Website: http://www.queenflowerbulbs.nl
Adres: Leidsestraat 100 2182 DR
Plaats: Hillegom
Telefoon: +31 252 258 242

11931 keer bekeken

Pluspunten
Levering op vooropgestelde tijd
Enkel wortels gekregen je kan gewoon niet merken welke kleur de plant heeft !
Beste Nelly,

Bedankt voor je review en bestelling. Wij leveren de bestelde producten als wortelstok, verpakt in een zakje met molm en bestickerd met de naam van het product, kleur en andere kenmerken. Op onze website, vindt je tevens de uitgebreide beschrijving en foto van de producten. Neem gerust contact op met de klantenservice indien je vragen hebt over de producten.

Michiel van Queen Flowerbulbs
nelly
Grimbergen

Gepubliceerd op: 16/03/2019

Pluspunten
Snel. Redelijk goed ingepakt. Kan dus beter, zeker als het opgemaakte stukjes betreft. Zie verbeterpunten.
Zoek een andere bezorger. Schaal met bloembollen lag door de doos heen ondanks dat er pijlen op de doos staan. Heb dat ook gemeld bij Queen Flowerbulbs.
Hi Ina,

Bedankt voor je aanbeveling en feedback. Fijn dat we al contact hebben gehad om tot een goede oplossing te komen. We onderzoeken of we nog betere verpakkingen voor de schalen met bloembollen kunnen ontwikkelen, zodat ook tijdens het vervoer de producten in goed conditie blijven. Uw feedback nemen wij mee inde volgende evaluatie met onze bezorger.
Ton van Queenflowerbulbs

Ina
Dordrecht

Gepubliceerd op: 13/03/2019

Pluspunten
Vlot en correct
Geen fotokaartje bij de bollen

Gepubliceerd op: 07/11/2018

Ik zou 2 voor de prijs van 1 dahlia gekregen, maar dat is niet gebeurd
Geachte heer van Knijff,

Bedankt voor uw feedback. Ik kan me voorstellen dat u de actie anders heeft begrepen, het was de bedoeling dat u deze tweede gratis dahlia zelf zou toevoegen aan de winkelwagen. De producten die worden weergegeven in de winkelwagen zijn de producten die daadwerkelijk geleverd worden. Als u de tweede Dahlia aan de winkelwagen had toegevoegd was de korting hier automatisch afgehaald door ons systeem.
Wij gaan proberen dit in de toekomst duidelijker te communiceren. Ik hoop dat u momenteel kunt genieten van de nalevering die wij u hebben toegestuurd. Als u nog vragen of feedback heeft horen wij dit uiteraard graag.

G. van Knijff
Dordrecht

Gepubliceerd op: 07/06/2018

Pluspunten
Goed verpakt
Er wordt 1+1 gratis dahlia bol aangeboden. Ik krijg er maar 1!
Geachte heer/mevrouw Wolf,

Wolf