Website: http://www.rtltravelshop.nl

7.3
7.6
7.5
5.5

Pluspunten
Mooie koffer
Waardeloze klantenservice en afwikkeling van onze order. Deze werd niet binnen 2-5 werkdagen geleverd. Zelf gebeld, de order bleek in orde en zou afgehandeld worden zodat wij deze nog op tijd zouden hebben later die dag kregen we een mail dat het bestand te klein was en de order werd geannuleerd. Gemaild met een nieuw bestand en uitgelegd dat het voor een cadeau was of ze nog iets konden regelen. Dat ging niet we moesten opnieuw bestellen, aangezien we ons geld nog niet terug hadden hebben we dit niet gedaan. Nu na 1,5 maand hebben we ons geld nog niet terug gehad. N.a.v. onze mails werd toegezegd dat het bedrag werd terug gestort, dit hebben we nu nog niet ontvangen. Op onze laatste mail werd ook niet gereageerd. Vandaag gebeld en ze gaan WEER een bericht sturen naar de financiƫle administratie. Hierop heb ik een telefonische terugkoppeling gevraagd maar die kunnen ze niet geven, ze mogen namelijk niet bellen!!!! Ze zouden een mail sturen, ben benieuwd of we nu na 1,5 maand ons geld terug krijgen dan kunnen we eindelijk een cadeau kopen voor de feestganger. Product is erg leuk en de moeite waard maar de service en levering zijn waardeloos.
J. Snijders
Handel

Gepubliceerd op: 18/05/2017

Pluspunten

7 november bestelling geplaatst en betaald. Bedoeld als cadeau voor de 19e. Met 2 tot 5 werkdagen moet dit toch lukken ? Niet dus. Nare mevrouw bij klantenservice. Wilde zelf graag aan het woord zijn. Luisterde niet.
Karen
Middenbeemster

Gepubliceerd op: 18/11/2016

Pluspunten
Snelle levering, je navigeert makkelijk op de site
Duidelijkheid over wat je koopt, zeker met een actie. Ik kocht nl een reiskoffer incl. fotoposter maar die poster kon ik er zelf nog indoen en dat viel ff tegen.
Anita

Gepubliceerd op: 31/08/2016

Ron
Weesp

Gepubliceerd op: 30/08/2016

Pluspunten
Is er miet
Geen goede comenicatie laten niets van zich horen als er iets niet goed is als je iemand aan de telefoon krijgt nemen ze geen moeite om tekijken wat er met je koffer aan de hand is zelf nu heb ik nog geen sorry gehoor voor zo als het is gelopen en heb nog een koffer lopen die ook weer niet binnen vijfweeks dagen binnen is een slechte zaak
Jenny
Roosendaal

Gepubliceerd op: 30/08/2016

Pluspunten
prijs goed. Klantendienstmedewerkers uiterst vriendelijk.
Verkeerd product geleverd en vervolgens ruim 3 weken moeten wacht op mijn geld terug!! Tot 3 maal toe gebeld en steeds meer dan 20 minuten in de wacht gestaan.
George
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 30/08/2016

Pluspunten
snelle levering goed verzorgt goede afdruk om het geheel mooi af te maken

pierre
hoensbroek