Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.2
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4293 beoordelingen (12 maanden)
24257 beoordelingen (totaal)
93825 keer bekeken
78% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
34% (1445)
39% (1660)
12% (532)
7% (315)
8% (349)

Klantbeoordelingen

6
Pluspunten
Klantvriendelijkheid, bereidheid om te helpen, snelheid van de helpdesk (geen lange wachttijden)
Verbeterpunten
Zorg dat een vernieuwing zoals "Mijn Reaal" gewoon werkt, ook in niet standaard situaties. Ik probeer al 6 weken een account te activeren en het lukt gewoon niet.
Klant

Gepubliceerd op: 16/02/2019
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Er werd aangegeven dat door uitblijven reaktie van REAAL dit geen negatieve gevolgen voor mij zou impliceren.
Verbeterpunten
Sneller en adequater reageren
Check inlog procedure zodat de toegezonden link wel werkt
Ook in vergelijking met andere maatschappijen is de procedure bij REAAL om pensioen later te laten ingaan zeer omslachtig.
Kees
Borger

Gepubliceerd op: 15/02/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Ik werd heel aardig te woord gestaan. Dacht mee met mijn vraag.
Verbeterpunten
Ik wacht nog steeds op antwoord. Kan niet inloggen omdat de site mijn naam niet erkent
Willy
Rotterdam

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Dat ik deze enquete eerder krijg dan antwoord op mijn emails (cynisch)
Verbeterpunten
Graag eerder antwoord geven of aangeven wanneer antwoord verwacht mag worden
Ben
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Het getoonde geduld
Verbeterpunten
Zorg ervoor dat alle dossiers in orde en geüpdatet zijn dan kun je de klant beter informeren.
Joanna

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Tot op dit moment nog weinig, wacht nog steeds op een reactie!
Verbeterpunten
Beter (sneller) en duidelijker reageren op vragen klant.
René

Gepubliceerd op: 13/02/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
Proberen mee te denken met mij om tot oplossing te komen
Verbeterpunten
Winstoverzichten duidelijker opstellen. Bedragen kloppen niet. Het geeft schijn dat er veel meer winst is gehaald wat niet zo is. 75% van de mensen begrijpen boekhoudkundige formule niet.
Klant

Gepubliceerd op: 12/02/2019
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
De klantvriendelijkheid van de medewerker
Verbeterpunten
Haal pas iets van het net als blijkt dat de nieuwe site werkt. Hier is dat duidelijk niet het geval. Typisch een beslissing van managers die zelf geen kijk hebben op wat ze beslissen. Je stelt klanten teleur, met alle gevolgen van dien.
Willem
UDEN

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Niets.
Verbeterpunten
 
Sandra Kooij
's-Gravenhage

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: nee


6
Pluspunten
De snelle response
Verbeterpunten
Er wordt bij Reaal geen advies gegeven, dat vindt ik jammer.
Klant
Leeuwarden

Gepubliceerd op: 11/02/2019
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer