Website: www.pom-amsterdam.nl
Adres: Oudeschans 26 1011LB

Het label POM Amsterdam is in 2011 opgericht, toen de twee Amsterdamse zussen Liesbeth & Violet achter de naaimachine kropen om hun droom te verwezenlijken : het maken van kwalitatief hoogwaardige shawls waar vrouwen écht blij van worden. Het doel van POM is 'to sparkle people's lives' door het creëren van fashionable producten met unieke kleurrijke dessins zodat iedereen zijn eigen favoriete 'Piece Of Mine' heeft. Producten waarmee je in een oogwenk je complete look kan veranderen.

POM Amsterdam

Pluspunten
Slechte kwaliteit stof. Schijnt door, jurk niet gevoerd. Slechte pasvorm.
Prijs kwaliteit verhouding slecht. Retour kosten zelf betalen bij een jurk van 150 niet oke.
Antwoord POM Amsterdam
Dankuwel voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop bij POM. Welke jurk had u besteld? Het is natuurlijk niet de bedoeling dat er iets mis is met het item dat u ontvangt. Heeft u uw klacht gemaild naar info@pom-amsterdam.nl, dan kunnen wij u verder helpen.

Wat de retourkosten betreft, wij vragen klanten inderdaad om de kosten voor het verzenden van een pakket zelf te betalen. Wij werken momenteel aan een oplossing om dit goedkoper/makkelijker te maken voor onze klanten, maar hopen dat u begrip heeft dat wij kosten hiervoor in rekening brengen.
Jenny

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Pluspunten
Superleuke kleding! Mooie stoffen, toffe prints.
Verzendkosten bij retour. En dan ook nog aangetekend want als iets kwijt raakt, is POM niet aansprakelijk. Voor kleding met deze prijs (ik bestelde voor meer dan 200 euro) vind ik dit klantonvriendelijk.
Beste Evie,

Bedankt voor je reactie! Wij begrijpen dat dit vervelend is. Vanuit ons is dit echter toch een bewuste keuze, maar we waarderen de feedback heel erg dus gaan toch nog eens de mogelijkheden overwegen.

Veel dank namens het POM Team
Evie

Gepubliceerd op: 27/10/2018

Pluspunten

The website states that orders placed by 2:00 pm are shipped the same day. I placed my order on a Saturday and it wasn't shipped until the following Tuesday. I still haven't received my order. My shipping costs were refunded at my request, but I don't think you should be making that statement on your website if you can't be sure of the service.
Kate
U.K.

Gepubliceerd op: 20/09/2018

Pluspunten
Mooie sjaal
Bezorger heeft de sjaal niet afgegeven, maar over de poort gegooid, terwijl wij niet thuis waren. Pakket helemaal vuil en nat. Gelukkig zat de sjaal ingesealed en was deze nog mooi. Maar over deze werkwijze ben ik niet te spreken.
Beste Johan,

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het pakket op deze manier bij u is afgeleverd. We zullen dan ook meteen contact opnemen met DHL, want dit is zeker niet onze werkwijze. Excuses voor dit ongemak, gelukkig is de sjaal nog in goede staat. Hopelijk wordt deze met veel plezier gedragen! Met vriendelijke groeten, POM-Amsterdam
Johan
VELDHOVEN