Website: www.saitee.nl
Adres: de Huisweid 11 1749 EL
Plaats: Warmenhuizen
Telefoon: 0226 427 076 (ma-vr 09.00-15.00)

Saitee

Pluspunten
geen, vorige week besteld. Niks binnen. Vraag me af hoe lang dit nog gaat duren!

Antwoord Saitee
Hai Marleen, wat jammer dat je ons met een 3 beoordeelt: we hebben je pakje netjes verstuurd en de fout ligt helaas bij PostNL. Het is voor ons ook fijn als je ons hier persoonlijk over inlicht: dan kunnen we het probleem oplossen! Laat je weten of je je pakje inmiddels binnen hebt? We gaan voor een 100% tevreden klant-ervaring dus we lossen dit ook graag op! Hoop van je te horen! Groet, Sijtje

Hai Marleen, jammer dat je ons nog niet gevraagd hebt naar de status... PostNL heeft een enorme vertraging opgelopen door de Black Friday drukte, dit hebben zij ook via de media gecommuniceerd. Jij en wij zijn hier helaas de dupe van, wat natuurlijk enorm vervelend is! We hebben je pakje meteen verstuurd en meestal is het er dan de volgende werkdag. Alsje je pakje vandaag nog niet hebt: laat het dan voor 17.00uur per mail weten, dan sturen we je een 2e pakje toe. Je kunt mailen naar info@saitee.nl Liefs, Sijtje
MJ

Gepubliceerd op: 13/12/2018

Pluspunten
Hele mooie collectie. Fijne website. Snelle levering, mooi verpakt met leuke persoonlijke boodschap.

Danielle

Gepubliceerd op: 12/12/2018

Gepubliceerd op: 11/12/2018

Pluspunten
Ontzettend leuke webwinkel ! Ik had een mooi armbandje met initiaal muntje, helaas was de letter er niet zo goed ingeslagen en ook zijn de slagletters tenopzichte van het muntje en hun eigen logo wat er ook aanhangt erg klein.
Na hier over een berichtje te hebben gestuurd kreeg ik 1,5 dag later nog een muntje met een duidelijkere letter, helaas wel nog steeds klein. Maar de service, vriendelijkheid en producten zijn echt heel leuk en raad het ook aan om hier te shoppen
Slag letters groter maken of muntjes kleiner. Misschien net zoals jullie logo aan de sieraden ook met zwart invullen zodat het zichtbaar is, nu is het gewoon een zilver cirkeltje en moet je weten dat er iets opstaat anders zie je het niet
Linda
Hem

Gepubliceerd op: 07/12/2018

Pluspunten
Geleverd zoals op de site aangeboden. Snel, leuk verpakt en met een persoonlijk bedankje.

Marcel
Zoetermeer

Gepubliceerd op: 06/12/2018

Pluspunten
Mooie sieraden, voor elk wat wils. Snelle verzending.
Minder bling ;-)

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Snel, duidelijk en vriendelijk.
L
Almelo

Gepubliceerd op: 05/12/2018

Pluspunten
Vriendelijke benadering!

Alie Kraaij
't Zand

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
- Snelle levering
- Bij een klacht wordt het meteen opgelost
- Prijs kwaliteit verhouding is erg goed
- manier van inpakken erg leuk!
Misschien naar gratis verzenden gaan. Als je net 1 klein cadeautje nodig hebt zijn de verzendkosten iets waardoor ik het niet zou kopen en ergens anders zou bestellen
Marit
Den Helder

Gepubliceerd op: 04/12/2018

Pluspunten
Snelle levering, ziet er goed uit, altijd een persoonlijk kaartje
Nel van der Fluit
Waarland