Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar

Reaal
7.2

Pluspunten
Heb nog nooit zo'n slechte verzekeringsmaatschappij mee gemaakt.
Ze leggen woorden in je mond dat je boel oplicht heb inmiddels aangifte gedaan wegens laster en smaad. En rechtzaak volgt
Bekend bij reaal
Bekend bij Reaal

Gepubliceerd op: 25/05/2020

Pluspunten
Niet was niet willend om mij te begrijpen
Ja met oplossingen komen als er iets fout is gegaan. Sept 2019 alles behandeld voor uitvaart verhoging alle papieren hier nog aanwezig en verstuurde emails alles netjes verstuurd en omdat jullie dingen emails papieren en gegevens kwijt zijn geraakt mag ik het maar uitzoeken. Terwijl al lopende uitvaart verzekeringen bij jullie heb. En geen reactie's terug zelfs niet op jullie klachten site reageren jullie niet. Wil je iemand de situatie uitleggen aan de telefoon krijg je als antwoord doe maar alles opnieuw. En zo word alles afgedaan terwijl jullie alle mails blijkbaar ook kwijt zijn. Terwijl ik zie allemaal nog heb en met jullie antwoord mails zijn ontvangen zoals gezondsheidsverklaring medewerkers die bevestigd hebben na 20 keer gebeld jullie het hebben ja hebben het hier word zo spoedig mogelijk afgehandeld na gebel en 2 wk later weer gebeld krijg ik uiteindelijk nee hebben niks ontvangen en die medewerker werkt hier niet meer. Zeg nog een medewerker gesproken te hebben maar was niet mogelijk ik kon worden doorverbonden met die persoon. Moet maar opnieuw doen maar dan werd de uitvaartverzekering hoger omdat we ondertussen 2 mnd verder waren. Ja lekker makkelijk als je nooit meer bevestiging rond krijgt uiteindelijk met tientallen keren contact opnemen maar word afgedaan ja in behandeling. Benieuwd jullie reactie hier op komt of netjes bog een belletje hierover van jullie ooit krijg. Al lijkt mij dat onwaarschijnlijk aangezien er nergens op word gereageerd.
Gina

Gepubliceerd op: 18/05/2020

Pluspunten
Weinig
Betere communicatie
A van Schendel
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/05/2020

Pluspunten
De eerste reactie per telefoon was positief
Ik heb geen fatsoenlijke uitleg gekregen waar die 12 euro aan kosten per maand blijft. Ik betaal 65 euro premie, maar er lijkt slechts 53 euro aan kapitaal opbouw besteed te worden. De reactie per mail geeft de indruk dat ik te dom zou zijn om een betere gedetailleerdere uitleg van de kosten te kunnen begrijpen. Hoewel ik waarschijnlijk beter heb leren rekenen dan de gemiddelde reaal medewerker.
Jan-Willem

Gepubliceerd op: 24/04/2020

Pluspunten
Het gesprek zelf op dat moment was super. Blije energieke medewerkers die van alles voor je wilt doen.
Doen wat ze beloven aan de telefoon

Gepubliceerd op: 20/04/2020

Pluspunten
De uiteindelijke oplossing en de excuses voor het feit dat ik lang op een antwoord heb moeten wachten.
De reactiesnelheid was uitermate traag. Heb een klacht ingediend. In de ontvangstbevestiging stond dat ik binnen 10 werkdagen een reactie zou krijgen. Dit duurde uiteindelijk zeker een maand.
Tom
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 14/04/2020

Gepubliceerd op: 13/04/2020

Pluspunten

Polissen kunnen niet worden geraadpleegd

Gepubliceerd op: 12/04/2020

Pluspunten

er is geen oplossing gevonden
het probleem ligt bij Reaal
Eugene

Gepubliceerd op: 12/04/2020

Pluspunten
Keurig te woord gestaan
Eenservice punt moet iets te bieden helpen anders beter sluiten
Hendrik
Dordrecht