Adres: Postbus 274 1800 BH

7.3

Reactie binnen 2 werkdagen en dan gewoon niks meer laten horen

Gepubliceerd op: 19/08/2019

Pluspunten

luisteren en werkelijk coöperatief willen handelen in plaats van luisteren en niet mee willen werken.
Marten Penning
Giethoorn

Gepubliceerd op: 14/08/2019

Pluspunten
Persoon was vriendelijk

Marga
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 11/08/2019

Pluspunten
Het zal nog moeten blijken of er een positieve ervaring komt.24 juni heb ik bericht en formulieren voor de afkoop van een verzekering ontvangen. Deze heb ik gelijk verstuurd, maar een reactie van Reaal bleef uit, waarop wij de telefoon genomen hebben en van Daniël van Westrienen hoorden, dat mijn formulieren niet ontvangen waren. Daarop heb ik het zooitje direct aangetekend gestuurd. Vandaag gecontroleerd of er al iets mee gebeurd is, aangezien we het geld nodig hebben voor een verbouwing aan het huis en de aannemer in onze nek hijgt en onze smoesjes om de boel te rekken wel zo'n beetje uitgeput zijn. Volgens Daniël zullen we de centen ongeveer over anderhalve week op mijn rekening hebben. Dus we wachten af , of we een positieve ervaring gaan beleven.
Ik krijg de indruk dat er zwaar getraineerd wordt met het uitbetalen, terwijl allang bekend is hoe hoog het bedrag moet zijn. Bovendien hebben we gevraagd hoe dat bedrag berekend is, waarop we ook nog steeds geen antwoord hebben gehad.
Mevrouw M.J. van den Berg-Heijman
's-Hertogenbosch

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten

Reactiesnelheid 6 weken???? op een simpele vraag? dat moet toch echt sneller kunnen.
Miriam
Willemstad

Gepubliceerd op: 09/08/2019

Pluspunten

Ik kan heel veel dingen (zoals berichten) niet snel vinden op de site. En de zoekfunctie werkt dan ook niet, heel frustrerend.
Ook krijg ik er de kriebels van als ik eindelijk een medewerker aan de lijn heb, die je vervolgens naar een website verwijst...
Niels
Capelle aan den IJssel

Gepubliceerd op: 06/08/2019

Pluspunten

prijsafspraak dat telefonisch afgesproken is ook te hanteren en niet zoals nu dat er hoger van de rekening is afgeschreven het zou opgelost worden maar ik ben inmiddels weken en veel telefoontjes verder en het is nog niet inorde op mails word niet gereageerd erg jammer
marc
hengelo gld

Gepubliceerd op: 06/08/2019

verbetering acceptatieproces
roland
linschoten

Gepubliceerd op: 05/08/2019

Pluspunten

Ik wil mijn overlijdensrisicoverzekering opzeggen. Maar ik weet eigenlijk nog steeds niet hoe het moet. Ik had graag gezien dat ik een mail had gekregen met alle informatie. Nu kreeg ik alleen te horen dat het allemaal 6 weken duurt. Ik heb nu maar een mail via het formulier ‘zelf regelen’ gestuurd en wacht nog steeds op een reactie. Medewerker was verder wel vriendelijk.

Gepubliceerd op: 31/07/2019

Pluspunten
hebben al een klacht ingediend bij jullie maar krijgen nu een reactie dat het nog 4 weken kan duren voor we een reactie krijgen. Voor ons te laat want we zouden afgelopen donderdag al een mail krijgen dus slechte ervaring gehad met de dhr Ger van klaveren met hond Bruno. Welke zeer nadrukkelijk aanwezig was en we geen normaal gesprek konden voeren.

Lian
Helden