Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3942 beoordelingen (12 maanden)
26994 beoordelingen (totaal)
110598 keer bekeken
77% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
36% (1401)
37% (1449)
12% (473)
7% (275)
8% (333)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 19/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Helaas niets, wat mij telefonisch was toegezegd klopt achteraf van geen kant. Het is een grote teleurstelling, en de slogan Reaal regelt het allemaal is alleen maar in het voordeel van Reaal en niet voor de klant.
Verbeterpunten
Wees klant vriendelijk en neem niet ongepast veel geld van de klant afhandig dmv zogenaamde onkosten vergoeding.
Dirk
Papendrecht

Gepubliceerd op: 19/11/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Men probeerde mij wel te helpen. Maar dat is tot nu toe NIET gelukt.
Verbeterpunten
Ik zou teruggebeld worden.
Bel dan ook terug met een antwoord...
Ricardo
Schiedam

Gepubliceerd op: 15/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Ik wacht al weken op een reactie.
Geen enkel contact was mogelijk, telf niet bereikbaar en geen idee wat de oplossing is.
Verbeterpunten
Reageren, inlevingsvermogen tonen, duidelijkheid geven en bereikbaarheid verbeteren.
Klant
Groningen

Gepubliceerd op: 05/11/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 01/11/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Alleen reactie snelheid
Verbeterpunten
geef antwoord op een gestelde vraag;
Uw website is een doolhof; bedoeld kennelijk om de klant "gevangen" te houden;
zonder excuses een simpele mededeling, dat de gegevens niet op de betreffende afdeling zijn aangekomen.
Op 19-07-2019 een simpele vraag gesteld over de afkoopwaarde van een uitvaart t.w.v. € 272,00 en het verzoek deze waarde uit te keren. Nog geen stap verder!
Jacoba
Bavel

Gepubliceerd op: 31/10/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
 
F. Vesters
Breda

Gepubliceerd op: 28/10/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Niet veel
Zou veel beter moeten
Stug
Vermoeiend
Verbeterpunten
Genoeg geleerde mensen aanwezig om elkaar aan te dpreken
Particulier
Den haag

Gepubliceerd op: 24/10/2019
Aanbeveling: ja


1
Pluspunten
niets
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 15/10/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
niets
Verbeterpunten
het is van de zotte dat reaal eigenhandig mijn adres uit het bestand haat en mij in het ongerede laat. Hierdoor is betaalachterstand opgetreden. Dit is een kifid waardige klacht. Uitermate onfatsoenlijk temeer daar Taal zelfs geen moeite heeft gedaan om het intermediair te informeren, Echter wel het intermediair laten weten dat er betaalachterstand. Heel heel raar
w
b

Gepubliceerd op: 15/10/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer