Adres: Postbus 274 1800 BH
Plaats: Alkmaar

Reaal
7.2

Pluspunten
Vriendelijkheid van mensen aan de telefoon.
En de bereidheid om te helpen als ik het niet snapte.

En natuurlijk de eindoplossing.
Dat het allemaal zolang moet duren voordat alles opgelost is
Als je de polis afsluit moet je een handtekening zetten.
Bij uitkering kom je er niet met 10 handtekeningen en een
erg grote hoop papieren.
Charle
WAALWIJK

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Eerst was het niet goed gegaan met mijn opgestuurde formulieren. De medewerker had een formulier over het hoofd gezien en wij maar wachten!!! Na gebeld te hebben en gesproken met een andere medewerkster is alles in orde gekomen . Zij gaf ook toe dat de fout bij jullie was gemaakt. Dit was voor ons positief.
Beter opletten wat er door de klant is opgestuurd. Dit was duidelijk een slordigheids fout!! Totaal niet nodig dat wij weer moesten bellen.
Thea

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
De communicatie per telefoon

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Pluspunten
contact met uw medewerkster
momenteel niet
Han Kielliger

Gepubliceerd op: 12/12/2018

SCHIEDAM

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Plezierig gesprek. Kennis van zaken.
Nog even iets over de vervolgvraag (beveel ik Reaal aan?). Het tegendeel is zeker niet het geval. Maar het ging hier om even iets van opheldering. Fijn dat het helder werd. Iets wat je ook wel een beetje verwacht. Dus prima en heel plezierig. Maar iets wat ik gelukkig ook ervaar op tal van andere terreinen. En ook weer niet zo dat zulke momenten zo'n energie losmaken dat ik er een soort evangelisatie-campagne van ga maken.
Maar komt het eens ter sprake dan kan het ook zo maar eens zijn dat je daar iets over zegt. En dan werkt zo'n positieve ervaring wel door

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
De reactiesnelheid op e-mails was goed maar wellicht te snel. De standaardtijd van 6 weken voor het antwoorden op mijn verzoek tot een extra storting is veeeeeel te lang. Zeker in deze tijd. Dat mag maximaal 2 weken zijn. Ik vroeg om snellere behandeling en kreeg direct een bericht dat op dat moment de 6 weken de standaardtijd was maar dat men z’n best ging doen. Tot mijn verrassing kreeg ik dezelfde dag nog de antwoorden op mijn verzoek. Dat was geweldig snel maar de teleurstellende mededeling over de 6 weken kan ik niet plaatsen bij zon snelle behandeling.
Zie bij positieve ervaring.
Arthur

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
Dat ik telkens toch telefonisch informatie krijg of de juiste formulieren ingestuurd zijn.
Dat ikzelf moet bellen omdat er anders elke keer twee weken overheen gaan voordat ik te horen krijg dat er wat ontbreekt.

Bij documenten uploaden naar jullie krijg ik de indruk dat ik meerdere documenten in een keer kan selecteren. Is dus niet zo daardoor ontbreken er documenten.

Gepubliceerd op: 10/12/2018

Pluspunten
g wachttijdeen lang

aloys
hengelo