Adres: Helvoirtseweg 40 5261 CG
Plaats: Vught

Q-Bed verkoopt bedden en bedtextiel in Den Bosch en omstreken. We zijn al 30 jaar een beddenspeciaalzaak met een uitstekend gevoel voor gezond en ergonomisch verantwoord slapen. U vindt bij ons de nieuwste ontwikkelingen op slaapgebied zoals bedden, matrassen, waterbedden en boxsprings van gerenommeerde merken als Auping, Avek, Pullman, Tempur, Serta, Leticia, Ergosleep, Eastborn, M Line, Norma en Jensen. Daarnaast hebben wij ook een prachtige collectie bedtextiel van de bekende merken, Fischbacher, Yellow, Hekkert van der Leen, Bella Donna, Hans Kruchen en vele andere. De montage van ieder slaapsysteem wordt uitsluitend door eigen monteurs gedaan. In onze beddenzaak draait alles om gedegen vakkennis, service en een eerlijk advies. Door 30 jaar ervaring en een uitgekiend assortiment zijn wij in staat om iedereen die een kwalitatief goed slaapsysteem zoekt te voorzien van een ergonomisch verantwoord en comfortabel bed, of u nu op zoek bent naar een boxspring of waterbedden.

Q-Bed BV

Pluspunten
Als ik q-bed en zijn personeel moet omschrijven kan dat met 3 woorden open, eerlijk en betrouwbaar. Ik ben super geholpen door de heren! En slaap nu heerlijk op mijn nieuwe bed. Ga zo door

Kimberly
Odiliapeel

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Mooie winkel. Goed advies gekregen. Aanbevelen die ik uw beddenspeciaalzaak zeker.

Kollen
Vught

Gepubliceerd op: 16/01/2018

Pluspunten
Omdat ik overdag niet kan heb ik een afspraak in de avond gemaakt voor het aanmeten van een nieuw bed. Ik ben goed te spreken over mijn nieuwe bed en ook zeker over de manier waarop ik geholpen ben. Bedankt

Van Gorp
Den Bosch

Gepubliceerd op: 10/01/2018

Pluspunten
Ik ben zeer gastvrij ontvangen. Er is alle tijd genomen om mij goed voor te lichten en de verschillen uit te leggen. Ik ben ook overgegaan tot aankoop van 2 Ergosleep matrassen. Bedankt

Marieke
Schijndel