Website: http://rat-bikes.com
Adres: Dovenetelstraat 25 d 3053jd
Plaats: Rotterdam
Telefoon: +31(0)107371219

Rat Bikes, de on- en offline specialist in sportieve en exclusieve fietsen, fietsonderdelen en accessoires.

Rat Bikes

Gepubliceerd op: 11/03/2019

Sven

Gepubliceerd op: 09/03/2019
Single, 35-55 jr
Pluspunten
Ik kon hier een fiets kopen die op maar weinig andere websites te koop was.
- Betere communicatie met de klant.
- Eerlijk zijn over de levering status.
- Eerlijk zijn over de staat van het te leveren product.
Antwoord Rat Bikes
Beste, het is bijna maart 2019 en u komt nu met een review over de levertijd uit maart 2017? Uw Kona Dew is door ons aan u geleverd. Inmiddels (2 jaar later) werken wij met een andere logistieke dienstverlener die de fietsen op een betere wijze aflevert.

Ik kan in onze CRM systemen geen data terugvinden van een e-mail die toen niet beantwoord zou zijn.

Hoe dan ook, als u bij levering ons had gecontacteerd over iets wat loszat dan hadden we dat opgelost. Onze logistieke partner in fietsen is een ander bedrijf dat beter kan plannen.
Samuel

Gepubliceerd op: 06/03/2019
Single, <35 jr

Twee jaar terug heb ik hier een complete fiets met extra accessoires besteld. Rat-Bikes(RB) heeft me toen een nette mail gestuurd over de verwachtte leveringstijd van zes dagen. Ik heb de bestelling geplaatst op 23 maart 2017, alles zou geleverd moeten zijn op uiterlijk 31 maart 2017. Helaas was er toen nog niets bezorgd en is er ook geen contact met me opgenomen over de vertraging. Nu kreeg ik pas op 5 april 2017 een reactie van RB over de vertraging. RB had ''Druk uitgeoefend" op de bezorger om de verzending te versnellen, helaas was dit niet gelukt en was het nu aan mij om de bezorger persoonlijk te bellen en te vragen wanneer alles bezorgd werd. Ik heb toen de bezorgingsdienst gebeld, deze heeft me verteld dat de bezorging op één van de volgende 8 werkdagen bezorgd zou worden, als ik niet aanwezig zou zijn wanneer de bezorger er was zou de bestelling terug gaan naar de webwinkel en zou ik als nog bezorg kosten betalen, hierom heb ik nog eens 5 werkdagen thuis gewacht tot mijn pakket er dan eindelijk was. De fiets zou rij-klaar zijn, op de reflectors, bel en spatborden na, tijdens mijn eerste fietstocht kwam ik er snel achter dat ook de wielen en het zadel niet goed vast zaten. Ik heb een mail gestuurd over de slechte afhandeling van mijn bestelling, hier heb ik nooit antwoord op gekregen.

Mijn ervaring met Rat-Bikes in het kort:
- Onbetrouwbare bezorging.
- Slechte "rij-klaar" service.
- Slechte communicatie naar de klant.

Ik heb bewijzen van aankoop en commun
Pluspunten
Goede inruilprijs voor mijn fiets, prettig geholpen.

Ties
Den Bosch

Gepubliceerd op: 24/12/2018
Gezin 35-55 jr

Kona Rove NRB
Pluspunten
Overzichtelijke website, goede producten, duidelijke webwinkel, ophalen in de winkel mogelijk, zeer vlotte levering (ondanks de drukke kerstperiode).

Gepubliceerd op: 23/12/2018
Single, 35-55 jr

Ortlieb fietsrugzak
Pluspunten

Two attempts to order a product. Wasted a total of 3 weeks now waiting for it, no reply to any emails sent. Terrible service.

Gepubliceerd op: 18/12/2018
Gezin 35-55 jr
Pluspunten
Goedkoop
Voorraad klopt niet met wat er op de website word aangeboden. Dit is al twee keer voor genomen. Daarnaast reageren ze niet of erg traag op e-mails. En de verzending gaat erg slordig en traag. Ik bestel hier nooit meer en kan het niemand aanraden, kijk een beetje er zijn genoeg alternatieve online.
Antwoord Rat Bikes
Uw aanname klopt niet. uw vorige order was 12/05/2016. Die was dezelfde dag verzonden. Uw order daarvoor van April 2016 heeft inderdaad 4 werkdagen gekost. Uw fiets van 27/12/2016 if 29/12/2016 aan u uitgeleverd.

Bij uw laatste order van november heeft zich een probleem voorgedaan wat we niet hadden voorzien doordat KMC de singlespeed ketting collectie had gewisseld en er bij ons wat EAN nummers niet meer goed stonden. Dat liep niet goed.

Onze fysieke voorraad in Rotterdam bedraagt nu circa 2900 verschillende SKU's, online circa 16000 SKU's. Ons voorraadbeheer is geautomatiseerd maar soms kan er zich een issue voordoen.

Ten slotte verzenden wij met DPD alles aangetekend en verzekerd die na 1 dag leveren.
Roy

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Kmc ketting
Pluspunten
Me ayudaron en mi propia lengua, una sorpresa muy agradable.

Brais

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Fietszadel
Pluspunten
Op tijd voor de Sint

Wim
Lisse

Gepubliceerd op: 05/12/2018
Jong stel <35 jaar

Knog oi
Pluspunten
Snel op weg geholpen met steeksluiting voor mijn tas.

Jos
Zoetermeer