Website: http://www.queenflowerbulbs.nl
Plaats: Hillegom
Telefoon: +31 252 258 242

Queen Flowerbulbs
11927 keer bekeken

Pluspunten
Bestellen makkelijk, snelle levering.
Gern

Gepubliceerd op: 13/04/2019

Pluspunten
Bestelling e.d. Volgens afspraak verlopen. De bollen waren degelijk verpakt.
Er zat een overzicht bij met de betekenis van symbolen t.a.v. Plantdiepte/ plaats etc. Echter op het product waren geen symbolen te vinden waardoor dit vel overbodig was. Tip of verpakking voorzien van symbolen of dit vel weglaten met het oog op het milieu.
Beste Wim,
Bedankt voor je goede review met feedback.
Blijkbaar heb jij net de producten ontvangen waarvan de symbolen op de verpakking nog missen. Bedankt dat je ons dit hebt doorgeven zodat we onze service en informatie kunnen blijven verbeteren. Wij wensen je een kleurige tuin deze zomer.
Alex van Queen Flowerbulbs
Wim
Maastricht

Gepubliceerd op: 30/03/2019

Pluspunten
prima produkten

Eric T.C
Zuid-Bijerland

Gepubliceerd op: 28/03/2019

Pluspunten
snelle service
goede verpakking, mag met minder plastic!
ik heb bollen besteld, kwaliteit daarvan moet nog blijken...
verpakking zonder plastic?
Hi,
Bedankt voor je feedback! Helaas is plastic nodig om onze producten goed te kunnen bewaren en efficiënt te versturen. Wij proberen onze ecologische afdruk zo klein mogelijk te houden en gebruiken verpakking dat is gemaakt van 100% gerecycled PET.
Anne
Voorschoten

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Ik dacht goed !
M
Sneek

Coby
KROMMENIE

Gepubliceerd op: 16/02/2019

Pluspunten
Snelle levering, goede producten, grote variatie.
Waarom geen 5 sterren: vorig jaar aantal bollen niet uitgekomen :)
Beste Angela,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling en het mooie cijfer. Wij vinden het dan ook jammer om te horen dat er een aantal bollen niet zijn uitgekomen vorig jaar! Wij hanteren 100% bloeigarantie, dus als dit het geval is compenseren wij dit normaliter met een nieuwe levering, een waardebon of een terugstorting. Kun je contact met ons opnemen via bulbshop@queenflowerbulbs.com ? Dan kunnen wij kijken of we je nog kunnen compenseren in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Merel van Queen Flowerbulbs
Angela
Sint-Pierre-Woluwe

Gepubliceerd op: 15/02/2019

Pluspunten
Snelle en verzorgde levering
De bloeigarantie die u geeft
1. Had dikkere bollen verwacht
2. Één bol behoorlijk uitgeschoten maar bol twee totaal nog niet dus wellicht niet samen bloeiend
3. Ik had toch twee witte dubbelbladige bloemen besteld? Deze zijn volgend de voorbeeldkaart zacht roze met rode strepen
Beste Sjon,
Hartelijk bedankt voor je beoordeling en wat vervelend dat je witte bloemen had verwacht. De bestelling bestond uit twee Amaryllis Sweet Nymph: roze met donkerroze strepen, dubbelbloemig. Wij hebben helaas geen invloed op wanneer de bollen precies gaan bloeien. Dit is meestal in 6 tot 8 weken. Het kan dus zijn dat het niet tegelijk in bloei staat. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, hoor ik het graag! Vriendelijke groet, Merel van Queen
Sjon Kleintjens / CODA
Heerlen

Gepubliceerd op: 08/02/2019

Een vermoedelijke leveringsdatum doorgeven
Nathalie
Tienen

Gepubliceerd op: 30/01/2019

Pluspunten
Kwaliteitsvolle producten
Bij eerste bestelling lukte het niet om te betalen, na contact opnieuw geprobeerd. Geen communicatie rond niet afgeronde bestelling van het bedrijf zelf.
Beste Valerie,
Bedankt voor je feedback en positieve cijfer! Wat vervelend dat je eerste bestelling niet helemaal was gelukt. Gelukkig zijn de producten goed ontvangen. Veel plezier ermee!
Merel van Queen

Gepubliceerd op: 10/01/2019