Website: http://www.repro.nl
Adres: Wegastraat 40 2516AP
Plaats: Den Haag

Repro.nl is dé online printservice voor een plexiglas foto aan de muur, fotobehang of bijvoorbeeld bedrukte bierviltjes. Gratis verzonden & snel in huis!

Wij produceren alles zelf en kunnen zo fantastische producten tegen zeer lage prijzen aanbieden.

Repro.nl

Pluspunten
Duidelijke website
In eerste instantie kreeg ik geen besvestigings mail na betaling. Na 2 weken er zelf achteraan gemaild. Kreeg een mail terug dat ik allang een mail had moeten krijgen met het patroon en afmetingen. Mail terug gestuurd want de afmetingen waren niet goed genoteerd door jullie. Uiteindelijk goed ontvangen. Maar het behang leek groen van kleur i.p.v. grijs dus er weer afgehaald. Stond nergens na. Weggeooit geld. Jammer.
Antwoord Repro.nl
Beste Marrit, vervelend om te lezen dat het behang niet meer op de muur zit. Ik begreep dat het behang net te smal was besteld, helaas kunnen we met een print uit een nieuwe batch niet de exacte kleur reproduceren voor een herstelstrook. Heb je contact met ons opgenomen om de mogelijkheden te bespreken om toch een mooi behang op de muur te hebben?

Marrit
Dokkum

Gepubliceerd op: 03/12/2018

Pluspunten
Supermooie kwaliteit fotobehang welke gemakkelijk aan te brengen is op de muur. Ook de hulp via de mail met Joost was prima, kortom klantvriendelijkheid zoals je dat graag wilt zien! Ik zou hier zo weer bestellen. Ook is het behang heel goed betaalbaar.

Eco coiffures
Alphen aan den rijn

Gepubliceerd op: 16/11/2018

Pluspunten
Fotobehang laten maken van een eigen foto. Had aangegeven "kwaliteitscontrole"
Ik kreeg ik netjes een voorbeeld van een aantal plaatsen op mijn foto toegestuurd ter beoordeling voor mezelf of ik de kwaliteit oke vond.
Hierop de order doorgezet en met 3 werkdagen had ik mijn behang binnen. Ook nog telefonisch contact gehad met specifieke vragen over aanleverkwaliteit en ook dit was vriendelijk en deskundig.
Behang hangt inmiddels en ik ben super blij met het resultaat!!
Al met al, aanrader!!!
Monique
Hellevoetsluis

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
Snel antwoord opmijn vragen en ruim binnen de tijd mijn spullen geleverd

Angelique

Gepubliceerd op: 12/11/2018

Pluspunten
ging allemaal heel snel werd super snel geleverd daar mankeert echt niks aan wat dat betrefd zeker die 5 sterren . maar vind de kwaliteit minder behang geeft af en dan bedoel ik de zwarte kleur die komt als je aanwrijft tussen de banen waardoor je de banen erg gaat zien s avonds echt schitterend maar met daglicht erg jammer

ron van uffelen
den haag

Gepubliceerd op: 11/11/2018

Pluspunten
Snelle levering en mooi product, helemaal naar wens.
Nvt
Heerhugowaard

Gepubliceerd op: 09/11/2018

Pluspunten
Heldere uitleg op website.
Snel contact met medewerkers en snelle reactie bij mails.
Vriendelijk en professioneel.

Nelleke van Gilst
Elst

Gepubliceerd op: 08/11/2018

Pluspunten
Snelle levering en perfecte kwaliteit. Het behang is echt heel makkelijk te verwerken.

Lonneke
Rosmalen

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Vlotte afhandeling

Gepubliceerd op: 05/11/2018

Pluspunten
Mooi aanbod aan producten en visuals. snelle afhandeling van bestelling en snelle levering. Producten worden met heldere instructies geleverd inclusief tips voor optimaal gebruik. Ook op e-mail overleg wordt direct en correct gereageerd!
Ik ben tegen niets negatiefs aangelopen, dus vooral zo doorgaan!
Wim
Tiel