Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
1 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1865 beoordelingen (12 maanden)
27608 beoordelingen (totaal)
125075 keer bekeken
75% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
36% (673)
34% (633)
11% (211)
8% (141)
10% (179)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Heb nog nooit zo'n slechte verzekeringsmaatschappij mee gemaakt.
Verbeterpunten
Ze leggen woorden in je mond dat je boel oplicht heb inmiddels aangifte gedaan wegens laster en smaad. En rechtzaak volgt
Bekend bij reaal
Bekend bij Reaal

Gepubliceerd op: 25/05/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niet was niet willend om mij te begrijpen
Verbeterpunten
Ja met oplossingen komen als er iets fout is gegaan. Sept 2019 alles behandeld voor uitvaart verhoging alle papieren hier nog aanwezig en verstuurde emails alles netjes verstuurd en omdat jullie dingen emails papieren en gegevens kwijt zijn geraakt mag ik het maar uitzoeken. Terwijl al lopende uitvaart verzekeringen bij jullie heb. En geen reactie's terug zelfs niet op jullie klachten site reageren jullie niet. Wil je iemand de situatie uitleggen aan de telefoon krijg je als antwoord doe maar alles opnieuw. En zo word alles afgedaan terwijl jullie alle mails blijkbaar ook kwijt zijn. Terwijl ik zie allemaal nog heb en met jullie antwoord mails zijn ontvangen zoals gezondsheidsverklaring medewerkers die bevestigd hebben na 20 keer gebeld jullie het hebben ja hebben het hier word zo spoedig mogelijk afgehandeld na gebel en 2 wk later weer gebeld krijg ik uiteindelijk nee hebben niks ontvangen en die medewerker werkt hier niet meer. Zeg nog een medewerker gesproken te hebben maar was niet mogelijk ik kon worden doorverbonden met die persoon. Moet maar opnieuw doen maar dan werd de uitvaartverzekering hoger omdat we ondertussen 2 mnd verder waren. Ja lekker makkelijk als je nooit meer bevestiging rond krijgt uiteindelijk met tientallen keren contact opnemen maar word afgedaan ja in behandeling. Benieuwd jullie reactie hier op komt of netjes bog een belletje hierover van jullie ooit krijg. Al lijkt mij dat onwaarschijnlijk aangezien er nergens op word gereageerd.
Gina

Gepubliceerd op: 18/05/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Weinig
Verbeterpunten
Betere communicatie
A van Schendel
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/05/2020
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De eerste reactie per telefoon was positief
Verbeterpunten
Ik heb geen fatsoenlijke uitleg gekregen waar die 12 euro aan kosten per maand blijft. Ik betaal 65 euro premie, maar er lijkt slechts 53 euro aan kapitaal opbouw besteed te worden. De reactie per mail geeft de indruk dat ik te dom zou zijn om een betere gedetailleerdere uitleg van de kosten te kunnen begrijpen. Hoewel ik waarschijnlijk beter heb leren rekenen dan de gemiddelde reaal medewerker.
Jan-Willem
Eindhoven

Gepubliceerd op: 24/04/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Het gesprek zelf op dat moment was super. Blije energieke medewerkers die van alles voor je wilt doen.
Verbeterpunten
Doen wat ze beloven aan de telefoon
Klant

Gepubliceerd op: 20/04/2020
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
De uiteindelijke oplossing en de excuses voor het feit dat ik lang op een antwoord heb moeten wachten.
Verbeterpunten
De reactiesnelheid was uitermate traag. Heb een klacht ingediend. In de ontvangstbevestiging stond dat ik binnen 10 werkdagen een reactie zou krijgen. Dit duurde uiteindelijk zeker een maand.
Tom
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 14/04/2020
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/04/2020
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Polissen kunnen niet worden geraadpleegd
Klant

Gepubliceerd op: 12/04/2020
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
er is geen oplossing gevonden
het probleem ligt bij Reaal
Eugene

Gepubliceerd op: 12/04/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Keurig te woord gestaan
Verbeterpunten
Eenservice punt moet iets te bieden helpen anders beter sluiten
Hendrik
Dordrecht

Gepubliceerd op: 11/04/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer