Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar

Reaal
7.2

Pluspunten
Níets
Ik schijf mail dat ik dit mailadres al haren niet gebruik. En wat di et u: u feest deze nauw antwoord en stuurt via deze mail een enquête. Wordt goed nagedacht.

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Gepubliceerd op: 23/04/2019

Pluspunten
Niets
Tip: Behandel uw klanten wat eerlijker en met meer respect. Tot 2 keer toe hebben we foutieve bedragen ontvangen, uiteraard in ons nadeel. Geen specificatie(s) bij de uitkering. Vanaf december tot maart bezig geweest om het goede bedrag te ontvangen. En dan nog met een dom excuus, dat jullie eigen website niet deugt, dat we niet van de door jullie gepubliceerde cijfers uit moeten gaan. En dan moeten we nog blij zijn met jullie “coulance”. Het is dat wij zelf zo kien waren om een dag voor het aflopen van de verzekering een printscreen te maken. Anders hadden we het nooit kunnen aantonen en hadden we het ook nooit gekregen. Ook de tussenpersoon doet niets nuttigs en behartigt onze belangen niet. Maar daar kunt u natuurlijk niets aan doen. Gedurende de 25 jaar dat we de verzekering hebben gehad hebben we allerlei kosten moeten betalen en nooit heeft er iemand iets gedaan om het rendement van de beleggingen te verbeteren. Het resultaat was dan ook bij lange na niet het voorgestelde bedrag dat bij het afsluiten genoemd werd, zelfs niet in het slechtste scenario. En daarvoor geen enkele compensatie, het risico ligt uiteraard alleen bij de klant. Zeer teleurstellend, maar helaas precies wat je tegenwoordig van financiële instanties kan verwachten.
Lodewijk
Vlissingen

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Diegene die de telefoon aannam, voor de rest geen commentaar
Afspraken na komen, als je op de website aangeeft wat de doorlooptijden zijn, kom die dan ook na, ook kun je niet direct een antwoord geven.
Wim snippe/ ex Rabobank
Klazienaveen

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Alles is goed met Reaal
Harriet

Gepubliceerd op: 22/04/2019

Pluspunten
Wel een reactie gekregen, maar geen antwoord op mijn vraag.
Klantgerichtheid is pover

Gepubliceerd op: 21/04/2019

Pluspunten
Hij was erg vriendelijk, zou terugbellen, ik kreeg er echt vertrouwen in, maar niet teruggebeld en nu voel ik me best belazerd
Doen wat je zegt. Ook al bel je en zeg je dat je er nog niet helemaal uit bent...

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Reactie was snel genoeg.
Helaas kunnen we nog steeds niet inloggen. Erg jammer
Jenno
Burgum

Gepubliceerd op: 20/04/2019

Pluspunten
Nvt
Training personeel
Henk

Gepubliceerd op: 19/04/2019

Pluspunten
Dit feedback formulier
Je digitale archief op orde hebben en direct leveren bij simpele vragen.
Eric Lagendijk

Gepubliceerd op: 18/04/2019