Website: https://www.plutosport.nl
Adres: Geerweg 46 2461 EB
Plaats: Ter Aar
Telefoon: 0172820420

Plutosport.nl, opgericht in 2005, is de grootste online sportwinkel in Nederland. Plutosport.nl verkoopt sport- en lifestyle artikelen van topmerken tegen de scherpste prijs. De uitgekiende Europese inkoopstrategie zorgt voor lage inkoopprijzen. Dit inkoopvoordeel wordt direct in de verkoopprijzen doorberekend, waardoor meer dan 17000 artikelen van Adidas, Puma, Nike, Asics, Tenson en vele andere A-merken met hoge kortingen worden aangeboden.
Kopen bij Plutosport.nl is niet alleen voordelig, maar staat ook garant voor duidelijkheid. De kosten om uw order goed en snel bij u afgeleverd te krijgen worden overzichtelijk in kaart gebracht en doorberekend. Wij spelen geen verstoppertje, door deze kosten in onze verkoopprijzen in te calculeren.

Als u niet tevreden bent over onze producten, kunt u de bestelde producten gratis retourneren. U ontvangt binnen 3 tot 5 werkdagen na behandeling van de retour voor de geretourneerde goederen uw geld retour op het door u opgegeven rekeningnummer.
U kunt 24 uur per dag makkelijk en snel bestellen en kiezen voor verschillende betaalmogelijkheden, zoals betalen via uw eigen bank (iDEAL) of met diverse credit cards. Onze klantenservice staat u graag te woord.

Daarom zijn wij op werkdagen tot ’s avonds 18.00 uur bereikbaar. Service en kwaliteit zijn bij ons een vanzelfsprekendheid!

Plutosport.nl

69% (2073)

Pluspunten
duidelijke site
snelle levering
niet goede prijskorting
Nicole
Harmelen

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Duidelijke website,snelle service.
Kwalitatief goed zeker n aanrader!

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Snelle levering!

Gio
Sittard

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Alles naar wens.

Delano
Haarlem

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Snelle bezorging
Deskundigheid
Koen
Tholen

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Snel
Blijve doorstaan zO
Snoopy B
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, duidelijke informatie.

Milo

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Zeer klantvriendelijk. Bestellingen worden op tijd geleverd en de berichtgeving over de status is ook prima!

Arno
Terneuzen

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
snelle levering

Gepubliceerd op: 14/02/2019

Pluspunten
Snelle levering! Prima service.
Verpakking was wat slap. Misschien omdat de buitenste doos veel groter was dan de inhoud...
Karin
Den Helder