Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar

Reaal
7.2

Pluspunten
De uiteindelijke oplossing en de excuses voor het feit dat ik lang op een antwoord heb moeten wachten.
De reactiesnelheid was uitermate traag. Heb een klacht ingediend. In de ontvangstbevestiging stond dat ik binnen 10 werkdagen een reactie zou krijgen. Dit duurde uiteindelijk zeker een maand.
Tom
Lichtenvoorde

Gepubliceerd op: 14/04/2020

Pluspunten
Niets ,ze begrepen niet wat of ik bedoelde zelfs een brief die ik later kreeg snapten ze het niet.
Deskundig personeel
M.J.v.Sabben
Vlissingen

Gepubliceerd op: 01/04/2020

Pluspunten
Snelle reactie
Beter te veel dan et weinig informatie sturen. Telefoonnummer weergeven op correspondentie en niet verwijzen naar 'mijn reaal' (ik moest het opzoeken met Google. Wat moet een nabestaande daarmee?) en als verwezen wordt naar bepaalde polisvoorwaarden is het wel zo netjes die meteen toe te voegen als U het polisblad opstuurt.
James
Purmerend

Gepubliceerd op: 30/03/2020

Pluspunten
Ik heb niemand kunnen spreken, heb alleen een mail gezonden met mijn vraag. Begrijp dat beantwoording wat langer op zich laat wachten, ivm corona virus. Dus ik wacht even af.
Ja, omdat iedereen afgeraden wordt en werd nooit je inlogcodes vd bank te geven, heb ik lang twijfels gehad om in te kunnen loggen bij mijn reaal, dit af te geven. Dit houdt mensen tegen om digitaal in te kunnen loggen en schiet reaal haar doel voorbij ivm minderen van papier gebruik. Lijkt mij handig om alleen via digid te laten inloggen. Geen verstandige move!!
Helen Kruller- Muller

Gepubliceerd op: 28/03/2020

Pluspunten
de oplossingsgerichtheid v d medewerker
webside contact is erg matig
Roland

Gepubliceerd op: 27/03/2020

Pluspunten
Klantvriendelijk
Postcode inspreken nutteloos als het om verzekeringen gaat. Geen goede info m.b.t. uitkeringsdatum lijfrente
Larry
Huissen

Gepubliceerd op: 26/03/2020

Pluspunten
klantvriendelijkheid, geboden oplossing
Het sturen van een mail in de nacht van vrijdag op zaterdag met een nieuwe inlogmethode waarbij je moet inloggen via de bank staat in schril contrast met de stelling dat je nooit je (pin)code moet afgeven. Zowel het tijdstip van het versturen van de mail (in het weekend geen klantenservice) als de methode vind ik verwerpelijk.

Gepubliceerd op: 25/03/2020

Premie veel te hoog
Bert Uphof
'S-GRAVENHAGE

Gepubliceerd op: 23/03/2020

Pluspunten
De gemaakte excuses en meedenken aan de mogelijke oplossingen.
Blijven leren dmv dit proces en aanpassen/implementeren in de organisatie.
Jan Bart Van Lanschot

Gepubliceerd op: 22/03/2020

Pluspunten
Vriendelijke customer service
(veel te) Lange wachttijden. Probeer hier iets aan te doen!

Gepubliceerd op: 20/03/2020