Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar

Reaal
7.2

Pluspunten
Heb nog nooit zo'n slechte verzekeringsmaatschappij mee gemaakt.
Ze leggen woorden in je mond dat je boel oplicht heb inmiddels aangifte gedaan wegens laster en smaad. En rechtzaak volgt
Bekend bij reaal
Bekend bij Reaal

Gepubliceerd op: 25/05/2020

Pluspunten
Niet was niet willend om mij te begrijpen
Ja met oplossingen komen als er iets fout is gegaan. Sept 2019 alles behandeld voor uitvaart verhoging alle papieren hier nog aanwezig en verstuurde emails alles netjes verstuurd en omdat jullie dingen emails papieren en gegevens kwijt zijn geraakt mag ik het maar uitzoeken. Terwijl al lopende uitvaart verzekeringen bij jullie heb. En geen reactie's terug zelfs niet op jullie klachten site reageren jullie niet. Wil je iemand de situatie uitleggen aan de telefoon krijg je als antwoord doe maar alles opnieuw. En zo word alles afgedaan terwijl jullie alle mails blijkbaar ook kwijt zijn. Terwijl ik zie allemaal nog heb en met jullie antwoord mails zijn ontvangen zoals gezondsheidsverklaring medewerkers die bevestigd hebben na 20 keer gebeld jullie het hebben ja hebben het hier word zo spoedig mogelijk afgehandeld na gebel en 2 wk later weer gebeld krijg ik uiteindelijk nee hebben niks ontvangen en die medewerker werkt hier niet meer. Zeg nog een medewerker gesproken te hebben maar was niet mogelijk ik kon worden doorverbonden met die persoon. Moet maar opnieuw doen maar dan werd de uitvaartverzekering hoger omdat we ondertussen 2 mnd verder waren. Ja lekker makkelijk als je nooit meer bevestiging rond krijgt uiteindelijk met tientallen keren contact opnemen maar word afgedaan ja in behandeling. Benieuwd jullie reactie hier op komt of netjes bog een belletje hierover van jullie ooit krijg. Al lijkt mij dat onwaarschijnlijk aangezien er nergens op word gereageerd.
Gina

Gepubliceerd op: 18/05/2020

Pluspunten
Weinig
Betere communicatie
A van Schendel
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/05/2020

Pluspunten
Het gesprek zelf op dat moment was super. Blije energieke medewerkers die van alles voor je wilt doen.
Doen wat ze beloven aan de telefoon

Gepubliceerd op: 20/04/2020

Pluspunten
Keurig te woord gestaan
Eenservice punt moet iets te bieden helpen anders beter sluiten
Hendrik
Dordrecht

Gepubliceerd op: 11/04/2020

Pluspunten
Niets
Klanten sneller de mail beantwoorden
Niet maanden laten wachten.
Karin
Zevenbergen

Pluspunten

Zet er een echt persoon achter en geen robot die antwoord geeft... begreep mijn vragen totaal niet.
Laurens

Gepubliceerd op: 11/04/2020

Pluspunten
Vriendelijk doorverwezen, maar met zeer vervelende consequentie.
Vragen die gesteld worden ook daadwerkelijk willen beantwoorden in plaats van door te verwijzen, terwijl de vraag wel aan Reaal is gesteld en terecht geadresseerd.
Erik Bos
Gieten

Gepubliceerd op: 10/04/2020

Pluspunten
de moeite die men zou nemen om iets waar ik al 8 weken op moest wachten verduidelijkt te krijgen

jeroen osterhaus
Twisk