Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4293 beoordelingen (12 maanden)
24257 beoordelingen (totaal)
93824 keer bekeken
78% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
34% (1445)
39% (1660)
12% (532)
7% (315)
8% (349)

Klantbeoordelingen

4
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
hjlm Rientjes
Dalfsen

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ik weet nog steeds niet wat ik moet gaan betalen voor de per 1 maart afgelsoten woonverzekering.
Verbeterpunten
De klant de gevraagde informatie leveren
H.J. Gunneweg
Dronten

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Klantvriendelijkheid.
Verbeterpunten
Er is geen oplossing voor mijn probleem om in te loggen of gebruik te maken van mijn account. Op mijn email dat dit uit de doeken doet is niet gereageerd terwijl er toegezegd is voor 25 anuari te antwoorden.
Johan
Teterinen

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Personeel uitermate vriendelijk.
Verbeterpunten
Chat systeem is niet goed op mobiel, je kan de laatste zinnen niet lezen. Je kan je account ook niet activeren op je mobiel. Een waarschuwing hiervoor had voldoende geweest. Ook werd ik via jullie website doorverwezen naar WhatsApp, daar werd ik weer telefonisch doorgestuurd.
Mike
Woerden

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: ja


3
Pluspunten
Niks. Ik werd bedolven onder de formulieren , kreeg steeds een ander die antwoord gaf na heel lang wachten en had dan nog geen echte oplossing . Heb na enkele maanden heen en weer mailen nog steeds geen echt sluitende oplossing
Verbeterpunten
 
Henk Vellinga
Reduzum

Gepubliceerd op: 10/02/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Dossier controleren voor je een e-mail verzend.
A. Spruit
Roelofarendsveen

Gepubliceerd op: 07/02/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
Helemaal niks
Verbeterpunten
Goed het dossier lezen van de klant
Dan hoeft u iedere keer niet om het zelfde te vragen
Reaal regelt het allemaal (niet dus)
Jolanda
Oudenbosch

Gepubliceerd op: 06/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Moeilijk te zeggen.
Verbeterpunten
Er was een storing. Belt u later maar terug. Op mijn vragen was het antwoord eigenlijk: Zoek het maar uit.
Kees
Gorinchem

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
De medewerker aan de telefoon was vriendelijk.
Verbeterpunten
 
Klant
Kerkrade

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Dat ik nu eindelijk een reactie heb gekregen door te chatten met uw medewerker. Zij heeft haar best gedaan antwoorden te vinden.
Verbeterpunten
Bij het opheffen van een levensverzekerings polis, 31-12-2018, was het contact met Reaal beneden peil. In woon in Australie en heb regelmatig email contact gehad met uw team. Na het opsturen van de dokumenten heb ik niets gehoord sinds October 2018. Alleen na het chatten heb ik het geld ontvangen.
Albertine
Clareville

Gepubliceerd op: 05/02/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer