Website: http://www.repro.nl
Adres: Wegastraat 40 2516AP
Plaats: Den Haag

Repro.nl is dé online printservice voor een plexiglas foto aan de muur, fotobehang of bijvoorbeeld bedrukte bierviltjes. Gratis verzonden & snel in huis!

Wij produceren alles zelf en kunnen zo fantastische producten tegen zeer lage prijzen aanbieden.

Repro.nl

Pluspunten
Het was vorig jaar beter, website vernieuwd en alle data weg. Prijzen verhoogt. Nu maar eens afwachten hoe alles verloopt.
De trace en track weer inschakelen, dan weet je wanneer het afgeleverd wordt.
corine
Enschede

Gepubliceerd op: 22/02/2019

Pluspunten
Duidelijke website
In eerste instantie kreeg ik geen besvestigings mail na betaling. Na 2 weken er zelf achteraan gemaild. Kreeg een mail terug dat ik allang een mail had moeten krijgen met het patroon en afmetingen. Mail terug gestuurd want de afmetingen waren niet goed genoteerd door jullie. Uiteindelijk goed ontvangen. Maar het behang leek groen van kleur i.p.v. grijs dus er weer afgehaald. Stond nergens na. Weggeooit geld. Jammer.
Antwoord Repro.nl
Beste Marrit, vervelend om te lezen dat het behang niet meer op de muur zit. Ik begreep dat het behang net te smal was besteld, helaas kunnen we met een print uit een nieuwe batch niet de exacte kleur reproduceren voor een herstelstrook. Heb je contact met ons opgenomen om de mogelijkheden te bespreken om toch een mooi behang op de muur te hebben?

Marrit
Dokkum