Website: http://www.pothelm.nl
Plaats: Hengelo

7.8

Hurdegaryp

Gepubliceerd op: 19/05/2017

Pluspunten
ER was sprake van een vlotte afhandeling van de bestelling. helaas was de helm te groot (mijn hoofd te klein) zodat ik de helm noodgedwongen moest terug sturen. Bij Pothelm.nl willen ze kijken of er een kleinere maat beschikbaar is , zo niet dan krijg ik mijn geld terug. in afwachting daarvan verblijf ik, met vriendelijke groet, Aart Bobbink,
?
Antwoord Pothelm.nl
Bedankt voor de review. We hadden helaas geen kleinere helm voor u. Hopelijk tot een volgende keer! Gelukkig is de helm terug en heeft u het geld weer terug.
Aart
Zwolle

Gepubliceerd op: 15/05/2017

Pluspunten
goed verzorgde web-side. hebben spullen welke ik nergens anders kon vinden. hele vlotte en nette afhandeling

Teun
Beekbergen

Gepubliceerd op: 19/04/2017

Pluspunten

motorbril gekocht, prijs kwaliteit verhouding is niet in balans. Slechte bril
Goedendag,

Wat jammer om te horen. Uiteraard kon u de bril retourneren en het geld terug krijgen. We hebben brillen van verschillende prijsklasses en kwaliteit. Wellicht is een bril uit een hogere kwaliteitsklasse meer geschikt voor u.

Hartelijke groet,

Henk
Oostwold

Gepubliceerd op: 17/04/2017

Pluspunten
uitleg goed n.a.v. telf. gesprek met verkoper.
snelle afhandeling na betaling, vergeten onderdeel kon na telf. overleg nog met bestelde pothelm mee in de verpakking.
Pothelm is mooi en heeft goede pasvorm.
telf. doorgegeven dat men meer reclame moet maken, ondanks geen keurmerk is volgens mij de pothelm goed te gebruiken voor scooterrijders met snelheid van 25km/uur waarbij een hoofdbescherming niet verplicht is. Beter een pothelm dan b.v. een petje o.d.
Ik heb veel en langdurig moeten zoeken op google naar de geleverde "POTHELM".
Goedendag,

Bedankt voor de tip. We zijn er druk mee bezig om meer reclame hiervoor te maken. Inmiddels staan we op nummer 1 met de zoekterm pothelm gelukkig.

Veel plezier met de helm!

Hartelijke groet,

AART
DOESBURG

Gepubliceerd op: 07/04/2017

B. Van Milders
Wilrijk

Gepubliceerd op: 02/04/2017

Copyright © 2008 - 2017 KiyOh  |  Meld misbruik  -  Disclaimer  -  Gebruikersvoorwaarden  -  Contact  -  FAQ