Website: www.pom-amsterdam.nl
Adres: Oudeschans 26 1011LB

Het label POM Amsterdam is in 2011 opgericht, toen de twee Amsterdamse zussen Liesbeth & Violet achter de naaimachine kropen om hun droom te verwezenlijken : het maken van kwalitatief hoogwaardige shawls waar vrouwen écht blij van worden. Het doel van POM is 'to sparkle people's lives' door het creëren van fashionable producten met unieke kleurrijke dessins zodat iedereen zijn eigen favoriete 'Piece Of Mine' heeft. Producten waarmee je in een oogwenk je complete look kan veranderen.

POM Amsterdam

Flavia
Milano

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Snelle levering, bestelling was mooi verpakt, leuk dat er ook nog een kadootje bij zat en ook niet onbelangrijk, ben super blij met mijn nieuwe broek!
Monique

Gepubliceerd op: 16/04/2019

Pluspunten
Such beautiful scarves in amazing packaging. It felt like a present. Thank you!

Rachel
Leiden

Gepubliceerd op: 15/04/2019

Pluspunten
Snelle afhandeling

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Snelle verstuuring
Wat traag met retouren

Gepubliceerd op: 12/04/2019

Pluspunten
Vliegensvlug mijn bestelde sjaal ontvangen. Kleur en stof voldeden geheel aan mijn verwachtingen. En ook nog eens mooi verpakt. Een echt cadeautje voor mezelf.
Ik heb niet alleen een sjaal ontvangen maar ook een mooi setje kaarten en twee armbandjes
Ik ben tevreden en heb één tip: geef de klant bij de bestelling de optie om het pakje zelf af te halen bij bv. een postagentschap of een grote winkelketen.

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Alles
Niets
Lilianne
Oss

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Het is erg mooie kwaliteit en niet iedereen loopt er mee. Je voelt je speciaal als je deze kleding draagt.
Verbeterpunt weet ik niet precies.
Ik zelf vind het wel wat prijzig maar toch wil ik het graag hebben ;-)
Xandra
Huttlingen

Gepubliceerd op: 08/04/2019

Pluspunten
Snelle service en medewerking
Xx
Keet-Made by Keet
Druten

Gepubliceerd op: 07/04/2019

Leuke kleding
Mooi en met zorg ingepakt. Je krijgt echt een cadeautje thuis.
Jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen.
Mijn moeder bestelt nooit iets online, ik had haar eindelijk over de streep om bij POM iets te bestellen maar de maat was niet goed. Was wel beetje teleurstelling dat je dan ook moet betalen voor het retourneren van het pakketje. Andere maat gaat ze nu niet bestellen omdat de kans bestaat dat die ook niet goed is en dan weer retourkosten moet betalen.
Antwoord POM Amsterdam
Dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het product niet goed beviel en dat de online winkel ervaring van uw moeder niet goed was.Wat betreft de retourkosten, vragen wij klanten inderdaad om de kosten voor het verzenden van een pakket zelf te betalen. Wij werken momenteel aan een oplossing om dit goedkoper/makkelijker te maken voor onze klanten, maar hopen dat u begrip heeft dat wij kosten hiervoor in rekening brengen.

Gepubliceerd op: 06/04/2019