Bedrijfsgegevens

Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar
Telefoon: 072 519 4000

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Reaal
totaal score
7.3
Beoordelen
Laatste beoordeling
vandaag
Legenda
> 90 dagen
30 - 90 dagen
< 30 dagen
4826 beoordelingen (12 maanden)
26627 beoordelingen (totaal)
104745 keer bekeken
78% beveelt dit bedrijf aan

KiyOh uitgangspunten:

  • Alle klanten mogen beoordelen
  • Beoordelingen voldoen aan de richtlijnen 
  • Controles om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: Lees meer.
  • Meld misbruik of andere zaken hier.
  • Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 14 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.

Filter beoordelingen op aantal sterren in afgelopen 12 maanden
35% (1679)
38% (1814)
12% (590)
7% (341)
8% (387)

Klantbeoordelingen

7
Pluspunten
De medewerkster was vriendelijk en bereidt e.e.a. uit te zoeken.
Verbeterpunten
 
A.R. Mulder
Hoogvliet

Gepubliceerd op: 19/08/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Niets
Verbeterpunten
Maak onderscheid in premie tussen rokers en niet-rokers
Ingrid
Eindhoven

Gepubliceerd op: 18/08/2019
Aanbeveling: nee


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Door die suffe tussenpersoon werd ik met u doorverbonden. Ik kwam bij het tussenpersonenhelpdesk, maar ik werd als particulier toch geholpen. En snel, en goed.
Verbeterpunten
Elk jaar een opgave van de fiscale waarde van mijn levensverzekering, en niet af en toe.
aernout
koog aan de zaan

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
Ja
Verbeterpunten
Nee
Edith
Lelystad

Gepubliceerd op: 15/08/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 14/08/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/08/2019
Aanbeveling: ja


7
Pluspunten
 
Verbeterpunten
 
Klant

Gepubliceerd op: 13/08/2019
Aanbeveling: nee


8
Pluspunten
Was een goed gesprek met goede uitleg.
Verbeterpunten
Geen idee.
J.M. van den Brink
Eerbeek

Gepubliceerd op: 13/08/2019
Aanbeveling: ja


8
Pluspunten
dat er ondanks dat de klantenservice melde dat er mogelijk pas na een maand een reactie zou komen over de nieuwe premie Er toch binnen 1,5 dag antwoord kwam.
Verbeterpunten
Wanneer de rente vaste periode bij de bank eindigt er ook vanuit de hypotheek verzekering van Reaal een bericht over de wijzigingen van Premie komt tevens daarbij een flinke hint om eventueel onderzoek voor wijzigingen niet uit te stellen ivm met wachttijden. Want ik dacht dat ik drie maanden de tijd had om te beslissen.maar dat blijkt toch niet het geval wanneer de maand bereken tijd bij Reaal ( wat mij telefonisch medegedeeld werd) werkelijk in acht genomen was geworden.
theunis
Wildervank

Gepubliceerd op: 13/08/2019
Aanbeveling: ja


Laden...
Meer beoordelingen...
Disclaimer