Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4826 beoordelingen (12 maanden)
26627 beoordelingen (totaal)
104744 keer bekeken
78% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
35% (1679)
38% (1814)
12% (590)
7% (341)
8% (387)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Ik zou gisteren een uitgewerkte mail krijgen, mijn pensioenpolis is afgelopen per 1-10. Met wat ik kan doen. Nog niets ontvangen.ik heb helaas de naam niet gevraagd van de mevr. Die me te woord heeft gestaan .
Verbeterpunten
 
Marina
Eygelshoven

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Ik heb niet lang in een wachtrij gestaan voordat ik een medewerker aan lijn kreeg. De medewerker was vriendelijk.
Verbeterpunten
Laat de medewerkers geen leugens vertellen over de geschatte afhandeltijd voor een afkoopofferte.
Het moet toch mogelijk zijn om in een maand tijd mijn geld op mijn rekening te krijgen. Nu zal het minimaal 3 maanden duren en ik weet niet eens zeker of Reaal dat wel gaat redden.
Paul Smeelen
Schagen

Gepubliceerd op: 20/08/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
De medewerker aan de telefoon was vriendelijk en duidelijk de rest heb ik zelf moeten doen.
Verbeterpunten
 
H
Eygelshoven

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Niet te bereiken via telefoon en een onpersoonlijke digitaal chat-onbenul.
Verbeterpunten
Persoonlijk contact is niet te evenaren. Ik ben een betalende klant en die zijn onmisbaar voor uw voortbestaan.
Gielisse
Rosmalen

Gepubliceerd op: 16/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Geen oordeel
Verbeterpunten
de aanvragen van klanten kunnen beter in de gaten worden gehouden
Enes
Amsterdam

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
De vriendelijkheid van de medewerker
Verbeterpunten
Ik heb nu al een aantal keer doorgegeven dat ik een ander E mail adres heb.
Maar krijg nog steeds de mail op het oude!!!!!!!
Oude:
Nieuwe:
Mart Kroon
voorburg

Gepubliceerd op: 11/08/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
De creatieve en oplossingsgerichte attitude von de medewerkster van de hotlijn.
Verbeterpunten
IT-matig de zaken beter stroomlijnen
Bart
Enschede

Gepubliceerd op: 11/08/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
marc
rotterdam

Gepubliceerd op: 10/08/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Het ging nogal gehaast. Kreeg niet de indruk dat de medewerker betrokken was bij mijn vraag. Belde voor foutmelding bij controle Idin. Dit is gevoelige info en daar mag niets misgaan. Oorzaak wist de medewerker niet!
Ruud
Nieuwendijk

Gepubliceerd op: 09/08/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Prettige communicatie en betrokkene was het eens met mijn volgende punt.
Verbeterpunten
Betere communicatie per brief of email is aan te bevelen. Dan had ik de klantenservice helemaal niet hoeven te bellen.
Frank
Den Haag

Gepubliceerd op: 06/08/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer