Website: http://www.queenflowerbulbs.nl
Adres: Leidsestraat 100 2182 DR
Plaats: Hillegom

Queen Flowerbulbs

Pluspunten
Goede Website; grote keuze
Zeer snelle, vriendelijk hulp aan telefoon toen de levering in Duitsland misliep
A: Slecht geetiketteerde producten. Alle bollen kwamen zonder foto en gebruiksaanwijzing. Hollandse zuinigheid van de slechtste soort !) Zonder mooie Foto etiket niet leuk om cadeau te doen. 2) zeer onhandig in de tuin om combinaties te maken; ik moest met Fotos van de Website aan tafel uitzoeken wat ik allemaal precies had besteld.
B: De kleuraanduiding op de zakjes was steeds White ook als dat in 5 gevallen niet zo was. Ik moest ook daarom alle bollen nazoeken op de webisteom te weten hoe ik ze het beste kon combineren. Super onpraktisch.
Heel jammer. Ik hoop op een reactie, Maar heb niets gehoord op een email met mijn klacht over het gebrek aan een behoorlijk foto-etiket.
Dus eerst dacht ik verkeerde kleur geleverd. Goedkoop is het bedrijf niet.
De levering ging eerst de mist in; ik zou volgens de informatie niet wonen op het opgegeven adres; onzin ik woon er al twaalf jaar.
Beste meneer Hesper,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend dat u niet geheel tevreden bent en waarderen uw feedback. Helaas hebben wij uw klacht m.b.t. het foto-etiket niet ontvangen, excuses voor de miscommunicatie. Onze etiketten bevatten geen beeld omdat dat onze producten prijstechnisch onaantrekkelijk maakt. Wij zullen zeker aan de slag gaan met het verbeteren van de huidige etiketten. Wat de kleuraanduiding betreft: dit is de hoofdkleur van het product, ik begrijp dat dat niet ideaal is. Wij betreuren de situatie met de levering en hebben deze klacht neergelegd bij onze partners van PostNL. Wij willen u graag tegemoetkomen en zullen contact met u opnemen.
Reinoud Hesper
München

Gepubliceerd op: 15/11/2017

Pluspunten
Excellent service.

I. Levashov

Gepubliceerd op: 14/11/2017

Pluspunten
Goede, snelle bezorging. Keurig verpakt, alles met naam, plantafstand, plantdiepte en hoogte van de bollen.
Perfect!

T.J.G.
Haaksbergen

Gepubliceerd op: 13/11/2017

Beste Paul,
Bedankt voor uw beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer.
Paul

Gepubliceerd op: 11/11/2017

Pluspunten
bestelling komt keurig in goede verpakking aan .helaas blijkt dat op het blad van een van de amaryllissen bollen luis aanwezig is.
zie boven
Beste Angelien,
Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat er luis op de bol zit. Kunt u een foto sturen naar bulbshop@queenflowerbulbs.nl ? Dan kunnen wij de situatie beoordelen en kijken wat we voor u kunnen betekenen.
koert
middelharnis

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Variatie in soorten bollen en dahlia’s
Bijv op het zakje een plaatje van de bloemen
Beste mevrouw Jonkers,
Bedankt voor uw beoordeling en de verbeterpunten. Wij zullen dit meenemen in ons evaluatieproces!
Selma
Leiderdorp

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Uitstekend, bedankt!

Beste Rusalka,
Bedankt voor uw positieve beoordeling. U ook bedankt natuurlijk!

Beste meneer Schroder,
Bedankt voor uw beoordeling!
Jacques
Apeldoorn

Gepubliceerd op: 10/11/2017

Pluspunten
Snelle levering en een prachtige maat van de bollen. Via de mail blijf je goed op de hoogte wanneer het pakje komt.

Beste familie Postma,
Hartelijk bedankt voor de fijne beoordeling! Het is goed om te horen dat u tevreden bent over onze bollen en het verzendproces. Graag tot een volgende keer!
Atze
Wirdum (FR)

Beste Willemijn,
Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Hopelijk tot een volgende keer.