Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
3343 beoordelingen (12 maanden)
23288 beoordelingen (totaal)
90357 keer bekeken
77% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
33% (1104)
39% (1294)
12% (417)
8% (256)
8% (279)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
De geboden oplossing en afspraken die gemaakt zijn waren erg goed.
Verbeterpunten
Houden aan de afspraak!
Melissa
Biddinghuizen

Gepubliceerd op: 13/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Vriendelijke afhandeling, geduld en aangeboden (gedeeltelijke) oplossingen.
Verbeterpunten
Zich diep schamen over uitvoering overdracht Proteq naar Reaal, wanprestatie.
Mek
Haarlem

Gepubliceerd op: 11/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Zie boven
Verbeterpunten
Ik werd zelfs doorverwezen naar het eigen nummer.......
Klant

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Weinig; alleen het via de telefoon toegang krijgen tot de inloggegevens ging snel.
Verbeterpunten
 
Klant
Deventer

Gepubliceerd op: 08/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Niet duidelijk dat vragen ook via e-mail gesteld kunnen worden.
Onbegrijpelijke website. Moet er op de sterren geklikt worden of moet een cijfer worden ingevuld.
Okhuijsen
Utrecht

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Klantvriendelijk
Verbeterpunten
Zorg dat de medewerkers weten welke procedures van toepassing zijn en regel het voor de klant.
Klant
Zwolle

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Begrip van de medewerkster
Verbeterpunten
Afspraak nakomen
Klant

Gepubliceerd op: 07/12/2018
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Absoluut geen fijne ervaring, als ik pas twee weken na het aanmeldden van mijn schade te horen krijg dat er een Exper moet langskomen! Terwijl dit veel eerder geregeld had moeten worden!! Vervolgens twee weken gewacht voordat de Exper kon langskomen, ook de schuld van reaal vanwege superjaar aanmelden van mijn zaak door nalatigheid? Meneer van der heijde heeft mij nooit terug gebeld mijn zogenaamde schadebehadelaar die vrijwel nooit aanwezig is wanneer ik bel..
Verbeterpunten
Een goed gesprek voeren met Meneer van der Hijede vanwege zijn superlate afhandeling en zijn nalatenschap!! Hem beter maken zodat hij zulke tekortkomingen niet meer te weeg brengt!
Klant

Gepubliceerd op: 05/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Het contact op 6 november was prima.
Een bereidwillige en hulpvaardige medewerkster. Zij was, uit zichzelf, bereid het probleem uit te zoeken.
Dit is zoals het hoort te zijn.
Verbeterpunten
Het contact op 9 oktober was slecht.
Een laconieke, niet geïnteresseerde medewerkster.
Klant
Overloon

Gepubliceerd op: 04/12/2018
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
ook al ben je 80 jaar,zoals ik, verwacht je een vriendelijke reactie.
Verbeterpunten
 
johanna
hilversum

Gepubliceerd op: 04/12/2018
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer