Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar

Reaal
7.3

Pluspunten
Wel vreemd. Ik stuur een mail en krijg binnen een paar seconden een automatisch beantwoorder dat er naar gestreefd wordt om binnen 5 dagen te beantwoorden. Dat gebeurt niet en de mail wordt uiteindelijk helemaal niet beantwoord. Dan stuur ik de mail nog een keer omdat er nog steeds een verkeerde auto verzekerd is en ik nog steeds geen polis heb gehad en dan heb ik na 8 dagen nog geen antwoord. Heel slecht! Als je dan punten wilt scoren moet je me bellen en leg je het even uit. Dan voorkom je misschien dat ik de keus maak om naar een ander te gaan.

Jurion
Nunspeet

Gepubliceerd op: 21/01/2020

Gepubliceerd op: 20/01/2020

Pluspunten
Bereidheid van de medewerker
Snelheid van het afhandelen van verzoeken is niet meer van deze tijd (i.e. 6 weken en daarna 4 weken). Daarnaast zijn de medewerkers niet kundig genoeg om de vraag te beantwoorden en/of is er geen 2e lijns hulp aanwezig. De uiteindelijk mail bevat nog steeds niet en antwoord op mijn vraag maar een verwijzing naar een artikel in de voorwaarden.
Niels
Assendelft

Gepubliceerd op: 19/01/2020

Pluspunten
Niets
Maak de inlog mogelijkheid voor twee verzekerden op één email adres mogelijk, zoals bv bij het zilveren kruis, dit is bij reaal niet mogelijk
Martin

Gepubliceerd op: 06/01/2020

Pluspunten
Na doorvragen krijg ik antwoord.
Er werken helaas geen mensen maar robotten in uw callcentra. Althans, als er vragen zijn t.a.v. mijn zg. verliespolis en ongevraagde slechte suggesties t.b.v voortzetten van een dergelijke polis waarbij men WEDEROM een (verlies)polis voorstelt. Blijkbaar hebben verzekeraars en hun tussenpersonen naar wie men maar BLIJFT verwijzen niets geleerd de afgelopen jaren. Gelukkig ben ik mondig en heb de media de afgelopen 10 jaren goed gevolgd en mij goed ingelezen.
Isa(bella) Wilhelmina Fransisca
Berlicum

Gepubliceerd op: 06/01/2020

Pluspunten
Niets
U moet beter opletten
Jaap Schipper

Gepubliceerd op: 03/01/2020

Pluspunten
Niets
Ja genoeg reageer eens op een telefoontje om terug te bellen
Leo
A Alfas del Pi spanje

Gepubliceerd op: 29/12/2019

Pluspunten
Niets
Snelheid in handelen moet drastisch omhoog en organisatie zou mee moeten gaan met de tijd.
Onno Scheij
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 24/12/2019

Pluspunten
Telefoon wordt snel opgenomen, hierna houdt het op.
zorg dat dossiers snel opgelost worden, nu werkt men achter de feiten (stapels) aan en kruisen documenten elkaar. Tevens is de afhandeling van een verzoek extreem lang. (5 a 6 maanden)
Hiernaast is reaal erg goed in het kastje en de muur spel, heeft men waarschijnlijk uitgevonden.
Mocht Reaal snel willen meewerken aan het gedane verzoek van 16 augustus 2019 hoor ik dit graag.
Barrie
Oud Gastel

Gepubliceerd op: 23/12/2019

Pluspunten
er is geen positieve mening over u, het spijt me heel erg dat het is gebeurd en dat ik zo over u moet praten.
alleen om de oplossing voor eventuele problemen aan te vullen, de telefoonnummers op te lossen op welk punt iemand jullie ooit heeft gebeld, dan is het aan jullie om te controleren of een dergelijke situatie zich voordoet, het spijt me heel erg.
Niko

Gepubliceerd op: 23/12/2019