Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3376 beoordelingen (12 maanden)
27279 beoordelingen (totaal)
114949 keer bekeken
77% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
36% (1216)
37% (1247)
12% (401)
7% (236)
8% (280)

Klantbeoordelingen

1
Pluspunten
Wel vreemd. Ik stuur een mail en krijg binnen een paar seconden een automatisch beantwoorder dat er naar gestreefd wordt om binnen 5 dagen te beantwoorden. Dat gebeurt niet en de mail wordt uiteindelijk helemaal niet beantwoord. Dan stuur ik de mail nog een keer omdat er nog steeds een verkeerde auto verzekerd is en ik nog steeds geen polis heb gehad en dan heb ik na 8 dagen nog geen antwoord. Heel slecht! Als je dan punten wilt scoren moet je me bellen en leg je het even uit. Dan voorkom je misschien dat ik de keus maak om naar een ander te gaan.
Verbeterpunten
 
Jurion
Nunspeet

Gepubliceerd op: 21/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 20/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Bereidheid van de medewerker
Verbeterpunten
Snelheid van het afhandelen van verzoeken is niet meer van deze tijd (i.e. 6 weken en daarna 4 weken). Daarnaast zijn de medewerkers niet kundig genoeg om de vraag te beantwoorden en/of is er geen 2e lijns hulp aanwezig. De uiteindelijk mail bevat nog steeds niet en antwoord op mijn vraag maar een verwijzing naar een artikel in de voorwaarden.
Niels
Assendelft

Gepubliceerd op: 19/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Maak de inlog mogelijkheid voor twee verzekerden op één email adres mogelijk, zoals bv bij het zilveren kruis, dit is bij reaal niet mogelijk
Martin

Gepubliceerd op: 06/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Na doorvragen krijg ik antwoord.
Verbeterpunten
Er werken helaas geen mensen maar robotten in uw callcentra. Althans, als er vragen zijn t.a.v. mijn zg. verliespolis en ongevraagde slechte suggesties t.b.v voortzetten van een dergelijke polis waarbij men WEDEROM een (verlies)polis voorstelt. Blijkbaar hebben verzekeraars en hun tussenpersonen naar wie men maar BLIJFT verwijzen niets geleerd de afgelopen jaren. Gelukkig ben ik mondig en heb de media de afgelopen 10 jaren goed gevolgd en mij goed ingelezen.
Isa(bella) Wilhelmina Fransisca
Berlicum

Gepubliceerd op: 06/01/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
U moet beter opletten
Jaap Schipper
Utrecht

Gepubliceerd op: 03/01/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Ja genoeg reageer eens op een telefoontje om terug te bellen
Leo
A Alfas del Pi spanje

Gepubliceerd op: 29/12/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Snelheid in handelen moet drastisch omhoog en organisatie zou mee moeten gaan met de tijd.
Onno Scheij
Badhoevedorp

Gepubliceerd op: 24/12/2019
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Telefoon wordt snel opgenomen, hierna houdt het op.
Verbeterpunten
zorg dat dossiers snel opgelost worden, nu werkt men achter de feiten (stapels) aan en kruisen documenten elkaar. Tevens is de afhandeling van een verzoek extreem lang. (5 a 6 maanden)
Hiernaast is reaal erg goed in het kastje en de muur spel, heeft men waarschijnlijk uitgevonden.
Mocht Reaal snel willen meewerken aan het gedane verzoek van 16 augustus 2019 hoor ik dit graag.
Barrie
Oud Gastel

Gepubliceerd op: 23/12/2019
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
er is geen positieve mening over u, het spijt me heel erg dat het is gebeurd en dat ik zo over u moet praten.
Verbeterpunten
alleen om de oplossing voor eventuele problemen aan te vullen, de telefoonnummers op te lossen op welk punt iemand jullie ooit heeft gebeld, dan is het aan jullie om te controleren of een dergelijke situatie zich voordoet, het spijt me heel erg.
Niko
Den Haag

Gepubliceerd op: 23/12/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer