Website: shop.postnl.nl
Adres: Prinses Beatrixlaan 23 2595AK
Plaats: Den Haag

Wij, het team van https://www.postnl.nl/webshop/, geloven dat elk moment bijzonder is. Grote of kleine momenten, dat maakt bij ons niet uit. Zo kunt u bij ons, wanneer het u uitkomt, de juiste postzegel(s) bestellen voor elk kaartmoment. Zodat als u niet bij het moment kan zijn of juist wel een kaartje kan sturen. De juiste postzegel bestelt u wanneer het u het beste uitkomt, 24 uur per dag 7 dagen per week. Vandaag* besteld is morgen in huis. Ook voor uw zakelijke momenten bestelt u de juiste postzegel. Standaard of met een persoonlijke tintje. U bestelt ze eenvoudig per rol op https://www.postnl.nl/webshop/

PostNL Webshop

Pluspunten

Niet op de website zetten dat iets de volgende dag in huis is. Heb 3 dagen op mijn bestelling moeten wachten
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat uw bestelling niet de volgende werkdag is geleverd. Wij streven er naar om de orders, mits tijdig besteld, de volgende werkdag te bezorgen.

Voorn
Hellevoetsluis

Pluspunten

Indien een levering niet compleet is, meld dat dan bij de klant zodat hij niet na moet bellen een lange tijd aan de (betaalde) tel. moet hangen. Mondeling werd voor de deellevering een andere levertijd vermeld als reëel was,
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Het spijt mij van u te vernemen dat er onduidelijkheid is ontstaan over de levering van uw bestelling. Op de site is aangegeven of de bezorging de volgende werkdag is of, voor een aantal artikelen, de levering 3 tot 5 werkdagen in beslag neemt.

Waalwijk

Pluspunten

Bestelling zou binnen 2-3 werkdagen geleverd worden, na een week bestelling nog niet ontvangen. Het gaat hier om zelfgemaakte postzegels die op geboortekaartjes moeten. Na telefonisch contact met de klantenservice waar mijn bestelling blijft, ik had hier overigens 34 wachtende voor me, een medewerker aan de telefoon die zijn werk ook niet snapt. Postzegels door medewerker opnieuw telefonisch besteld, waarna ik nu opnieuw 4 werkdagen moet wachten. Uw begrijpt dat dit heel vervelend is, zeker omdat het gaat om postzegels die op geboortekaartjes moeten.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van uw kindje.
Ik kan me voorstellen dat het voor u heel vervelend is dat de zegels voor de kaartjes later dan gepland worden geleverd. Mijn welgemeende excuses voor het hierdoor voor u ontstane ongemak.

Sandra

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Dat ze 20 postzakken teveel leveren én dat de klantenservice doet alsof ze iets oplossen.
Webshop hulpmiddelen. Na 2 weken, 10 keer bellen, en 2 koeriers (met spoed) nogsteeds geen tiewraps met barcode gekregen. De bezorger bracht telkens opnieuw postzakken
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat uw bestelling niet correct geleverd is. Wellicht wilt u het ordernummer doorgeven zodat ik na kan gaan wat er mis is gegaan om herhaling te voorkomen?

DoubleDutch Music
Heiloo

duidelijke communicatie,
mailtjes goed versturen
kortom het was een chaos !
Maar dat zijn we gewend van post.nl
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Het spijt mij van u te vernemen dat de communicatie niet goed is verlopen. Wellicht wilt u aangeven op welk ordernummer dit betrekking heeft?

Bertie
Delfzijl

Pluspunten

Wie geeft u het recht om mijn een mail te sturen.
Ik eis dat u mij onmiddellijk uit u bestand weg haalt.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses dat wij u hebben lastig gevallen met een e-mail met betrekking tot de beoordeling van onze webshop.

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Duidelijk overzicht van alle producten, snel in huis
Telkens wanneer ik wilde gaan afrekenen verdwenen er producten uit mijn webwinkel. Daardoor moest ik meerdere malen opnieuw beginnen en kosten het bestellen veel tijd.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review, wij gebruiken deze om onze dienstverlening te verbeteren.

M.
Rijswijk

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Postzegels nog niet ontvangen
gerta, waar kan ik je bereiken. Je laat een noreply adres achter. Bestelnr. = 1210454898
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Graag ontvang ik van u het ordernummer van de postzegels welke u nog niet ontvangen heeft zodat ik voor u na kan gaan wat de status is van de bestelling. Mijn excuses dat u deze nog niet heeft ontvangen.

Heeen bout
Tholen

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Pluspunten
Postzegels nog niet ontvangen
Andere bestellingen, later geplaatst, inmiddels ontvangen maar de postzegels niet

Tholen
28/11/2017

Pluspunten
Wat wel goed gaat is verzendlabels aanmaken.
In eerste instantie heeft het twee dagen geduurt voordat ik een velletje zegels in de winkelwagen kreeg. Uiteindelijk de derde dag gelukt via de PC. Overigens veel storingen op de hele app.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat u problemen heeft ondervonden met het plaatsen van uw bestelling. Wij gebruiken uw reactie om onze dienstverlening te verbeteren.

Ton van de Meer

Pluspunten

ik heb decemberzegels besteld bij Post NL, maar helaas vonden ze het nodig om rotzooi van de postcodeloterij mee te sturen
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat u reclame heeft ontvangen terwijl u daar niet om heeft gevraagd. Wij gebruiken uw signaal om onze dienstverlening te verbeteren.

Johan
Veenendaal

Gepubliceerd op: 12/12/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Privacybeleid  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ