Website: http://www.queenflowerbulbs.nl
Adres: Leidsestraat 100 2182 DR
Plaats: Hillegom

Queen Flowerbulbs

Pluspunten
Goed advies gekregen over lasagne beplanting. Ruime keuze!
Ga zo door!
Greetje Korsu
Bussum

Gepubliceerd op: 12/08/2018

Pluspunten

Misschien kunt u beter vragen naar beoordeling wanneer de knollen uitkomen of zouden moeten uitkomen! Zeker 1/3 van de begoniaknollen is niet uitgekomen en die zijn uitgekomen zijn zeker de hang-begonias, van armetierige kwaliteit. Het bestellen en leveren ging snel, de planten zijn teleurstellend.
Beste Han,

Wat jammer om te horen dat uw dahlia knollen niet aan uw en onze verwachtingen voldoen. Ik kan uw gegevens helaas niet vinden in ons systeem. Ik wil u graag wijzen op onze 100% groei- en bloeigarantie, als u met ons contact opneemt via de telefoon of de mail wil ik deze graag voor u activeren. Als u nog vragen of feedback heeft horen wij dit graag.

Han

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten

Misschien kunt u beter vragen naar beoordeling wanneer de knollen uitkomen of zouden moeten uitkomen! Zeker 1/3 Van de dahlia knollen is niet uitgekomen en die zijn uitgekomen lijken, zeker de hang- begonias, helemáál niet op de foto op uw website. Het bestellen en leveren ging snel, de kwaliteit is belabberd

18/07/2018

Pluspunten
Ja snel bestelling behandeld
Ze hadden promotie 1+1 gratis maar was niet nageleverd
Geachte heer Atilla,

Bedankt voor uw feedback. Ik kan me voorstellen dat u de actie anders heeft begrepen, het was de bedoeling dat u deze tweede gratis dahlia zelf zou toevoegen aan de winkelwagen. De producten die worden weergegeven in de winkelwagen zijn de producten die daadwerkelijk geleverd worden. Als u de tweede Dahlia aan de winkelwagen had toegevoegd was de korting hier automatisch afgehaald door ons systeem.
Wij gaan proberen dit in de toekomst duidelijker te communiceren. Ik hoop dat u momenteel kunt genieten van de nalevering die wij u hebben toegestuurd. Als u nog vragen of feedback heeft horen wij dit uiteraard graag.

Attila

Gepubliceerd op: 09/06/2018

Ik zou 2 voor de prijs van 1 dahlia gekregen, maar dat is niet gebeurd
Geachte heer van Knijff,

G. van Knijff
Dordrecht

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Goed verpakt
Er wordt 1+1 gratis dahlia bol aangeboden. Ik krijg er maar 1!
Geachte heer/mevrouw Wolf,

Wolf

Gepubliceerd op: 05/06/2018

Pluspunten
...behoudens 'slordigheden' .....zie verbeterpunten, ......ok
....als jullie een actie hebben 1+1 gratis , dan verwacht ik dit ook bij mijn bestelling te ontvangen ! bestelnummer #103708126
14 mei j.l.
Geachte heer Peijer,

antonie peijer
arnhem

Gepubliceerd op: 03/06/2018

Pluspunten
Ik had een onduidelijke bestelling gedaan, mailtje gestuurd en het restant van de bestelling kwam keurig zonder extra kosten de volgende dag nagestuurd.
Geen, werd aan de beloon correct geholpen en op m'n mailtje werd snel gereageerd.
Mia
Zaandam

Gepubliceerd op: 28/05/2018

Pluspunten
- snelle levering
- altijd snel duidelijkheid in diverse mails over de bestelling
- goede producten: komen mooi op.
- geen producten sturen die al aan het uitlopen zijn, of aangeven als dit zo is wat je dan moet doen bij planten: ik brak vandaag per ongeluk een uitloper af. Ik neem aan dit deze bol niet opnieuw uitloopt , maar weet dat niet zeker. Mogen die uitlopers boven de grond uitsteken??
Catherine
Houten

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Saskia
Amstelveen

Gepubliceerd op: 27/05/2018

Pluspunten
een goeie leverijng aleen jammer dat er 2 zakken voledig uitgedroogd waren en niets meer doen
nieuwe bollen sturen wand deze kwalietijd val heel erg tegen van de 25 bestelde bollen waren er 12 stuk voledig ingedroogd en dat maggeen pas geven bij bollen en knollen hoop u voldoende te hebben geinformeerd
Geachte heer Udema,

Wij vinden het erg jammer dat uw bestelling niet in de juiste staat is aangekomen, helaas kan dit soms gebeuren bij natuurproducten. Ik zie dat u van ons een nalevering heeft ontvangen om de slechte bollen te vervangen. Ik hoop dat u deze nalevering het naar tevredenheid doet.
Als de bollen niet zijn aangeslagen kunt u altijd gebruik maken van de garantie. Hiervoor dient u binnen een jaar contact op te nemen met onze klantenservice via bulbshop@queenflowerbulbs.com

groenvoorziening e.udema
finsterwolde