Bedrijfsgegevens

Website: www.pom-amsterdam.nl
Adres: Oudeschans 26 1011LB
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-3418822

Het label POM Amsterdam is in 2011 opgericht, toen de twee Amsterdamse zussen Liesbeth & Violet achter de naaimachine kropen om hun droom te verwezenlijken : het maken van kwalitatief hoogwaardige shawls waar vrouwen écht blij van worden. Het doel van POM is 'to sparkle people's lives' door het creëren van fashionable producten met unieke kleurrijke dessins zodat iedereen zijn eigen favoriete 'Piece Of Mine' heeft. Producten waarmee je in een oogwenk je complete look kan veranderen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

POM Amsterdam
totaal score
9.1
Beoordelen
Laatste beoordeling
6 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
170 beoordelingen (12 maanden)
170 beoordelingen (totaal)
1044 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
75% (128)
18% (31)
4% (7)
1% (1)
2% (3)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
snelle goede levering van online gekocht product.
mooi ingepakt!
bij telefonische info vraag ben ik zeer goed geholpen
Verbeterpunten
geen
wilma

Gepubliceerd op: 15/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 12/06/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Prachtig ingepakt en goed product.
Verbeterpunten
 
Arno
Den Haag

Gepubliceerd op: 12/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Prachtige designs & zeer kwalitatieve producten
Verbeterpunten
Meer mooie POM produkten!
Amber
Amsterdam

Gepubliceerd op: 06/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Uitstekende service
Uitstekende producten
Verbeterpunten
Géén
GRIP Surgery
Adelaide, zuid Australië

Gepubliceerd op: 04/06/2018
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 30/05/2018
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Mooie, kwalitatieve producten
Verbeterpunten
Tegenwoordig zijn de bezorgkosten voor een retour gratis. Het is overigens gek dat je moet betalen als consument waar je zelf geen invloed hebt, zoals bij een kapot products of als het er anders uitziet in het echt.

Het betalen ging heel moeizaam en de website werkt enorm traag.
Antwoord POM Amsterdam
Beste Annick,

Bedankt voor uw reactie en verbeterpunt!
Bij een kapotte product vergoeden wij altijd uw retour kosten. Helaas kunnen wij dit niet doen wanneer uw shawl anders is dan u had verwacht. Ik hoop dat u begrijpt dat wij niet alles kunnen vergoeden. Als u een kapotte shawl heeft besteld en de kosten zelf heeft betaald kunt u altijd een mail sturen naar info@pom-amsterdam.nl dan helpen wij u verder.

Met vriendelijke groet,

Customer Service
Annick
Amsterdam

Gepubliceerd op: 29/05/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
I ordered something. Paid with Pay Pal Then 3 days later, it was refunded without an explanation. Were they out of the product. At least I could have had a response to why. Should I order again?
Verbeterpunten
They need to communicate the reason my money was refunded. I do want there product.
Antwoord POM Amsterdam
Dear Margaret,
Thank you for your rating and comment. We are sad to hear about your order. This is not how it is supposed to be and may be caused by an error in our system. Is this issue fixed already? Please let me know, we would love to help you and give you the best service possible!

Kind regards,
The POM-team
Margaret
USA

Gepubliceerd op: 26/05/2018
Aanbeveling: nee


10
Pluspunten
Lovely scarf, bought it as a gift. Beautiful gift wrapping. All went smooth, will be buying there again.
Verbeterpunten
 
Karolina
Zaanstad

Gepubliceerd op: 26/05/2018
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 25/05/2018
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer