Bedrijfsgegevens

Website: www.pom-amsterdam.nl
Adres: Oudeschans 26 1011LB
Plaats: Amsterdam
Telefoon: 020-3418822

Het label POM Amsterdam is in 2011 opgericht, toen de twee Amsterdamse zussen Liesbeth & Violet achter de naaimachine kropen om hun droom te verwezenlijken : het maken van kwalitatief hoogwaardige shawls waar vrouwen écht blij van worden. Het doel van POM is 'to sparkle people's lives' door het creëren van fashionable producten met unieke kleurrijke dessins zodat iedereen zijn eigen favoriete 'Piece Of Mine' heeft. Producten waarmee je in een oogwenk je complete look kan veranderen.

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

POM Amsterdam
totaal score
9.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
292 beoordelingen (12 maanden)
428 beoordelingen (totaal)
4253 keer bekeken
96% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
77% (224)
17% (51)
3% (10)
1% (4)
1% (2)

Klantbeoordelingen

10
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Flavia
Milano

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle levering, bestelling was mooi verpakt, leuk dat er ook nog een kadootje bij zat en ook niet onbelangrijk, ben super blij met mijn nieuwe broek!
Verbeterpunten
Geen
Monique
Breda

Gepubliceerd op: 16/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Such beautiful scarves in amazing packaging. It felt like a present. Thank you!
Verbeterpunten
 
Rachel
Leiden

Gepubliceerd op: 15/04/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Snelle afhandeling
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle verstuuring
Verbeterpunten
Wat traag met retouren
Klant

Gepubliceerd op: 12/04/2019
Aanbeveling: ja


9
Pluspunten
Vliegensvlug mijn bestelde sjaal ontvangen. Kleur en stof voldeden geheel aan mijn verwachtingen. En ook nog eens mooi verpakt. Een echt cadeautje voor mezelf.
Ik heb niet alleen een sjaal ontvangen maar ook een mooi setje kaarten en twee armbandjes
Verbeterpunten
Ik ben tevreden en heb één tip: geef de klant bij de bestelling de optie om het pakje zelf af te halen bij bv. een postagentschap of een grote winkelketen.
Klant

Gepubliceerd op: 09/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Alles
Verbeterpunten
Niets
Lilianne
Oss

Gepubliceerd op: 09/04/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
Het is erg mooie kwaliteit en niet iedereen loopt er mee. Je voelt je speciaal als je deze kleding draagt.
Verbeterpunten
Verbeterpunt weet ik niet precies.
Ik zelf vind het wel wat prijzig maar toch wil ik het graag hebben ;-)
Xandra
Huttlingen

Gepubliceerd op: 08/04/2019
Aanbeveling: ja


10
Pluspunten
Snelle service en medewerking
Verbeterpunten
Xx
Keet-Made by Keet
Druten

Gepubliceerd op: 07/04/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Snelle levering
Leuke kleding
Mooi en met zorg ingepakt. Je krijgt echt een cadeautje thuis.
Verbeterpunten
Jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen.
Mijn moeder bestelt nooit iets online, ik had haar eindelijk over de streep om bij POM iets te bestellen maar de maat was niet goed. Was wel beetje teleurstelling dat je dan ook moet betalen voor het retourneren van het pakketje. Andere maat gaat ze nu niet bestellen omdat de kans bestaat dat die ook niet goed is en dan weer retourkosten moet betalen.
Antwoord POM Amsterdam
Dank voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat het product niet goed beviel en dat de online winkel ervaring van uw moeder niet goed was.Wat betreft de retourkosten, vragen wij klanten inderdaad om de kosten voor het verzenden van een pakket zelf te betalen. Wij werken momenteel aan een oplossing om dit goedkoper/makkelijker te maken voor onze klanten, maar hopen dat u begrip heeft dat wij kosten hiervoor in rekening brengen.
Klant

Gepubliceerd op: 06/04/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer