Website: http://www.qrepair.eu/
Adres: Neerloopweg 17 4814 RS
Plaats: Breda

Q Repair Q staat voor Quality.
Q Repair heeft al een jarenlange ervaring in het repareren van mobiele apparatuur zoals smartphones, laptops, en tablets. daardoor hebben wij de juiste kennis en expertise opgebouwd. Inmiddels is Q Repair uitgegroeid tot een toonaangevend reparatiebedrijf in de gehele Benelux .wij stellen uw review zeer op prijs!

Q Repair
9.5

Pluspunten
Service is top! Vorig jaar heeft Q Repair de acccu van de telefoon van mijn dochter vervangen. Helaas ging de accu stuk terwijl de garantieperiode enkele maanden is verlopen. Zonder enige discussie hebben ze die vervangen voor een nieuwe. Top!

John

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Fijne zaak, de medewerker achter de balie dacht goed mee over de reparatie.
Alles verloopt transparant en vlot.
Ik kreeg zelf nog een gratis hoes voor mijn Macbook mee!

Gepubliceerd op: 19/05/2018

Pluspunten
Duidelijke afspraken over kosten en repareertijd

Gepubliceerd op: 18/05/2018

Pluspunten
Vriendelijk deskundig advies. Snelle reparatie.
Ga zo door

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Prettige ontvangst, pro-actief, oplossing gericht. leentoestel ter beschikking gekregen met als extra service dat data van defect toestel overgezet werd naar leentoestel. Dit impliceerde dat het gemis van het eigen toestel perfect werd opgevangen. Zakelijk dus gewoon bereikbaar, TOP.

Innergie

Gepubliceerd op: 15/05/2018

Pluspunten
Fantastische snelle service voor een reparatie die normaal langer duurt, na al heel goed aan de telefoon gehoplen te zijn. Ansolute aanrader, zeer vriendelijk, denken mee. Service tot het laatste moment

Kitty

Gepubliceerd op: 03/05/2018

Pluspunten
Duidelijkheid over de prijs van het onderzoek en dat deze prijs wegvalt als men de reparatie daadwerkelijk laat uitvoeren.
Ophalen/terug brengen van apparatuur bij de klant (maar misschien kan dit al en weet ik dat gewoon niet)
Bas-Martijn
Dordrecht

Gepubliceerd op: 15/03/2018

Pluspunten
Glasplaat van een iPhone 6 laten vervangen. Misschien niet de goedkoopste in Breda, maar wel de beste. Ik heb een aantal keren eerder bij andere bedrijven reparaties laten uitvoeren, nooit was het een succes. Dit keer wel. Binnen 20 min was het scherm vervangen, professioneel en geen gedoe. Erg goed uitgevoerd en ik kom (mocht het nodig zijn) zeker weer terug.

Rainer

Gepubliceerd op: 30/01/2018