Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
2 dagen geleden
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
1865 beoordelingen (12 maanden)
27608 beoordelingen (totaal)
125076 keer bekeken
75% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
36% (673)
34% (633)
11% (211)
8% (141)
10% (179)

Klantbeoordelingen

2
Pluspunten
Heb nog nooit zo'n slechte verzekeringsmaatschappij mee gemaakt.
Verbeterpunten
Ze leggen woorden in je mond dat je boel oplicht heb inmiddels aangifte gedaan wegens laster en smaad. En rechtzaak volgt
Bekend bij reaal
Bekend bij Reaal

Gepubliceerd op: 25/05/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Niet was niet willend om mij te begrijpen
Verbeterpunten
Ja met oplossingen komen als er iets fout is gegaan. Sept 2019 alles behandeld voor uitvaart verhoging alle papieren hier nog aanwezig en verstuurde emails alles netjes verstuurd en omdat jullie dingen emails papieren en gegevens kwijt zijn geraakt mag ik het maar uitzoeken. Terwijl al lopende uitvaart verzekeringen bij jullie heb. En geen reactie's terug zelfs niet op jullie klachten site reageren jullie niet. Wil je iemand de situatie uitleggen aan de telefoon krijg je als antwoord doe maar alles opnieuw. En zo word alles afgedaan terwijl jullie alle mails blijkbaar ook kwijt zijn. Terwijl ik zie allemaal nog heb en met jullie antwoord mails zijn ontvangen zoals gezondsheidsverklaring medewerkers die bevestigd hebben na 20 keer gebeld jullie het hebben ja hebben het hier word zo spoedig mogelijk afgehandeld na gebel en 2 wk later weer gebeld krijg ik uiteindelijk nee hebben niks ontvangen en die medewerker werkt hier niet meer. Zeg nog een medewerker gesproken te hebben maar was niet mogelijk ik kon worden doorverbonden met die persoon. Moet maar opnieuw doen maar dan werd de uitvaartverzekering hoger omdat we ondertussen 2 mnd verder waren. Ja lekker makkelijk als je nooit meer bevestiging rond krijgt uiteindelijk met tientallen keren contact opnemen maar word afgedaan ja in behandeling. Benieuwd jullie reactie hier op komt of netjes bog een belletje hierover van jullie ooit krijg. Al lijkt mij dat onwaarschijnlijk aangezien er nergens op word gereageerd.
Gina

Gepubliceerd op: 18/05/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Weinig
Verbeterpunten
Betere communicatie
A van Schendel
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 02/05/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Het gesprek zelf op dat moment was super. Blije energieke medewerkers die van alles voor je wilt doen.
Verbeterpunten
Doen wat ze beloven aan de telefoon
Klant

Gepubliceerd op: 20/04/2020
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
Keurig te woord gestaan
Verbeterpunten
Eenservice punt moet iets te bieden helpen anders beter sluiten
Hendrik
Dordrecht

Gepubliceerd op: 11/04/2020
Aanbeveling: nee


2
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Klanten sneller de mail beantwoorden
Niet maanden laten wachten.
Karin
Zevenbergen

Gepubliceerd op: 11/04/2020
Aanbeveling: ja


2
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Zet er een echt persoon achter en geen robot die antwoord geeft... begreep mijn vragen totaal niet.
Laurens

Gepubliceerd op: 11/04/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
Vriendelijk doorverwezen, maar met zeer vervelende consequentie.
Verbeterpunten
Vragen die gesteld worden ook daadwerkelijk willen beantwoorden in plaats van door te verwijzen, terwijl de vraag wel aan Reaal is gesteld en terecht geadresseerd.
Erik Bos
Gieten

Gepubliceerd op: 10/04/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
de moeite die men zou nemen om iets waar ik al 8 weken op moest wachten verduidelijkt te krijgen
Verbeterpunten
 
jeroen osterhaus
Twisk

Gepubliceerd op: 09/04/2020
Aanbeveling: nee


1
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
J.A. de Koning
Wageningen

Gepubliceerd op: 07/04/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer