalen via uw eigen bank (iDEAL) of met diverse credit cards. Onze klantenservice staat u graag te woord.

Daarom zijn wij op werkdagen tot ’s avonds 18.00 uur bereikbaar. Service en kwaliteit zijn bij ons een vanzelfsprekendheid!

Plutosport.nl

Pluspunten
Snelle levering, en een goed product. Prijs-kwaliteit van het product was ook heel goed. Ik ben er heel blij mee!
x
Laura
WATERINGEN

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Snelle levering en prima service

Druten

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Fijn stofje om in te sporten
Valt niet strak

Gepubliceerd op: 20/05/2019

Pluspunten
Snelle service, goede kwaliteit
Nee
IL

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
snelle levering
goeie kwaliteit
voldoet aan verwachtingen
bij mij was 1 armani shirt het doosje misschien een tip de doosjes te controleren of ze echt dicht zitten
jasper
zwolle

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Lage prijzen, snelle levering
Johan
Halen

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Ben zeer tevreden over de geleverde producten. Zeer snelle levering. En zeer goede afhandeling met betrekking tot retour.

Daniel
Boxmeer

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke website, goede kwaliteit
Niks op aan te merken!
Richard
Barendrecht

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Bestelling voldeed aan de verwachting en snel geleverd.

Yvonne
Echt

Gepubliceerd op: 19/05/2019

Pluspunten
Snel leveren
Meer keuze
Robin