Bedrijfsgegevens

Website: http://www.queenflowerbulbs.nl
Adres: Leidsestraat 100 2182 DR
Plaats: Hillegom
Telefoon: +31 252 258 242

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Queen Flowerbulbs
totaal score
8.9
Beoordelen
Laatste beoordeling
25 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
173 beoordelingen (12 maanden)
613 beoordelingen (totaal)
11941 keer bekeken
97% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
71% (123)
24% (42)
2% (4)
1% (1)
2% (3)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Ik ben niet positief.
Verbeterpunten
Een betere klachtenafhandeling. Je hebt nl rechten als consument als je niet tevreden bent. Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, hiervoor ook gebeld, foto’s gemaakt, gemaild, maar het antwoord is dat ik maar 3 weken moet afwachten, terwijl ik de amaryllis bollen had gekocht als kerstcadeau’s. Ik koop hier echt nooit meer.
Antwoord Queen Flowerbulbs
Beste Astrid,
Bedankt voor uw feedback. Wij nemen uw klacht zeer serieus. Onze collega heeft geconstateerd dat de bol er gezond uitziet. In zo'n situatie kunnen wij alleen maar afwachten of de natuur haar werk doet. Is dit ondertussen niet het geval? Dan kunnen wij uiteraard geld terugstorten of u een nieuw exemplaar aanbieden. Onze oprechte excuses voor dit misverstand. Het is zeker niet de bedoeling geweest om u het gevoel te geven dat uw klacht niet serieus wordt genomen. Wij hopen op een reactie en komen graag tot een oplossing!

Vriendelijke groet,
Merel van Queen Flowerbulbs
Klant

Gepubliceerd op: 09/01/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Beste ik ontving de bloembollen niet
Ik kreeg we een mail dat ze onderweg waren.
Verleden week donderdag kreeg ik de mail.nog niet in ons bezit
Verbeterpunten
Beste in tussen tijd alles goed ontvangen.
clarysse luc
lendelede

Gepubliceerd op: 25/09/2018
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
Beste ik ontving de bloembollen niet
Ik kreeg we een mail dat ze onderweg waren.
Verleden week donderdag kreeg ik de mail.nog niet in ons bezit
Verbeterpunten
 

lendelede
11/09/2018

Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Misschien kunt u beter vragen naar beoordeling wanneer de knollen uitkomen of zouden moeten uitkomen! Zeker 1/3 van de begoniaknollen is niet uitgekomen en die zijn uitgekomen zijn zeker de hang-begonias, van armetierige kwaliteit. Het bestellen en leveren ging snel, de planten zijn teleurstellend.
Antwoord Queen Flowerbulbs
Beste Han,

Wat jammer om te horen dat uw dahlia knollen niet aan uw en onze verwachtingen voldoen. Ik kan uw gegevens helaas niet vinden in ons systeem. Ik wil u graag wijzen op onze 100% groei- en bloeigarantie, als u met ons contact opneemt via de telefoon of de mail wil ik deze graag voor u activeren. Als u nog vragen of feedback heeft horen wij dit graag.

Met vriendelijke groet,
Queen Flowerbulbs
Han
Tilburg

Gepubliceerd op: 01/08/2018
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Misschien kunt u beter vragen naar beoordeling wanneer de knollen uitkomen of zouden moeten uitkomen! Zeker 1/3 Van de dahlia knollen is niet uitgekomen en die zijn uitgekomen lijken, zeker de hang- begonias, helemáál niet op de foto op uw website. Het bestellen en leveren ging snel, de kwaliteit is belabberd

Tilburg
18/07/2018

Aanbeveling: nee


Disclaimer