Website: http://www.repro.nl
Adres: Wegastraat 40 2516AP
Plaats: Den Haag

Repro.nl is dé online printservice voor een plexiglas foto aan de muur, fotobehang of bijvoorbeeld bedrukte bierviltjes. Gratis verzonden & snel in huis!

Wij produceren alles zelf en kunnen zo fantastische producten tegen zeer lage prijzen aanbieden.

Repro.nl

Pluspunten
Snelle service
Print is niet scherp, 1 deel was meer dan 3 cm korter dan besteld.
Anita

Gepubliceerd op: 30/05/2019

Pluspunten
snelle levering
mindere kwaliteit
Joris

Gepubliceerd op: 23/05/2019

Pluspunten
Goed product
Niet goed als je moet bellen hoe het staat met de status van de bestelling.
En als je dan belt krijg je te horen : we gaan er vandaag mee aan de slag.
Dat soort antwoorden komen mij dan “ al heel toevallig voor”
Drachten

Gepubliceerd op: 12/05/2019

Pluspunten
Snel geleverd.
Makkelijk te ontwerpen.
Makkelijk aan te brengen
De kwaliteit / scherpte viel me in 1e instantie toch wat tegen terwijl de foto op de site aangaf van uitstekende kwaliteit te zijn. Toen ik de rol uitpakte schrok ik van de pixelvorming. Na het aangebracht te hebben en op afstand van een meter of 2 is het toch een bijzondere muur geworden. Maar verwacht geen haarscherpe foto van dichtbij.
Mike
Assendelft

Gepubliceerd op: 04/05/2019

Pluspunten
De levering was snel en de prijs zeer redelijk.
Ik gaf bij de opmerkingen in dat er enkel bepaalde lagen van mijn pdf-bestanden mochten geprint worden. Hier werd geen rekening mee gehouden.
Inny
Diest

Gepubliceerd op: 09/04/2019

Pluspunten
Altijd snelle levering
Helaas 1 set te weinig geleverd op een belangrijk moment. Bestelling dus goed checken voordat verstuurd word
Confidys BV
Huizen

Gepubliceerd op: 05/04/2019

Pluspunten
Kan ik nog niet noemen, heb nog geen resultaat gezien
Ik mis terugkoppeling of geüploade bestand goed is. Moet nu week wachten op resultaat.
M Goossens ontwerp

Gepubliceerd op: 26/02/2019

Pluspunten
Snelle service en keurig verpakt thuis gestuurd
Kleur van het fotobehang had een flinke afwijking (blauwe gloed) m.b.t. afbeelding op internet. Ik heb het behang niet gebruikt waarvoor bedoeld.
F.Rottier
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 21/10/2018

Pluspunten
snelle service
afbeelding niet volledig afgedrukt - 2 cm aan boven- en onderzijde weggevallen

Gepubliceerd op: 14/09/2018

Goede prijs
Uiteindelijke service op locatie erg goed!
Excuus, maar dit verhaal moet u echt even lezen...
Ik kreeg een proefdruk (10€) van behang dat (per ongeluk) zwart-wit was. Toen emailde ik dat dat niet klopte maar graag in den haag langs wilde komen om de volgende proefprint te bekijken, de vorige was immers op donderdag besteld en maandag binnen en ik wilde het behang niet te laat hebben.
Ik kreeg een aardige email terug dat de nieuwe proefdruk nog dezelfde dag op de post zou gaan. Toen heb ik meteen gebeld met de vraag of ik langs kon komen (zodat ik nog dezelfde dat het behang kon bestellen). Dat was geen probleem.
Een half uur later was ik in Den Haag en vroeg ik naar behang.
De meneer die me kwam helpen zei dat ik voor niets was gekomen was, omdat pas om 17u de prints klaar zou zijn. Na het hele bovenstaande verhaal verteld te hebben haalde hij zijn schouder op en zei niets te kunnen doen, wellicht had ik vanaf 15u “geluk”.
Toen ik zei dat ik verbaasd was liep de man zonder iets te zeggen terug de winkel in uit het zicht.
Ik heb toen een andere medewerker aangesproken en die haalde Victor, die juist met mijn print bezig was en de uiterst behulpzaam was. Samen hadden we binnen 5 minuten de print goedgekeurd en 2 dagen later had ik het behang. Wat een contrast.
Pieter

Gepubliceerd op: 03/08/2018