Website: shop.postnl.nl
Adres: Prinses Beatrixlaan 23 2595AK
Plaats: Den Haag

Wij, het team van https://www.postnl.nl/webshop/, geloven dat elk moment bijzonder is. Grote of kleine momenten, dat maakt bij ons niet uit. Zo kunt u bij ons, wanneer het u uitkomt, de juiste postzegel(s) bestellen voor elk kaartmoment. Zodat als u niet bij het moment kan zijn of juist wel een kaartje kan sturen. De juiste postzegel bestelt u wanneer het u het beste uitkomt, 24 uur per dag 7 dagen per week. Vandaag* besteld is morgen in huis. Ook voor uw zakelijke momenten bestelt u de juiste postzegel. Standaard of met een persoonlijke tintje. U bestelt ze eenvoudig per rol op https://www.postnl.nl/webshop/

PostNL Webshop
7.9

Pluspunten
de service is uitstekend
heb er geen
Joseph
Westdorpe

Gepubliceerd op: 20/11/2018

Pluspunten
Snel
Veel veel veel te veel verpakkingsmateriaal
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Uw reactie zullen wij zeker gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.

Marieke
Den haag

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Alles heel goed geregeld. Bedankt.

Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Jammer te lezen dat u onze webshop een 1 geeft terwijl u schrijft dat alles heel goed geregeld is en geen verbeterpunten aangeeft.

Kees
Teteringen

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Product en prijs oké
(zelfde als in winkel)
Ze beloofde me volgende dag levering en ik telde er ook op, was alleen pas dag later geleverd.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat uw bestelling later dan gepland bij u is bezorgd. Wij streven naar een tijdige levering.

Famke
DEURNE

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
zeer slecht, bestelling gedaan maar pakket niet aangekomen
veel
Dit is de 3e keer in een maand dat een pakket niet aankomt.
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Uit u w opmerking kan ik niet opmaken of het gaat om een bestelling uit onze webshop. Mocht dat het geval zijn dan ontvang ik van u graag het ordernummer, postkantoornl@postnl.nl. Mocht het om een pakket van een andere leverancier gaan dan zou ik u willen adviseren contact met onze klantenservice op te nemen.

NLC

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Bij het telefonisch indienen van de klacht (zie hiernaast) was de medewerker klantvriendelijk
KLACHT: Ik heb de bestelling (26okt) op 1 nov. nog steeds niet ontvangen; een flinke tegenvaller!!!
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Mijn excuses voor het feit dat uw bestelling (nog) niet is geleverd.
Graag ontvang ik van u het ordernummer zodat ik de status voor u na kan gaan. postkantoornl@postnl.nl

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Laatste medewerker die ik aan de lijn kreeg was vriendelijk; en gaf toe dat het zeer vreemd is dat jullie mijn bestelling op 22-10 verzonden is, maar dat het niet leverbaar was.
Geen mail verzenden dat mijn bestelling verzonden is terwijl het niet leverbaar is. En eerlijk tegen de klant zijn
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Tot mijn spijt kan ik zo niet nagaan wat er aan de hand is. Als een artikel niet leverbaar is staat het op de site aangegeven.
Mocht het nog niet zijn opgelost dan ontvang ik graag van u het ordernummer, mijn excuses voor het ongemak.

postkantoornl@postnl.nl

Merina
Dongen

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Prima

Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Tot mijn spijt is het mij niet duidelijk wat er precies mis is gegaan. Mocht u dit toe willen lichten, postkantoornl@postnl.nl.

Jurgen
Nwk a/d issel

Gepubliceerd op: 15/11/2018

Pluspunten
Helemaal klote!! Zeg je heb er 2 en je krijgt er 1 wat een niveau maarja maar ooit weer proberen! Wat een tobbers

Nwk a/d issel
01/11/2018

Pluspunten

het gaat om bestelling van postzegels (collectclub). Op slechts enkele pagina's staat login/out logo voor mijn account, dus ik kan niet altijd uitloggen. Vanaf sommige pagina's kan ik niet terug (geen balken bovenaan met keuzes). Het icoon rechts op scherm voor feed back werkt niet (er gebeurt NIETS). Het zoekveld werkt irritant omdat u wel keuzes laat zien, maar ik kan er niet op klikken voor een keuze (er gebeurt NIETS). enz
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Uw signaal gebruiken we om de dienstverlening te verbeteren. Mijn excuses voor het ongemak.

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Pluspunten
Touwtjes voor postzakken zijn wel gekomen, wacht inmiddels al een week op de 50 postzakken... nog steeds niet geleverd. ->Postzakken kwamen 4 dagen na afleverafspraak...
Kom leverafspraken na
Antwoord PostNL Webshop
Hartelijk dank voor uw review. Om voor u na te kunnen gaan waarom de postzakken niet zijn geleverd ontvang ik graag van u het ordernummer, postkantoornl@postnl.nl.

Gepubliceerd op: 10/11/2018

Kom leverafspraken na