Website: http://www.repro.nl
Adres: Wegastraat 40 2516AP
Plaats: Den Haag
Telefoon: nvt

Repro.nl is dé online printservice voor een plexiglas foto aan de muur, fotobehang of bijvoorbeeld bedrukte bierviltjes. Gratis verzonden & snel in huis!

Wij produceren alles zelf en kunnen zo fantastische producten tegen zeer lage prijzen aanbieden.

Repro.nl

Pluspunten
Telefonisch bereikbaar! Behulpzaam!
Nick
De Bilt

26/04/2017

Pluspunten
In love
More sizes/formats

25/04/2017

Pluspunten
Prima service. Alles volgens afspraak en helder gecommuniceerd.
Extra info over de invloed van de lichtinval op de kleur van het behang, omdat er in het foto-beton behang iets glans zit.
Theo
Diepenveen

25/04/2017

Pluspunten

Prijs kwaliteit niet in verhouding, print matige kwaliteit
Edo Visser
Holten

24/04/2017

Pluspunten
klantvriendelijk. snelle service.
Een andere ophaalservice zoeken, die waren niet echt vriendelijk. Brezan automaterialen-Rotterdam.
Ze konden mijn pakketje niet vinden, en ik moest zelf bellen met mijn eigen telefoon waar het pakketje gebleven is, terwijl ik netjes een bericht heb ontvangen van de pakketservice dat het is afgeleverd. Geen goede service van Brezan.
Maira
Rotterdam.

24/04/2017

Pluspunten
Snelle levering, goede instructies en zeer tevreden over het resultaat.

Rembrandt
Middelburg

23/04/2017

Pluspunten
Meneer van repro belde nog op omdat met de maat die ik had opgehevene er een baan van 1 cm over zou blijven, stond duidelijk op de site maar door mij niet goed gelezen. Goed meegedacht en tijdens het telefoongesprek nog verschillende goede tips mbt. de ondergrond/kleur gehad. Top.
Nvt
Trudy

23/04/2017

Pluspunten
Goede kwaliteit print (behang), snelle levering engoede service. Werd gebeld over een probleempje in PDF. En in no time opgelost.

Henk Leenheer

23/04/2017

Pluspunten
Goede service en vriendelijk personeel ook als foto niet optimaal was proberen ze het op te lossen dankje wel joost
Misschien fotobehang na zien zit klein druk foutje in maar valt gelukkig niet zo erg op
Richard
Ridderkerk

23/04/2017

Pluspunten
Bestellen en verzending helemaal prima maar we hebben het fotobehang nog niet geplaatst. Het ziet er wel mooi uit.
Misschien een idee: mijn bestelling was maar 70 cm. breed en de aanzet zat precies aan de verkeerde kant. De volgende keer misschien een idee om dat aan te kunnen geven bij de bestelling.
Nellie Hijl
Tegelen