Website: http://www.queenflowerbulbs.nl
Plaats: Hillegom
Telefoon: +31 252 258 242

Queen Flowerbulbs
11941 keer bekeken

Pluspunten
Ik ben niet positief.
Een betere klachtenafhandeling. Je hebt nl rechten als consument als je niet tevreden bent. Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, hiervoor ook gebeld, foto’s gemaakt, gemaild, maar het antwoord is dat ik maar 3 weken moet afwachten, terwijl ik de amaryllis bollen had gekocht als kerstcadeau’s. Ik koop hier echt nooit meer.
Antwoord Queen Flowerbulbs
Beste Astrid,
Bedankt voor uw feedback. Wij nemen uw klacht zeer serieus. Onze collega heeft geconstateerd dat de bol er gezond uitziet. In zo'n situatie kunnen wij alleen maar afwachten of de natuur haar werk doet. Is dit ondertussen niet het geval? Dan kunnen wij uiteraard geld terugstorten of u een nieuw exemplaar aanbieden. Onze oprechte excuses voor dit misverstand. Het is zeker niet de bedoeling geweest om u het gevoel te geven dat uw klacht niet serieus wordt genomen. Wij hopen op een reactie en komen graag tot een oplossing!

Vriendelijke groet,
Merel van Queen Flowerbulbs

Gepubliceerd op: 09/01/2019

Pluspunten
Beste ik ontving de bloembollen niet
Ik kreeg we een mail dat ze onderweg waren.
Verleden week donderdag kreeg ik de mail.nog niet in ons bezit
Beste in tussen tijd alles goed ontvangen.
clarysse luc
lendelede

Gepubliceerd op: 25/09/2018

Pluspunten
Beste ik ontving de bloembollen niet
Ik kreeg we een mail dat ze onderweg waren.
Verleden week donderdag kreeg ik de mail.nog niet in ons bezit

lendelede
11/09/2018

Pluspunten

Misschien kunt u beter vragen naar beoordeling wanneer de knollen uitkomen of zouden moeten uitkomen! Zeker 1/3 van de begoniaknollen is niet uitgekomen en die zijn uitgekomen zijn zeker de hang-begonias, van armetierige kwaliteit. Het bestellen en leveren ging snel, de planten zijn teleurstellend.
Antwoord Queen Flowerbulbs
Beste Han,

Wat jammer om te horen dat uw dahlia knollen niet aan uw en onze verwachtingen voldoen. Ik kan uw gegevens helaas niet vinden in ons systeem. Ik wil u graag wijzen op onze 100% groei- en bloeigarantie, als u met ons contact opneemt via de telefoon of de mail wil ik deze graag voor u activeren. Als u nog vragen of feedback heeft horen wij dit graag.

Queen Flowerbulbs
Han

Gepubliceerd op: 01/08/2018

Pluspunten

Misschien kunt u beter vragen naar beoordeling wanneer de knollen uitkomen of zouden moeten uitkomen! Zeker 1/3 Van de dahlia knollen is niet uitgekomen en die zijn uitgekomen lijken, zeker de hang- begonias, helemáál niet op de foto op uw website. Het bestellen en leveren ging snel, de kwaliteit is belabberd

18/07/2018