Website: www.pom-amsterdam.nl
Adres: Oudeschans 26 1011LB

Het label POM Amsterdam is in 2011 opgericht, toen de twee Amsterdamse zussen Liesbeth & Violet achter de naaimachine kropen om hun droom te verwezenlijken : het maken van kwalitatief hoogwaardige shawls waar vrouwen écht blij van worden. Het doel van POM is 'to sparkle people's lives' door het creëren van fashionable producten met unieke kleurrijke dessins zodat iedereen zijn eigen favoriete 'Piece Of Mine' heeft. Producten waarmee je in een oogwenk je complete look kan veranderen.

POM Amsterdam

Pluspunten
Mooie artikelen van mooie stoffen
Een jurk besteld en bij levering bleek dat er al twee knopen ontbraken.
Terug sturen kost mij ten alle tijden verzendkosten. Ook als het niet mijn fout is.
Dit is een fabricagefout en zou op basis daarvan kosteloos geretourneerd moeten kunnen worden zodat deze gerepareerd dan wel geruild kan worden.
Dit is geen service
Joyce
Assen

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Leuk pakket met veel extra's
Ik heb het product teruggestuurd en moet zelf de verzendkosten betalen. Absoluut niet klantvriendelijk
Antwoord POM Amsterdam
Dank voor uw bericht. Wij vragen klanten inderdaad om de kosten voor het verzenden van een pakket zelf te betalen. Het is voor ons op dit moment niet mogelijk om alle retourkosten van al onze klanten vergoeden. Wij werken momenteel aan een oplossing om dit goedkoper/makkelijker te maken voor onze klanten, maar hopen dat u begrip heeft dat wij kosten hiervoor in rekening brengen.

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Pluspunten
Verzending gebeurt mooi verpakt met extra kadootjes
Prijs kwaliteit verhouding product valt tegen en erg vervelend, je moet zelf de retourzending betalen. Nodigt niet uit tot nogmaals bestellen.
Katja

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Pluspunten
Doos verpakking
De kleding rook wat raar dus moest echt eerst gewassen worden. Verliep verliep levering via DHL niet soepel.

Gepubliceerd op: 24/02/2019

Pluspunten
mooie producten
Ik heb net een sjawl besteld en had aangegeven dat ik een cadeauverpakking wilde. De sjawl is opgestuurd in een leuk roze tasje maar ik verwachte een mooie doos. Dat vond ik de vorige keer zo leuk dat de cadeauverpakking zo mooi was. Jammer dat jullie dat niet meer doen, of het is niet goed doorgekomen.
Ik heb echt mede om die reden de sjawl gekocht.

ps. nu ik toch feed-back geef; de doos van de verpakking tbv post was echt zo groot, dat hoeft toch helemaal niet. Ik vind dat echt zonde. De doos zou wel 5 x kleiner kunnen. misschien iets om over na te denken.
Nataly
Amstelveen

Gepubliceerd op: 18/01/2019

Pluspunten
Wordt super leuk verpakt!
Overstappen op een ander bezorgbedrijf van DHL!! Zetten je pakket zo midden op de stoep als je er niet bent! Niet eerste x dat dit gebeurd.
Beste Moniek,

Bedankt voor je review, wat vervelend om te horen. We nemen hierover contact op met DHL. Gelukkig is de bestelling toch goed terecht gekomen!

Met vriendelijke groeten,

het POM team
Moniek

Gepubliceerd op: 31/12/2018

Pluspunten
Niet een al te groot assortiment waardoor je prettig naar alles kan kijken
Stoffen zijn moeilijk duidelijk op de foto te krijgen maar is wel essentieel van belang bij Pom omdat je immers een hogere prijs betaald hiervoor.
Beste,

Bedankt voor uw feedback, we gaan hier mee aan de slag!

Mvg,

Het POM team
SH

Gepubliceerd op: 02/12/2018

Pluspunten

Een hele overdreven grote doos voor de verzending,geen nette cadeauverpakking.
Anne

Gepubliceerd op: 15/07/2018