Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
2958 beoordelingen (12 maanden)
27454 beoordelingen (totaal)
118495 keer bekeken
77% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
36% (1064)
36% (1067)
11% (335)
7% (221)
9% (253)

Klantbeoordelingen

5
Pluspunten
Ik heb geen positieve ervaring met Reaal
Verbeterpunten
Meer klantvriendelijkheid
John
Hattem

Gepubliceerd op: 24/02/2020
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
het is moeilijk je weg te vinden in welke afdeling je nu moet hebben
ik hoopte 1 mail naar real te zenden en dat dit dan intern evt naar de juiste afddeling zou gaan
inmiddels wel alles opgelost
Verbeterpunten
 
Jan
Heerlen

Gepubliceerd op: 24/02/2020
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Op zich is de website redelijk duidelijk
Verbeterpunten
Wij hebben verlenging van een lopende verzekering gevraagd. In een mail van Reaal horen we dat dit niet kan maar staat geen enkele argumentatie.
De eerste keer dat ik dit vroeg liet het antwoord ongeveer 6 weken op zich wachten. Ik kreeg pas antwoord na een rappel.
Jaap
Utrecht

Gepubliceerd op: 19/02/2020
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
 
Verbeterpunten
Stuur aub een brief gewoon per post als het zo lastig word om dat online te doen.
Theresia Bos
Groningen

Gepubliceerd op: 17/02/2020
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Beter communiceren
Peter
Made

Gepubliceerd op: 16/02/2020
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Bereikbaarheid
Verbeterpunten
Een oplossing voor de klant bedenken binnen geldende eisen en normen.
Klant

Gepubliceerd op: 15/02/2020
Aanbeveling: ja


5
Pluspunten
Omdat ik via de website de winstdeling wilde bekijken van begrafenispolissen probeerde ik een mijnreaal account aan te maken. Dit lukte niet en ik belde reaal. De medewerkster bood aan dit voor mij te doen en ik zou dit via een mail die ze zou sturen dan kunnen activieren. Deze mail kwam niet. Ik belde nog een keer en kreeg een code en website adres waar ik dit zou kunnen kunnen activiteren. Dit lukte niet en ik stuurde een mail hierover. Kreeg nooit antwoord, ik heb het zo gelaten.
Ik blijf niet bellen!
Verbeterpunten
Verbetering van jullie website en reageren op een mail!
Klant
Amstelveen

Gepubliceerd op: 14/02/2020
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Hulp van de medewerker
Verbeterpunten
Sneller werken de zaak regelen met een oplossing voorstel komen
Cees
Spijkenisse

Gepubliceerd op: 09/02/2020
Aanbeveling: nee


5
Pluspunten
Snelle reactie, polis per post verzonden.
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 08/02/2020
Aanbeveling: ja


6
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
A.M. Hol

Gepubliceerd op: 08/02/2020
Aanbeveling: nee


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer