Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar

Reaal
7.3

Pluspunten
niets

Gepubliceerd op: 15/10/2019

Pluspunten
niets
het is van de zotte dat reaal eigenhandig mijn adres uit het bestand haat en mij in het ongerede laat. Hierdoor is betaalachterstand opgetreden. Dit is een kifid waardige klacht. Uitermate onfatsoenlijk temeer daar Taal zelfs geen moeite heeft gedaan om het intermediair te informeren, Echter wel het intermediair laten weten dat er betaalachterstand. Heel heel raar
w
b

Gepubliceerd op: 15/10/2019

Pluspunten
Onbetrouwbaar bedrijf. Gaat slecht met mijn geld om. Contact lijkt onmogelknk
Pas je doelstellingen aan naar de klant centraal
Rufus
Amsterdam.

Gepubliceerd op: 15/10/2019

Pluspunten
Niets
Geef mensen antwoord op hun vraag binnen de door jullie aangegeven reactietijd
j. Nieborg

Gepubliceerd op: 14/10/2019

Pluspunten
Niks
Onzinnige manier van werken waarbij de Hypotheek die was afgesloten via Reaal 25 jaar geleden, gedurende de looptijd de hypotheek door Reaal wordt ondergebracht bij (stater) en spaarpolis bij Reaal blijft. Waardoor op eenvoudige manier aflossen niet meer mogelijk is. Het gesprek verzandt tussen Reaal en Stater in de woorden, daar hebben wij geen werkafspraken over. Oscar Sandrok wil ik noemen, die als enige getracht heeft een oplossing te vinden. Uw tussenpersoon van Qualiora Groep B.V. wilde de hypotheek niet voor mij afhandelen aangezien (zijn eigen woorden) hij daar niks aan kon verdienen. Ik wens u veel succes met uw business model.
Bernhard

Gepubliceerd op: 14/10/2019

Pluspunten
Zeer lui om iets te regelen. In afsluiten werken ze wel en incasseren.
Neem mensen aan

Gepubliceerd op: 11/10/2019

Pluspunten

Als ik notabene drie keer opnieuw moet bellen, wordt doorverbonden en vervolgens geen contact krijg....ben ik er klaar mee..
JM Groters
Ede

Gepubliceerd op: 11/10/2019

Pluspunten
Echt helemaal niets positiefs, net als de vorige keren toen ik met Reaal te maken had.
Snellere actie, persoonlijker telefonische benadering (geen scripts voorlezen zonder te luisteren!) en vooral FOUTLOOS COMMUNICEREN, zowel schriftelijk als telefonisch.
Marga

Gepubliceerd op: 09/10/2019

Pluspunten
Er wordt niet gereageerd op onze mail. Er werdt door de telef gezegd had ik de papieren maar bij de hand moeten hebben , Daar wordt voor het gemak even vergeten dat de polis al diverse keren is overgenomen door verschillende verzekeringen.
Je inleven in de cliƫnt, Dat is je brood namelijk.
Yvonne de Heer
ALMERE

Gepubliceerd op: 08/10/2019

Pluspunten
Ik vind dat ik prima te woord ben gestaan, mijn vraag is prima beantwoord.
Ik wacht nu al bijna 5 maanden op het uitkeren van mijn levensverzekering. Ik weet niet wat voor spelletjes er gespeeld worden tussen reaal en regiobank. Feit is wel dat ik er de dupe van ben. Ik denk wel 3 keer na voor ik weer met reaal in zee ga.
De tip is, MAAK MIJN GELD OVER!
Arjen
Appelscha