Website: shop.postnl.nl
Adres: Prinses Beatrixlaan 23 2595AK
Plaats: Den Haag

Wij, het team van https://www.postnl.nl/webshop/, geloven dat elk moment bijzonder is. Grote of kleine momenten, dat maakt bij ons niet uit. Zo kunt u bij ons, wanneer het u uitkomt, de juiste postzegel(s) bestellen voor elk kaartmoment. Zodat als u niet bij het moment kan zijn of juist wel een kaartje kan sturen. De juiste postzegel bestelt u wanneer het u het beste uitkomt, 24 uur per dag 7 dagen per week. Vandaag* besteld is morgen in huis. Ook voor uw zakelijke momenten bestelt u de juiste postzegel. Standaard of met een persoonlijke tintje. U bestelt ze eenvoudig per rol op https://www.postnl.nl/webshop/

PostNL Webshop

Pluspunten

Ik had zelf postzegels ontworpen dat ging prima. Men was er zo enthousiast over dat meerdere mensen ze wilden bestellen. Ook goed. Maar toen ik ze wilde versturen bleken de velletjes net niet in een standaard enveloppe te passen. Volgens mij is er genoeg marge om de velletjes aan te passen zodat ik ze niet allemaal in een A5 enveloppe hoef te versturen. Een kleinigheid. De velletjes met gewone postzegels zijn wel kleiner. Is dit aan te passen? m.v.g. Marianne Kolk
M.Kolk
Wijhe

Gepubliceerd op: 20/05/2018

Pluspunten

Ik, had 3 dingen besteld maar heb er maar twee ontvangen?
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review.
Ik ga er vanuit dat de ontbrekende zegels die u heeft besteld een langere levertijd( 3 tot 5 werkdagen) hebben waardoor de order in 2 gedeelten is verzonden. Mocht u echter de zegels nog niet hebben ontvangen dan hoor ik dit graag van u.
postkantoornl@postnl.nl

Gerta
PostNL
Adviesbureau Fons Smits
Goirle

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Helaas duurde het lang en kwam mijn bestelling in veel etappes aan . Het bleek niet simpel om telefonisch kontakt te krijgen en te achterhalen hoe het zat met mijn bestelling . Gelukkig uiteindelijk alles in huis .
Maar ik weet niet of ik nog eens zal bestellen .
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Afhankelijk van uw bestelling kan er inderdaad verschil in de levering zitten. Er zijn artikelen die de volgende werkdag worden geleverd, een levertijd hebben van 3 tot 5 werkdagen of een reservering omdat de zegels nog niet zijn verschenen. Per artikel staat op de bevestiging aangegeven wanneer u het kunt verwachten.

Gerta
PostNL
Francis

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
netjes op tijd geleverd!

Louwman & Parqui B.V.
Raamsdonksveer

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Product keurig geleverd, niet idioot grote verpakking, maar wel netjes en leuk ingepakt.
Snelheid, duurde erg lang voor product in huis was.

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Makkelijk vanaf thuis te bestellen en bevestiging van ontvangst en verzending !
Zou niet weten wat, prima zo.
Jan
Den-Haag

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
ze komen hun afspraken na
gewoon zo doorgaan !
Rinaldo
Wolfheze

Janna

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Prima, de bestelde producten snel binnen gekregen!!

gebr de Wilde Naarden
Naarden