Website: www.rientjes.nl
Adres: Postbus 757 7400AT
Plaats: Deventer

Rientjes & Partners
9.8

Pluspunten
We werken al lange tijd samen met Rientjes & Partners. Er zijn mooie verschillende reizen georganiseerd en met het enthousiasme, totaal ontzorgen en fijn mee denken van de medewerkers van Rientjes & Partners, kijken wij terug op geweldige ervaringen. Op naar de volgende reis!
N.V.T
Esmee de Graaff

Gepubliceerd op: 17/04/2018

Pluspunten
Alles wordt 'uit handen' genomen. Werken bestaande ideeën tot in de puntjes uit. Zeer goede communicatie.

MailStreet BV
Deventer

Gepubliceerd op: 28/02/2018

Pluspunten
Zeer professioneel, neemt zorgen uit handen en denkt mee waar mogelijk. Een ideale partner in het organiseren van onder andere congressen.

VMTI

Gepubliceerd op: 21/12/2017

Pluspunten
Wij hebben inmiddels een aantal keer een prachtige reis mogen beleven met Rientjes&Partners. Zeer betrouwbare partij; alles is altijd tot in de puntjes verzorgd.

Martijn
Gouda

Gepubliceerd op: 30/11/2017

Pluspunten
Samen met Rientjes & Partners organiseerde wij een vierdaagse jubileumreis naar het best bewaarde geheim van Europa, Slovenië. Het contact met Marjolein en Jinke verliep zowel voor-, tijdens als na de reis erg prettig. Onze medewerkers hebben de reis als unieke, sportief en onvergetelijke ervaren. Alles was tot in de puntjes geregeld. Bedankt voor de fantastische service en zeker tot een volgende keer!

Enigma Business Consulting
Zeist

Gepubliceerd op: 31/10/2017

Pluspunten
Rientjes&Partners organiseren al jaren onze jaarvergadering en wij zijn inmiddels naar heel veel bestemmingen in Europa geweest.
Iedere keer is alles perfect geregeld en komen zij hun afspraken na.

J.P Werkman
Dokkum

Gepubliceerd op: 30/10/2017

Pluspunten
Wij werken inmiddels al 10 jaar samen met Rientjes & Partners. Steeds weer worden we verrast met unieke ideeën en originele bestemmingen! Een zeer professioneel team met liefde voor het vak. Perfecte begeleiding waardoor jezelf ook kunt genieten tijdens de reis en alle zorgen uit handen genomen worden. Wij kunnen Rientjes & Partners warm aanbevelen aan bedrijven die op zoek zijn naar perfectie, kwaliteit en originaliteit!

Merel

Gepubliceerd op: 27/08/2017

Pluspunten
Hele prettige samenwerking!
Begrijpen goed het doel van de opdracht, komen met creatieve voorstellen.

Henriët Beumer / Koninklijke Auping bv
Deventer

Gepubliceerd op: 22/08/2017

Pluspunten
Wij hebben ook dit jaar weer een fantastische trip samen met R&P naar volle tevredenheid meegemaakt.
De gehele reis wordt vooraf tot in de kleinste details geregeld en ook tijdens de reis zorgt R&P ervoor dat alles goed verloopt en alle zorg uit handen neemt!
R&P heeft zoveel ervaring dat wij geen verbeterpunten of tips kunnen bedenken
Colgate-Palmolive Nederland BV
Weesp

Gepubliceerd op: 09/08/2017

Pluspunten
Vriendelijk, behulpzaam, leuke ideeën, denkt altijd mee met de klant, goede communicatie, leuke mensen!
nvt
Simone Bult / Alten Nederland B.V.

Gepubliceerd op: 08/08/2017