Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4314 beoordelingen (12 maanden)
26896 beoordelingen (totaal)
108254 keer bekeken
77% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
35% (1515)
37% (1616)
12% (528)
7% (301)
8% (360)

Klantbeoordelingen

3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Klantvriendelijkheid als prioriteit bovenaan de to do lijst plaatsen.
Mulder
Reijmerstok

Gepubliceerd op: 13/10/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik werd letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd.
Klant

Gepubliceerd op: 09/10/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Vriendelijkheid van de medewerker
Verbeterpunten
Geef een terugkoppeling over de voortgang.
Evert
Zutphen

Gepubliceerd op: 28/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Geef terugkoppeling via mail en kom na wat er beloofd wordt.
René
Benthuizen

Gepubliceerd op: 28/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Ik heb mn vraag eerst telefonisch gesteld. Op verzoek medewerkster daarna ook per mail. Volgens haar was het druk (?) en kan beantwoording "lang" duren. Inderdaad, na 2 weken nog geen enkele reactie of voortgangsmelding ontvangen. Treurig. Zo kan ik niet met mn klanten omgaan...
Verbeterpunten
Scheep klanten niet op met interne problemen, zoals drukte. Los dat op en zorg voor vakkundige en tijdige reacties.
Adrianus J. M.
eindhoven

Gepubliceerd op: 27/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
Weinig tot niets.
Verbeterpunten
Benader uw klanten ook als klant en zorg dat uw data systeem op orde komt.
Klant

Gepubliceerd op: 27/09/2019
Aanbeveling: nee


4
Pluspunten
Weinig.
Verbeterpunten
Het lange wachten. 3 maanden na foute adres
Klant

Gepubliceerd op: 20/09/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
De medewerkers aan de telefoon zijn zeer vriendelijk, en komen als oprecht behulpzaam over.
Verbeterpunten
Probeer te zorgen dat beloftes van de telefonische helpdesk ook kunnen worden nagekomen. En als dit niet lukt, neem zelf initiatief om de klant hierover in te lichten.
Bert

Gepubliceerd op: 17/09/2019
Aanbeveling: ja


4
Pluspunten
er werken een aantal goede mensen bij reaal, ik wil in dit verband de heren Jan MIllenaar en de heer Haarbos noemen,
Verbeterpunten
sommige medewerkers weten niet wat het woord klantenservice betekent
José
Tavira Portugal

Gepubliceerd op: 12/09/2019
Aanbeveling: nee


3
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Ik wilde gewoon mijn dekking uitbreiden van alleenstaand naar gezin zonder kinderen. Daarvoor moest ik twee keer bellen en werd ik in totaal vijf keer doorverbonden. Dat is toch niet normaal.
Klant

Gepubliceerd op: 08/09/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer