Website: http://www.qrepair.eu/
Adres: Neerloopweg 17 4814 RS
Plaats: Breda

Q Repair Q staat voor Quality.
Q Repair heeft al een jarenlange ervaring in het repareren van mobiele apparatuur zoals smartphones, laptops, en tablets. daardoor hebben wij de juiste kennis en expertise opgebouwd. Inmiddels is Q Repair uitgegroeid tot een toonaangevend reparatiebedrijf in de gehele Benelux .wij stellen uw review zeer op prijs!

Q Repair

Pluspunten
Fijne zaak, de medewerker achter de balie dacht goed mee over de reparatie.
Alles verloopt transparant en vlot.
Ik kreeg zelf nog een gratis hoes voor mijn Macbook mee!

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Duidelijke afspraken over kosten en repareertijd

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Vriendelijk deskundig advies. Snelle reparatie.
Ga zo door

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Prettige ontvangst, pro-actief, oplossing gericht. leentoestel ter beschikking gekregen met als extra service dat data van defect toestel overgezet werd naar leentoestel. Dit impliceerde dat het gemis van het eigen toestel perfect werd opgevangen. Zakelijk dus gewoon bereikbaar, TOP.

Innergie

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Erg fijn bedrijf. Heb er al enige reparaties laten uitvoeren tot volle tevredenheid.
Nog geen kunnen vinden.
Tip: Mogelijkheid tot het digitaal mailen van de facturen.
IT Defined
Teteringen

Gepubliceerd op: 14/05/2018

Pluspunten
Fantastische snelle service voor een reparatie die normaal langer duurt, na al heel goed aan de telefoon gehoplen te zijn. Ansolute aanrader, zeer vriendelijk, denken mee. Service tot het laatste moment

Kitty

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
vriendelijk personeel ben goed geholpen en uitleg gehad
geen .ga zo door

Gepubliceerd op: 18/03/2018

Pluspunten
Duidelijkheid over de prijs van het onderzoek en dat deze prijs wegvalt als men de reparatie daadwerkelijk laat uitvoeren.
Ophalen/terug brengen van apparatuur bij de klant (maar misschien kan dit al en weet ik dat gewoon niet)
Bas-Martijn
Dordrecht

Gepubliceerd op: 15/03/2018

Pluspunten
Glasplaat van een iPhone 6 laten vervangen. Misschien niet de goedkoopste in Breda, maar wel de beste. Ik heb een aantal keren eerder bij andere bedrijven reparaties laten uitvoeren, nooit was het een succes. Dit keer wel. Binnen 20 min was het scherm vervangen, professioneel en geen gedoe. Erg goed uitgevoerd en ik kom (mocht het nodig zijn) zeker weer terug.

Rainer

Gepubliceerd op: 30/01/2018

Pluspunten

2 maanden geleden Scherm van mijn Iphone laten vervangen, helaas nu alweer kapot, toen een leuke actie, nu wordt er nergens in tegemoet gekomen. ondanks dat ik het idee heb dat dit aftermarket scherm toch van mindere kwaliteit is. ( gezien ook de lichte krasjes al op het scherm en delamineren in de breuk )
Gevraagd of er dan misschien een hoesje bij kon, was niet mogelijk.
Kijk ik net op de site, zie ik dat je een coupon kan uitprinten voor een gratis hoesje of schermprotectie....
Antwoord Q Repair
Beste Ferrie,

Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Zoals reeds met u besproken in de winkel, hadden wij 2 maanden geleden een actie, waarbij deze schermreparatie tegen een scherpere prijs aangeboden kon worden.
Vandaag had u echter weer een kapot scherm, die wij uiteraard voor u kunnen vervangen, echter wel voor de prijs die momenteel geldt.

Op onze site staat inderdaad dat u aanspraak kunt maken op een hoesje OF een screenprotector, echter is dit wel in combinatie met een reparatie en u dient de coupon in te leveren aan de balie.
U kunt nog steeds van de huidige actie gebruikmaken, d.w.z. een schermreparatie tegen de nu geldende prijs en u krijgt een gratis hoesje & screenprotector, indien u de coupon inlevert
Ferrie

Gepubliceerd op: 14/07/2017